Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
quote:Pilou schreef op 30 oktober 2013 @ 19:24:

Slof, dat is niet leuk van je rug/been. Luister je wel goed naar je lijf? Neem ook even contact op met je arts of je wel door kan/mag lopen daarmee.Ik luister goed en weet dat de baan die ik nu heb niet goed is voor mijn lijf, maar het is wel een baan en ik moet toch geld verdienen. Ik ben vorige week bij de neuroloog geweest en zij zei ook dat het wel een jaar kan duren voordat de zenuwpijn over is. Ik slik nog steeds volledige medicatie (para + diclo en lyrica en oxycontin) en de ene dag gaat het beter als de andere. Baal er alleen van dat de rugpijn terug is en heb op dit moment geen geld voor de chiropractor grr.
quote:Pilou schreef op 30 oktober 2013 @ 19:39:

Weet iemand trouwens hoe dat gaat met de overdracht? De meterstanden worden genoteerd, en kan ik dan zelf kiezen naar welke leverancier ik ga?Ja, volgens mij wel. Ik heb dat toen ook gedaan, met mijn vorige koophuis.
quote:Pilou schreef op 30 oktober 2013 @ 19:35:

Oooh, klinkt mooi. Doe je het zaterdag aan?

Ja! Dan ga ik de hele dag mooi zitten zijn en kijken hoe jullie je in het zweet werken. Goed plan?

Ik weet niet hoe dat gaat met de overdracht. Zorg er in elk geval voor dat de meterstanden kloppen, maak er desnoods een foto van. Het lijkt me dat je elke leverancier kan kiezen en dat de vorige bewoners hun contract meenemen naar hun nieuwe woning.

Succes met de drukte. En met vooruitdenken. En je hoeft niet netjes te zijn bij de notaris heur. Ben je al een beetje opgewarmd?

Bieb, dat herken ik trouwens wel hoor, dat ik moet opletten ook sociaal te blijven doen. Je kunt zo lekker wegduiken hier en op andere sites,

Slof, balen van de pijn! Eigenlijk voelt het dus nog net als voor de operatie?

Fant, ook voor jou ontzettend klote zeg. Het gaat zo hard... Ik hoop heel erg dat je je volgend weekend weer een stuk beter voelt en lekker op pad kunt.

Enne, het voordeel van lang zijn is dat die XL wat minder opvalt. Maar het blijft XL.

Haha Ratteke, ik moest ook wel een beetje lachen om je post hoor. Lekker hè, hard werken. Geeft een voldaan gevoel. Toch?
Slof, is het dan wel handig dat je zaterdag komt? Ik bedoel, die lange treinreis x2 en dan ook nog klussen. Als ik ben verhuisd dan ga ik nog een meet doen hoor, met koffie en taartjes en een rondleiding.

Ik zou me onwijs rot voelen als je hierdoor niet zou kunnen werken of over je eigen grens heen gaat omdat je denkt dat dat de enige mogelijk is
En nee, ik ben nog steeds intenskoud. Ik ga zo met mijn fleecedekentjes en verkrampte lijf mijn bed in.
quote:Pilou schreef op 30 oktober 2013 @ 19:58:

Slof, is het dan wel handig dat je zaterdag komt? Ik bedoel, die lange treinreis x2 en dan ook nog klussen. Als ik ben verhuisd dan ga ik nog een meet doen hoor, met koffie en taartjes en een rondleiding.

Ik zou me onwijs rot voelen als je hierdoor niet zou kunnen werken of over je eigen grens heen gaat omdat je denkt dat dat de enige mogelijk is Hou jij eens ff op! Ik kom! Treinreis is lekker zitten x2 en ik wil jullie heel erg graag zien. En er zijn altijd wel klusjes te verzinnen dat ik niet teveel hoef te bukken, rekken, tillen, enzo! Ik neem gewoon een dubbele dosis drugs . Nee serieus Pilou: komt helemaal goed! Als het niet (meer) gaat stop ik gewoon, ok? Lief dat je eraan denkt!
Oke, dan is het goed. Want anders had ik alsnog iets lekkers mee moeten nemen
quote:Pilou schreef op 30 oktober 2013 @ 20:13:

Oke, dan is het goed. Want anders had ik alsnog iets lekkers mee moeten nemen hehe, nee ik neem lekkers bij de koffie mee! Met hoeveel zijn we (ongeveer)?
Ik ga nu Once Upon A Time kijken
In iedergeval met acht vrouw.

Tonks en Fiolle zouden nog even kijken of ze zouden komen en Bor en Fant gaan vanaf afstand aanmoedigen
quote:Pilou schreef op 30 oktober 2013 @ 20:13:

Oke, dan is het goed. Want anders had ik alsnog iets lekkers mee moeten nemen
Fant, ik best wel veel tijd voor een dossier hoor. Ik moet er 3 per dag doen en ik doe er véél meer. Er is als je eenmaal tekenbevoegd bent geen controle meer. In haar geval niet zo goed dus.

Nu ff verder lezen, ik loop wat achter geloof ik.

Je hebt gelijk Pilou, ik vind het best lekker. Tijd gaat supersnel!

Je kleertjes klinken goed Splinter.

Ik zou me bij de overdracht ook mooi aankleden hoor. Het is toch een plechtig moment vind ik.

Ik heb bij het voor het eerst binnentreden van mijn koophuis gelijk alle meterstanden genoteerd. Kan je nooit in de problemen komen met de eindafrekening.

Fant en Slof Klote hoor van de pijn.
Gek maar ik kan me de overdracht van ons eerste huisje nog herinneren als de dag v gisteren. net getrouwd, dus net een nieuwe handtekening en ineens een andere achternaam.

In een nieuwe stad, intens romantisch, we hadden nog nooit samengewoond. Geen auto, alles op de fiets of met het o.v.

Mooie tijd, k zie ons nog fietsen met een konijnenhok en een stofzuiger (hoezo melancholiek)

G is thuis, ben blij dat hij zo kan helpen, dat zijn baas makkelijk is.
Optimist tot in de kist!
Hup Klusteam Hup!!
Optimist tot in de kist!
Splintje, veeeeeeeeeel succes morgen!! Hoe laat? Met zo'n kekke outfit moet het helemaal goedkomen toch? En idd, leg passie in je verhaal, je hoeft niet op alles een pasklaar antwoord te hebben.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Half 11 'mag' ik.

Enerzijds spannend, maar anderzijds vind ik het ook wel leuk.

Ik heb al een aantal vragen klaar, heb driftig over mezelf nagedacht en de ervaring die ik heb en ben nu met hun website bezig. En dan op tijd naar bed.
Splint, heel veel succes morgen!!!

Kleding klinkt prachtig! Ik ga duimen om half 11

Bedankt voor al jullie felicitaties!

Ha, ha Bieb, dat klopt

Alleen ik vrees dat ik als derde op rij voortaan echt geen zin meer heb Weeeeer taart

Ben wel echt blij dat kind eerst is!

Mooie foto's...

Pilou, heel veel succes met alle drukte

Morgen overdracht, spannend!

En ik ga heel hard aan jullie allemaal denken zaterdag!

Rat, klinkt als een heftig dagje!

Fant, veel halloween plezier straks, wat balen dat het zoslecht gaat met de pijn..

Slof, sterkte met de pijn.. niet leuk

Doe je wel voorzichtig?

Naja, hopelijk gaat het snel beter..
Splinter zit nu in haar gesprek!! Ben reuze benieuwd!
Ik ook.

hoe ging het?
Het Viva forum is papaja.
Heb net een heel verhaal elders gezet. Bedrijf lijkt me erg leuk, gesprek ging aardig, maar niet super. Wel redelijk. Nou ja, laten we zeggen dat ik een beetje twijfel of ik mezelf echt goed heb neergezet daar. Had beter gekund denk ik.

Dus ik zit nu braaf in mijn sollicitatieschriftje te schrijven wat ik volgende keer beter moet doen en wat ik aan informatie paraat moet hebben over mezelf.
Splint, ik zal ff bij mijn reïntegratieopdrachten kijken of daar nog wat nuttigs voor je bij zit?

Meeeen...wat een koppijn kan een mens hebben zeg
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja, dat zou fijn zijn Olijf!

Hoewel ik dat natuurlijk prima zou moeten weten zelf, want ik geef ook re-integratieopdrachten aan anderen.

Maar een verse tip kan nooit kwaad.
En een kusje op je zere kop.

Is die er zomaar?
Voor Olijfs arme hoofd...

Goed hoor Splint, van dat schrift Hopelijk wordt het wat daar!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven