Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
quote:Biebeliee schreef op 21 april 2014 @ 13:45:

[...]

Kunnen we ergens meegenieten? FB, bij fotoserie van gisteren
Ik ben mijn eigen bananenschil
Tsss sukkel.
Ik had ook 10 x een snode reactie getypt maar niet geplaatst
Ga ik ook zo even kijken Olijf! Maar ik vond gisteren al dat hij er wel elke keer bovenop zit als jij iets plaatst. Gevalletje 'oh, wat ken ik je goed en wat zijn we nog leuk met elkaar!'.
Hahaha, ik lig in een deuk.
Lach maar Splint...karma enzo

Maar echt hè, nog nooit op mijn raam aan die kant gehad en dan láp ik ze eens een keer...
Zo, even wat postorderbedrijven leeg besteld:

(ook in wit)

Verder geen vakantiestress hoor.
Leuke kleren Splint, vooral dat rode jurkje.

Ik ben blij dat ik geen exen heb op fb.... Of heel veel vervelende familie.

Tuincentrum viel hartstikke mee hoor! We waren eigenlijk gelijk aan de beurt bij de kassa. Ik moest voedingskegeltjes hebben voor een paar planten. Dat was het. Komen thuis met spruitjeszaad, een bol voor in het aquarium en kattenvoer...
Volgens mij is het bericht van Splinter op fb ook verdwenen. Die met de sigarettengrabbelbak. Ik kon nog wel zien dat er een reactie was gekomen maar kan het bericht niet openen.
Zijn we intussen niet eens aan een lente-editie toe??
Ben net ff naar de plantjesmarkt van de Praxis geweest. Daar was dus bijna geen kip, heerlijk. 25 euro uitgegeven voor héél veel plantjes. Sommige nog heel klein maar die worden vanzelf groter.
quote:Olijfje_ schreef op 21 april 2014 @ 17:25:

Zijn we intussen niet eens aan een lente-editie toe??We kunnen nog zo'n 700 berichtjes posten. Zitten nu op 2335 of zo.
Waar zie je dat? Ik kan het nergens vinden?
Als je op de thuispijler kijkt bij ons topic staat het daar ergens naast/onder.
Goede aankopen Splint!! Dat zwart/witte blousje vind ik heel gaaf. En die zwarte jumpsuit ook.

Ik heb net ook wat besteld:

2340ste bericht is het nu.

Maar ik vind eigenlijk ook wel dat er een lente topic mag komen
Ik zal er vanaaf ff één openen, ff leuk ploatie zoeken
Heerlijk een lente topic!

Leuk al die kleren. Vind het allemaal leuk!!

Die stars op het t-shirt errug leuk en dat rode jurkje van Splint ook super!!

Ik heb gelukkig ook alleen maar leuke FB'ers. Oh en dronken ben ik ook nog nooit geweest en ik ben 49 Maarrrr lijkt me niks fijn, ik zie hier ook nog wel eens een kater voorbij kom

Hoe is/was jullie Pasen. Hier vieren ze Goede Vrijdag maar maandag is hier weer "gewoon".

Hier is de lente nog erg wiebelig, va morgen voor de rest vd week regen, regen en nog meer regen. En wij gaan donderdag voor ons weekendje weg, en de vooruitzichten zijn heel belabberd :( Nou zullen we sowieso wel plezier hebben.

Geniet lekker van jullie vrije dag en de eitjes
Optimist tot in de kist!
Leuke kleren!

En exen en neven

Ik ga woensdag voor een motor kijken
Nieuw topic!
Een ex heb ik wel op fb. Maar dat is nu een brave huisvader-sul. Doet geen vlieg kwaad.

Ja, doe maar een lente-topic. Dat kan inmiddels wel.

Gaaf Plou, brommerT kijken! Wat voor kleur heeft ie?

(om maar gelijk mijn meest intelligente moto-vraag te stellen)

Leuke shirts, Bieb, die zwarte met dat gezicht vind ik prachtig!

Die jumpsuit ben ik erg benieuwd naar, kan me niet voorstellen dat dat echt staat. Maar ik wil het wel even weten. En dat grijze broekje is vooral voor in de ochtend als ik uit bed kom.

Fant, ik heb helemaal niks gedaan met Pasen. Het eieren zoeken bij mijn ouders hebben we maar overgeslagen.

Hier trouwens wel meerdere keren goed aangeschoten van de drank, en maar 1 keer echt dronken. Dat was op vakantie met een stel vriendinnen, we zouden een avondje thuisblijven, want met al dat stappen werd er steeds zoveel gezopen. Nou ja, nog nooit zo dronken geweest als die avond natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven