Kennelijk veel gebruikt in een PC zijn de pilletjes voor mannen. Maar heeft er iemand ervaring met APCALIS? Ik zie dat staan als vervanger voor Cialis en het heeft de typenaam SX20.
nb: ik open een nieuw draadje omdat ik waarschijnlijk eerder in het verkeerde topic deze vraag stelde.
Ja, mijn man heeft het een keer gebruikt.. Het werkte wel. Maar hij had het erover dat het niet voelde als 'normaal'.. Ik weet niet of je dit voor een keer gaat gebruiken of als het bedoeld is als echte erectie stoornis pil? Want dan zou ik naar de HA gaan.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.