Paars haar ipv blond..oops. Tips?
vrijdag 1 november 2013 om 12:09
Hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand van jullie de tip heeft voor mijn vies paars/bruine haar
Gister dacht ik even snel m'n uitgroei bij te werken met een potje blonde verf die ik nog had staan (niet gemixt). Althans, dat dacht ik. Toen de uitgroei 20 min ingewerkt had viel het me op dat het wel erg donker werd en heb ik snel de rest van m'n haar gedaan. Dat heb ik niet lang genoeg in laten trekken, omdat ik ergens dacht dat het wel los zou lopen en vast, heus wel echt blond zou zijn. Niet dus. Dus zit ik nu met een bos verlepte kleur.
Iemand hier ervaring mee? Ik denk dat ik er beter een mooie donkere kleur overheen kan gooien, maar als er iemand tips heeft om het weer blond te maken hoor ik het graag
Ik hoop dat iemand van jullie de tip heeft voor mijn vies paars/bruine haar
Gister dacht ik even snel m'n uitgroei bij te werken met een potje blonde verf die ik nog had staan (niet gemixt). Althans, dat dacht ik. Toen de uitgroei 20 min ingewerkt had viel het me op dat het wel erg donker werd en heb ik snel de rest van m'n haar gedaan. Dat heb ik niet lang genoeg in laten trekken, omdat ik ergens dacht dat het wel los zou lopen en vast, heus wel echt blond zou zijn. Niet dus. Dus zit ik nu met een bos verlepte kleur.
Iemand hier ervaring mee? Ik denk dat ik er beter een mooie donkere kleur overheen kan gooien, maar als er iemand tips heeft om het weer blond te maken hoor ik het graag
vrijdag 1 november 2013 om 12:14
Ik snap nooit goed waarom mensen goud uitgeven aan steeds opnieuw een probeersel terwijl je echt beter gewoon meteen naar de kapper kunt gaan als iets mislukt. Want wat als er zes mensen zes verschillende dingen aanraden, ga je die dan allemaal proberen? Dan kun je toch beter meteen de tondeuse er op zetten. Kapper dus.
vrijdag 1 november 2013 om 12:20
Het is niet echt bepaald een probeersel. Ik heb deze kleur al heel lang en het gaat al die tijd al goed. En ik kom zelf niet op de kapper omdat ik daar geen geld voor heb (vandaar ook het potje dat ik nog had staan, anders had ik wel een nieuwe gekocht).Maar dat konden jullie natuurlijk niet uit mijn verhaal opmaken. Wat stom van me zeg. Ongelooflijk.
Maar nee, ik ga dus niet 6 verschillende dingen uitproberen, dat lijkt me vrij logisch. Ik hoorde alleen van een vriendin dat er bepaalde shampoos zijn waarmee je kleur sneller uit kunt wassen, dus ik dacht: 'goh, misschien zijn er mensen die daar ervaring mee hebben.' Blijkbaar niet, gelukkig maar. Dat betekent dat er niet veel van dit soort verlepte bossen rondlopen
Het wordt dus gewoon een bruine kleur. Thx!
Maar nee, ik ga dus niet 6 verschillende dingen uitproberen, dat lijkt me vrij logisch. Ik hoorde alleen van een vriendin dat er bepaalde shampoos zijn waarmee je kleur sneller uit kunt wassen, dus ik dacht: 'goh, misschien zijn er mensen die daar ervaring mee hebben.' Blijkbaar niet, gelukkig maar. Dat betekent dat er niet veel van dit soort verlepte bossen rondlopen
Het wordt dus gewoon een bruine kleur. Thx!
vrijdag 1 november 2013 om 12:29
vrijdag 1 november 2013 om 12:43
Ik weet niet hoeveel tijd je hebt, maar misschien kan je gelijksoortige ongelukken vinden op Youtube?
bijvoorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=JAFYzYY1Ons
bijvoorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=JAFYzYY1Ons
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 1 november 2013 om 13:37
vrijdag 1 november 2013 om 13:37
probeer die colour remover eerst eens, dat is minder schadelijk voor je haar dan verven en niet eens zo duur. (te koop bij kruidvat of online, kost tussen de tien en 16 euro ongeveer)
Weer verven kan altijd nog, en dan zou ik trouwens voor een kleurspoeling gaan, want ook minder schadelijk en definitief. En dan kiezen voor een (donker of midden-)blonde maar warme tint om het paars te compenseren.
Succes!
Weer verven kan altijd nog, en dan zou ik trouwens voor een kleurspoeling gaan, want ook minder schadelijk en definitief. En dan kiezen voor een (donker of midden-)blonde maar warme tint om het paars te compenseren.
Succes!
Lorem Ipsum
vrijdag 1 november 2013 om 14:17
bij de kruidvat, de color remover, dit schijnt iets anders te zijn dan de normale ontkleurders. Minder agressief. Schijnt alleen de verf uit je haar te halen...geen idee of het werkt.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!