Philadelphia Milka

01-11-2013 14:32 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal jaar geleden schreef iemand op het viva forum over Philadelphia Milka, in Duitsland verkrijgbaar.

Sinds kort is het ook in Nederland te koop.

Is het iets? wie heeft het al geprobeerd?
nou ik heb het zien liggen en het was wel verleidelijk maar was 2,29 voor een klein pakje en had net zoveel calorieën als chocoladepasta en dat had ik er toch niet voor over.

Ben wel benieuwd of anderen wel gekozen hebben het te kopen.
Niet te hachelen echt. Smaakt niet naar chocola en niet naar kaas, dus blijft over een zuur bruin geheel.

Maar dat is mijn bescheiden mening
ik eet altijd de variant met paprika, zalm, of bosui. Dus ik kan me er niks bij voorstellen (dat komt dus alleen maar omdat ik de hartige variant eet). Ik zag hier ook een bakje liggen met honing en nog iets? Ben ergens wel benieuwd, maar toch bang dat het tegenvalt
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Ik eet vaak de naturel light versie. Dus weet ook niet wat ik mij erbij voor moet stellen.
Ik heb een tijdje terug gegeten (op een afbakbagel) persoonlijk vond ik het tegenvallen. Ben fan van Philadelphia en Milka lust ik ook maar die 2 samen in een bakje had voor mij geen meerwaarde. Werd er een beetje misselijk van

Doe mij maar gewoon chocoladepasta van AH (de excellence)
Je moet geen hemelen beloven als je zelf de weg niet weet
Ik vind het niet lekker. De philadelphia met honing daarentegen
Philadelphia is toch een soort roomkaas? Waarom zou je dat willen combineren met chocolade? WAAROM?
Goooor. Brrrrr...
Ik vind Philadelphia niet te vreten, Milka wel maar samen? eg nie.
verba volant, scripta manent.
Omdat het heel lekker kan zijn. Witte chocolade cheesecake is bijvoorbeeld goddelijk lekker. Zelfde geldt voor bruine met frambozen.
De combi met Philadelphia is gewoon niet lekker ... Beetje zurig ..
Ik snap eerlijk gezegd helemaal niet dat dit soort zooi in deze crisistijd nog nieuw op de markt gebracht wordt. Vorige week nog een heel stuk in de krant gelezen over hoe supermarkten nu toch echt merken dat het crisis is, dat mensen steeds meer back-to-basic eten kopen en minder snoep/koek/chips.

En dan komen zij met een totaal overbodig prutje. Ik bedoel; mocht ik al het idee hebben om kaas met chocolade te mixen, dan smeer ik die kaas wel op mijn brood en doe daar een laag chocopasta overheen.
Het prutje bestond al voor de crisis Exces. Ze hebben slechts hun afzetgebied vergroot.
Niet lekker nee! Ik dacht ook "jummie", maar helaas. Het smaakt wat zurig, niet echt lekkere Milka-smaak.
In Engeland is het ook al een tijd te koop. Ik was erg benieuwd maar vond het tegenvallen. De chocoladesmaak is erg chemisch, ik vond het echt niet lekker, bakje is halfvol de prullenbak ingegaan.

Vriend van me vindt het wel erg lekker en slaat altijd ruime voorraad in. Zal wel kwestie van smaak zijn.

Waarom het van Philideldinges is snap ik ook niet want het lijkt niet op de roomkaasachtige andere varianten .....
Hmm nu twijfel ik!

Ik ben al geen milka fan en hou helemaal niet van zurig.....
Ik snapte strattiacellakwark al niet. Yuk. Dus bij het idee van Philadelphia Milka sla ik helemaal groen uit.

Niet te vergelijken met een witte chocolade cheesecake!
ik vond het op zich wel lekker, het is chocopasta met op de achtergrond de frisse smaak van philadelphia, maar ik zal het niet opnieuw kopen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:bluebird77 schreef op vrijdag 01 november 2013 14:49 Philadelphia is toch een soort roomkaas? Waarom zou je dat willen combineren met chocolade? WAAROM?Net wat ik dacht...
Ik zou het niet kopen. Kaas en chocolade hoeft van mij niet samen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh, ik vind het wel erg lekker. Ik dacht dat het minder calorieën bevat dan chocoladepasta, dus ik eet het eigenlijk als vervanging daarvan.

Je moet het "kaas" aspect loslaten, het smaakt helemaal niet hartig/kazig. Het is gewoon een zoet smeerseltje, niet hartig zoals de andere Philadelphia smaken.
Laatst meegenomen omdat het in de aanbieding was, maar ik vond het (net als de meeste hier) tegenvallen. Op de kleur na herkende ik er weinig Milka in. Ik vond er weinig smaak aan zitten en daarnaast is het belachelijk duur.

Ik had hier zo'n zin in toen ik de reclame zag, maar aan de reacties te zien durf ik nu niet meer.
Neeeee, is dit echt met chocola?

Ik dacht dat eerst toen ik die verpakking zag, maar toen zag ik er iets opstaan van melk van milka koeien dus ik dacht dat die melk het was. Geen idee wat daar speciaal aan moet zijn. Blij dat ik het toen niet gekocht heb met chocola lijkt me nog viezer.
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven