Thaise viskoekjes
zaterdag 2 november 2013 om 09:48
Misschien een domme vraag maar... ik ga vanavond deze viskoekjes maken http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... viskoekjes
en vroeg me af of ik ze eerder kan maken en warm houden in de oven of zullen ze dan taai worden?
en vroeg me af of ik ze eerder kan maken en warm houden in de oven of zullen ze dan taai worden?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zaterdag 2 november 2013 om 09:53
zaterdag 2 november 2013 om 10:02
@Felice71, dat hangt er vanaf hoe groot je de viskoekjes maakt. Kleine koekjes zijn in een paar minuten warm. Wanneer je ze zo groot maakt als een hamburger hebben ze langer nodig.
Viskoekjes zijn erg makkelijk te maken, en ze doen het altijd goed. Ik doe er soms ook nog een ei en of wat bloem door zodat de mix beter plakt en de koekjes niet uit elkaar vallen bij het bakken. Je kan ze ook in de oven bakken.
Viskoekjes zijn erg makkelijk te maken, en ze doen het altijd goed. Ik doe er soms ook nog een ei en of wat bloem door zodat de mix beter plakt en de koekjes niet uit elkaar vallen bij het bakken. Je kan ze ook in de oven bakken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover