Geld & Recht alle pijlers

¤2,75 voor 4 dagen

03-11-2013 22:38 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
--
wat heb je nog in huis?
Heb je ouders die je kunnen helpen?
Ik heb vrij weinig in huis; 3 wortels, uien, 1 ei en een pak vla.
Soep en brood?
Koop een brood en beleg en ga bij vrienden eten en nodig ze na de 8ste uit bij jou.
Vrienden bij wie je een avond mag mee-eten?
Oh borderwalk, goed idee! :-)
Morgenochtend heel vroeg naar de jumbo gaan en daar bij de koelverse producten zoeken naar producten met de tht dagdatum of de datum van de dag er op. Deze mag je gratis meenemen. Dit geld dus ook voor de koelverse kant en klaar maaltijden, pizza's verse pasta en pastasaus enz.
Oef, zou je niet van iemand even 5 euro kunnen lenen? Met de belofte dat je die de 8ste meteen terug betaalt? Als je nog broodbeleg hebt, dan zou ik brood kopen. Daar kun je in uiterste nood wel 3x/dag van eten (ontbijt, lunch, avond). Sterkte :(
Koop de allergoedkoopste rijst en maak een grote bak soortement nasi van wat je hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Goedkope pasta, met goedkope pastasaus en daar sowieso twee dagen mee doen?
Waar woon je? Als je in de buurt woont wil ik je wel wat brengen hoor
Ik zou ook brood kopen denkt ik.

Sterkte
Brood van een dag oud is goedkoper, een pak hagelslag van het huismerk, een smeerseltje om de hagelslag op je brood te houden heb je vast wel in huis.
verba volant, scripta manent.
1 doos eieren van 6 stuks 0,99

1 zak euroshopper macaroni 0,39

1 zak diepvries doperwten 0,79

1 zak bloem om zelf brood te bakken 0,59
Ouders vragen is geen optie, lang verhaal. Maar ik koop een brood en wat beleg en ga 4 dagen bij vrienden eten en nodig ze dan bij mij uit. Komt goed

Was even in de stress, maar uiteindelijk een simpele oplossing. Dankjewel! Wat mij betreft case closed xxxx
Je kunt ook een zak pasta kopen van euroshopper merk en van die blikjes geconcentreerde tomatensaus a 30 cent.

Verder is bij vrienden eten natuurlijk veel lekkerder en gezelliger.
quote:monalisalove schreef op 03 november 2013 @ 22:45:

1 doos eieren van 6 stuks 0,99

1 zak euroshopper macaroni 0,39

1 zak diepvries doperwten 0,79

1 zak bloem om zelf brood te bakken 0,59? Hoe bak je brood van alleen bloem?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Welke regio woon je? Heb je een OV? Je mag hier wel een avond komen eten.
quote:sophieve schreef op 03 november 2013 @ 22:41:

Ik heb vrij weinig in huis; 3 wortels, uien, 1 ei en een pak vla.

Brood halen en eieren. dat zijn proteine en koolhydraten. Die vitamines komen later wel weer.

En je kan eindeloos varieren, gekookt ei, gebakken ei, omelet met ui, omelet met wortel.

Lukt best
Ik vind de pan rijst met daar div groenten die hè nog had en bv een zak erwten en een doosje eieren doorheen een prima oplossing.
quote:ClaudeFiolle schreef op 03 november 2013 @ 22:46:

[...]

? Hoe bak je brood van alleen bloem?je kan beter brood kopen bij bijv. een aldi of oud brood bij de supermarkt in de aanbieding.
quote:ClaudeFiolle schreef op 03 november 2013 @ 22:46:

[...]

? Hoe bak je brood van alleen bloem?Met bloem, water, zout. suiker en een beetje olie of boter kan je verschillende soorten brood bakken gewoon in de koekenpan.
quote:eefie_says_hi schreef op 03 november 2013 @ 22:43:

Morgenochtend heel vroeg naar de jumbo gaan en daar bij de koelverse producten zoeken naar producten met de tht dagdatum of de datum van de dag er op. Deze mag je gratis meenemen. Dit geld dus ook voor de koelverse kant en klaar maaltijden, pizza's verse pasta en pastasaus enz.Is dit echt zo? En ligt er dan altijd wel wat? Nog nooit gehoord!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven