Erotiek beurs

04-11-2013 13:48 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen of Vief hier!

Wij gaan dit weekend voor het eerst naar een erotiek beurs, maar we hoorden graag eens wat jullie ervaringen daarmee zijn. We zijn nog een relatief jong koppel en gaan er voornamelijk heen uit nieuwsgierigheid. We zijn niet bepaald echt op zoek naar iets, dus we dachten eens te gaan verkennen om even uit de drukte te zijn van het dagelijkse leven.

Graag jullie tips over:

- wat te vermijden

- wat zeker te doen

- waar op te letten

Verder mogen er ook nog leuke ervaringen gedeeld worden, dan kunnen wij of anderen er nog misschien een ideetje van opdoen!

Alvast bedankt!

xx
Don't say 'no' too much!
Oplichterij, je kunt beter gewoon naar een sexhop gaan. Dan is de toegang gratis.
Wat te vermijden: de ingang.
quote:Istar_ schreef op 04 november 2013 @ 13:58:

Wat te vermijden: de ingang.+1
Nou de kaarten waren in ieder geval al gratis, dus dat is al een troost duidelijk. Zo een slechte ervaringen gehad?
Don't say 'no' too much!
Kweetniet. Als je het op teevee ziet lopen er altijd een handjevol Hysterisch Gillende Huisvrouwen afzichtelijk dildo's te aaien onder het mom van "we doen weer es wat lekker geks in plaats van de Huishoudbeurs"...

Daarnaast een grote groep Sexueel Gefrustreerden die gehuld in lak en netpanty lekker OpenMinded, Ranzig Parenclubje spelen in de Jaarbeurs.

Ouwe en Jonge Mannen die kruisgraaiend alle Live-acts afgaan. En nog een partijtje GiechelBakvissen die lekker LakLiesLaarzen passen en grapjes maken met vibratoren.

Lijkt mij hilarisch! Maar voor de erotiek zou ik er niet heengaan.
You paint quite the picture masquenada.
quote:ellentje1987 schreef op 04 november 2013 @ 14:08:

Nou de kaarten waren in ieder geval al gratis, dus dat is al een troost duidelijk. Zo een slechte ervaringen gehad?

Neuh, wat ik op tv zie is al genoeg.

En echt sfeervol lijkt het me ook niet, in een enorme hal vol vibrators rondhangen.
quote:masquenada schreef op 04 november 2013 @ 14:13:

Kweetniet. Als je het op teevee ziet lopen er altijd een handjevol Hysterisch Gillende Huisvrouwen afzichtelijk dildo's te aaien onder het mom van "we doen weer es wat lekker geks in plaats van de Huishoudbeurs"...

Daarnaast een grote groep Sexueel Gefrustreerden die gehuld in lak en netpanty lekker OpenMinded, Ranzig Parenclubje spelen in de Jaarbeurs.

Ouwe en Jonge Mannen die kruisgraaiend alle Live-acts afgaan. En nog een partijtje GiechelBakvissen die lekker LakLiesLaarzen passen en grapjes maken met vibratoren.

Lijkt mij hilarisch! Maar voor de erotiek zou ik er niet heengaan.

Bedankt om het schilderen van de scene! ik had er al deels op gerekend dat dat deel uitmaakt van het publiek.

Erotiek hoeft niet per se voor ons, maar we zouden ons wel willen amuseren als we gaan, ook al is het om goed te lachen

Zou het zonde vinden om de kaarten weg te gooien, maar bedankt al om te delen in je ervaring!
Don't say 'no' too much!
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... iet-onder-de-crisis.dhtml
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Murdoch schreef op 04 november 2013 @ 14:15:

You paint quite the picture masquenada.Thanks. Mijn fantasie slaat gelijk in de Jiskefet-modus bij dit soort voorstellingen.
Ik ben er wel eens geweest (jaartje of 15 geleden) en ik vond het voornamelijk hilarisch.

Barkrukken met stekels, vibrators van pluche, chocolade-piemels, spannend ondergoed, mooi ondergoed, eigenlijk álles op het gebied van seks, dus ook condooms, glijmiddel, likplaatjes en wat je allemaal maar kunt verzinnen. Ik vond het publiek erg meevallen, voornamelijk gewoon mensen die nieuwsgierig waren.

Als ik me niet vergis wat dat de eerste erotiekbeurs destijds, in elk geval in onze regio. Dus het was wel voorpagina nieuws en gelukkig bestond er nog geen facebook .
Nou als je er gratis naar toe kunt dan is het toch prima?

Ik zou er ook wel heen gaan als ik er voor niks naartoe kon.

En dan inderdaad niet om me arm te kopen aan sex artikelen maar gewoon om er eens een keer geweest te zijn. Want een bezoek aan zo,n beurs ontbreekt nog aan mijn ""waar ik allemaal al ben geweest"" lijstje .
Gratis? Die troep kost of openbaar vervoer of eigen vervoer toch? Of brengen en halen je schoonouders jullie?
Delen doe je samen
Gewoon op Speurders of marktplaats wat 2e hands spul kopen, spaar je veel geld mee uit in deze dure tijden!

http://www.speurders.nl/o ... -speeltjes-135717275.html

(eew die buttplug heeft wel een paar vlekken)
quote:maybibi schreef op 04 november 2013 @ 22:03:

Gratis? Die troep kost of openbaar vervoer of eigen vervoer toch? Of brengen en halen je schoonouders jullie?Wat een reactie: stakker
quote:jennifer80 schreef op 04 november 2013 @ 22:14:

[...]

Wat een reactie: stakkerBen je een van de standhouders daar! Had beter moeten weten, sorry, ken je van de GGD
Delen doe je samen
Waar is er een erotiek beurs dan dit weekend? Kamasutra is net geweest toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven