Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie 2013

12-08-2013 18:10 275 berichten
Het nieuwe seizoen van Masterchef Australië is zojuist begonnen!

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet meer zo leuk op een of andere manier

Misschien omdat het bijna afgelopen is haha
quote:MilaDila schreef op 29 oktober 2013 @ 11:30:

Kelty Het loopt op z'n einde nu. Gelukkig My Kitchen Rules nog met de Aziatische bitches!

Wat heb ik de schurft aan die meiden zeg, ik hoop dat ze er gauw uit gaan

Vind ik trouwens ook een erg leuk programma om naar te kijken
Ben blij dat Lucy eruit is, nu hop Emma erachteraan, dan Christina en Samira en dan mijn twee favoriete mannen in de finale!
Mijn favoriet is er al uit.

Ik ben nu voor Lynton.

Samira vond ik eerst heel aardig tot haar rare aktie in de woestijn dat ze haar partner gewoon liet stikken.

Lucy ging echt niet vooruit dus wel terecht dat ze eruit is.

Laatst vond ik Richi het erg goed doen maar helaas zit hij ook net als Samira een beetje dat ze maar in 1 keuken heel goed zijn. Ik denk wel dat hij ver gaat komen.

Emma vind ik maar zozo.

Christina blijft verbazen op de momenten dat ze moet presteren maar djees wat is die onzeker, en kan ze ophouden overal een plas tranen achter te laten.

MKR kijk ik ook elke dag. Oh wat heb ik een hekel aan die bitches, ja wie niet. Kunnen ook alleen maar presteren als ze aziatisch moeten koken. Nou ja, koken kunnen ze wel maar die air, ik word er naar van.

(die Italiaanse dames doen het in het algemeen niet heel geweldig maar ik blijf steeds duimen dat ze erin blijven of zoals nu er weer in komen, alleen maar om die bitches dwars te zitten)

, zo ook weer mijn hart gelucht. Wat een hork is die chef trouwens bij MKR.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 november 2013 @ 02:16:

Mijn favoriet is er al uit.

Ik ben nu voor Lynton. Me too Hij is cute!

Samira vond ik eerst heel aardig tot haar rare aktie in de woestijn dat ze haar partner gewoon liet stikken.

Lucy ging echt niet vooruit dus wel terecht dat ze eruit is.

Laatst vond ik Richi het erg goed doen maar helaas zit hij ook net als Samira een beetje dat ze maar in 1 keuken heel goed zijn. Ik denk wel dat hij ver gaat komen.

Wie is Richi?

Emma vind ik maar zozo.

Christina blijft verbazen op de momenten dat ze moet presteren maar djees wat is die onzeker, en kan ze ophouden overal een plas tranen achter te laten.

MKR kijk ik ook elke dag. Oh wat heb ik een hekel aan die bitches, ja wie niet. Kunnen ook alleen maar presteren als ze aziatisch moeten koken. Nou ja, koken kunnen ze wel maar die air, ik word er naar van.

(die Italiaanse dames doen het in het algemeen niet heel geweldig maar ik blijf steeds duimen dat ze erin blijven of zoals nu er weer in komen, alleen maar om die bitches dwars te zitten)

zo denk ik er ook over

, zo ook weer mijn hart gelucht. Wat een hork is die chef trouwens bij MKR. Ja
quote:mika65 schreef op 03 november 2013 @ 13:19:

[...]

Even nagekeken, zijn naam schreef ik verkeerd, moet Rishi zijn. http://www.realityravings ... th-rishi-from-masterchef/
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 november 2013 @ 17:22:

[...]

Even nagekeken, zijn naam schreef ik verkeerd, moet Rishi zijn. http://www.realityravings ... th-rishi-from-masterchef/Ach ja tuurlijk Rishi, ik weet nu wie jij bedoelt. Is niet mijn favoriet
Vind Rishi juist leuk. Altijd vrolijk en optimistisch en komt regelmatig grappig uit de hoek. Ohja, en hij kan koken, dat ook nog eens.
Jeee Lynton en Rishi door!

Mag ik even heel onvolwassen roepen: OMG hoe irritant is Emma!! En fijn dat Christina weg is, gejank hele tijd
Nou ik ben dus 1 van de weinige Emma fans

Ik zie haar zelfs wel winnen.

Rishi vind ik ook goed, die is volgens mij ook vrij constant qua presteren.

Lynton vind ik wel leuk maar die maakt echt nog wel foutjes die op dit niveau gevolgen kan gaan hebben, zoals het vlees wat niet lang genoeg gerust had. Dat vond ik er "viezer"uit zien dan het bord van Rishi, dat was gewoon slordig.

Samira is goed maar ik vind haar absoluut niet sympathiek, lekker objectief dus
quote:Firene schreef op 04 november 2013 @ 22:50:

Jeee Lynton en Rishi door!

Mag ik even heel onvolwassen roepen: OMG hoe irritant is Emma!! En fijn dat Christina weg is, gejank hele tijd

Ik had gehoopt dat Ramira weg zou moeten. Ze kookt steeds hetzelfde, beetje zoals Rishi maar dan vind ik haar irritanter.

Emma had ook weggemogen maar ja.

Het werd Christine. Vond haar bord wel mooi opgemaakt. Wel blij dat ik even van het gejank af ben. Daar werd je toch niet goed van.

Lynton stom foutje met het vlees niet lang genoeg laten rusten. Dat bloed door je bord heen maakt het er niet mooi op, verdere opmaak vond ik wel mooi.

Nou misschien is hij niet de beste maar wel een lekker hapje iig.
Nou, de top 4 is bekend.

De volgende die eruit gaat is Lynton denk ik.. Een schatje, maar hij is gewoon echt minder goed dan de rest. Wat klungelig. Ik denk niet dat hij al toe is aan zijn eigen restaurant. Maar ik hoop wel dat ie t nog ver schopt :)!

En in de finale der finale, wie wint? Lastig!

Ik vind Samira steeds beter worden, ook in de dingen die ze zelf niet maakt. Alhoewel ze nooit vrijwillig zo'n gerecht maakt. Emma is nog bijna nooit de mist in gegaan en doet t vaak goed bij de judges, dus die maakt ook een kans.

Rishi heeft veel in zn mars en is helemaal op zn plek tijdens een serviceproef. Dus wat betreft denk ik dat hij wel wat kan met de prijs die MC2013 wint! En soms heeft hij ook hele inventieve leuke gerechten. Neemt daarbij ook een risico, dus dat kan heel goed gaan of (heel) slecht.

Wie wint, zeg t maar... Ik gok toch op Samira dan als ik moet kiezen (of Emma, of Rishi.. haha).
If we don't get lost, we'll never find a new route
Fijn dat de huilebalk vertrokken is. Ik vind niemand echt heel leuk of bijzonder eigenlijk. Maakt me ook niet uit wie er wint.

Als ik moet kiezen, dan Rishi: enthousiaste, aardige jongen en leuk idee om iets nieuws te gaan doen met de Indiase keuken.

Vond MKR weer heerlijk gister. Mooie gerechten plus de meiden die ruzie kregen ;) Wel jammer dat ze steeds zo goed koken!

Hoop dat het Italiaanse duo terugkomt.
ik baal juist als een stekker dat Christina eruit is, vond haar echt goed koken en had het haar heel erg gegund. Samira kookt helaas erg goed, haar gun ik het op een of andere manier gewoon niet.

Ben wel fan van Emma, hoop dat ze in de finale komt met Rishi als tegenstander
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kun je je de reactie voorstellen van de aziatische 'babes' als de italianen terugkomen, dat zou hilarisch zijn!

Bij masterchef mag van mij Rishi wel winnen, ik vind dat hij de beste kok is alhoewel Emma ook steeds beter gaat koken.
quote:MilaDila schreef op 05 november 2013 @ 10:22:

Vond MKR weer heerlijk gister. Mooie gerechten plus de meiden die ruzie kregen ;)

Haha, "the fish is on fire!"

Ik vind Rishi het meest klaar voor de titel masterchef, Lynton een lieverd maar hij heeft inderdaad iets klunzigs af en toe. Samira vind ik juist wel leuk.
quote:kiiwi schreef op 05 november 2013 @ 08:38:

Nou, de top 4 is bekend.

Wie wint, zeg t maar... Ik gok toch op Samira dan als ik moet kiezen (of Emma, of Rishi.. haha).Ik weet wie er gaat winnen maar ik denk niet dat je letterlijk bedoelt he dat ik het hier moet posten?
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 november 2013 @ 13:31:

[...]

Ik weet wie er gaat winnen maar ik denk niet dat je letterlijk bedoelt he dat ik het hier moet posten?

Nee mag je niet posten MV nog een paar daagjes wachten

Maar eerlijk is eerlijk, Rishi is niet mijn favo maar ik vind hem toch wel de beste kok. Emma kan absoluut niet tegen stress is mijn indruk, Samira vind ik middelmatig en Lynton (hij is de lekkerste ) vind ik hem ook middelmatig
quote:MilaDila schreef op 05 november 2013 @ 10:22:

Vond MKR weer heerlijk gister. Mooie gerechten plus de meiden die ruzie kregen ;) Wel jammer dat ze steeds zo goed koken!

Hoop dat het Italiaanse duo terugkomt.Ja ik hoop ook dat ze terug komen, al zal het alleen maar zijn om die irritante Chinese meid. Moet je eens naar haar kijken als ze praat, haar mond gaat dan helemaal scheef enzo. Brr gruwel
Lynton heeft wel wat weg van Ruben Nicolai vind ik. Lekker hapje iig.
Ik vind het best wel spannend vandaag! Emma en Lynton door nu gaat het tussen Rishi en Samira....

Ik ga er steeds meer in geloven dat Emma gaat winnen.
quote:Anyco schreef op 06 november 2013 @ 18:33:

Ik vind het best wel spannend vandaag! Emma en Lynton door nu gaat het tussen Rishi en Samira....

Ik ga er steeds meer in geloven dat Emma gaat winnen.

Leuk dat Lynton in de finale zit.

Nu hoop ik dat Rishi nog in de finale komt ipv Samira.
Jeetje, Rishi eruit :(

Geen knuffel voor Samira, hij mag haar niet.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 06 november 2013 @ 18:53:

Jeetje, Rishi eruit :(

Geen knuffel voor Samira, hij mag haar niet.

Samira "knuffelt" met geen enkele man, die geeft ze met gestrekte arm een hand. Ze gaf wel Emma een hug toen ze buiten stonden maar Lynton ook niet.

Viel me zo maar op
Oooh neeeeeeeeeeeeeeeeeee Rishi is eruit........................ Hij was voor mij de gedoodverfde (schrijf je dat echt zo?) winnaar! Wáárom gooide hij nu al eerste die mosselen erin? Zit in zak en as nu... Wie moet er nu winnen, nu hij eruit is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven