Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie 2013

12-08-2013 18:10 275 berichten
Het nieuwe seizoen van Masterchef Australië is zojuist begonnen!

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
die Neha mag er van mij anders ook wel uit.

Kelty is erg irritant, maar volgens mij kan hij wel best goed koken....
.
Nu die Noelene een varkenskop maakt heb ik het helemaal met 'r gehad.
Ze MOETEN het wel lekker vinden, want dit is wie ik ben - Aldus Noelene, braaaaaak!
Dat gejank van al die vrouwen ook. Bloody hell.
Jeuh Neha! Laat mij dat maar opeten.
Oh en dat van Samira lijkt me ook heerlijk, haar vind ik ook leuk. Net als Jules en Liliana, jammer dat haar taart niet zo mooi oogt.
Ja dat van Samira leek me echt heerlijk, en dat van Neha en Jules ook. Ben benieuwd naar morgen haha, die get up van Matt
Jammer, Liliane eruit.
Ik vond juist Liliana irritant worden en Noelene minder irritant.

Weer die verdomde Kelty niet. Hij is echt zo vol van zichzelf bah.
Ik vind Kelty juist wel grappig, hij is zo vol van zichzelf maar tegelijkertijd heeft hij ook iets dommig/naief. Ik moet dan ook altijd om hem lachen

Volgende keer Noelene eruit please!
Wat hadden ze vandaag goed gekookt zeg. Jammer dat die Noelle er niet uit ging. Vond haar gerecht ook niet echt lekker om te zien.

Ja die taart vond ik qua uiterlijk er niet uit zien. Waarom had ze niet met een uitsteker mooie rondjes uitgestoken zodat die taart iig mooi recht was.

Ga morgen eens googlen naar het gerecht van Jules, dat zag er heerlijk uit.

Ik heb niet zo goed gekeken maar volgens mij moet ik bekennen dat het gerecht er van Kelty er ook heerlijk uit zag. Op de momenten dat het moet dan staat hij er weer. Daar komen we maar niet snel vanaf .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mag ik even zeggen dat ik echt gek word van dat gejank de hele tijd in Masterchef Australia?

*zo, dat lucht op*

Als Jules eruit moet dan kijk ik niet meer. Die is vanaf dag 1 mijn favoriet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Firene schreef op 23 september 2013 @ 18:53:

Mag ik even zeggen dat ik echt gek word van dat gejank de hele tijd in Masterchef Australia?

*zo, dat lucht op*

Ja mag van mij ook wel een tandje minder hoor.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DIT MEEN JE NIET
Ik wilde niemand eruit vandaag, maar ben wel blij dat Rishi blijft. Hoop dat hij en Lynton ver gaan komen!
quote:Firene schreef op 23 september 2013 @ 19:02:

Ik wilde niemand eruit vandaag, maar ben wel blij dat Rishi blijft. Hoop dat hij en Lynton ver gaan komen!Vind er niets meer aan
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2013 @ 18:58:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DIT MEEN JE NIET Ik ben ook diep teleurgesteld
En toen keek niemand meer nadat Jules eruit ging? Jammer dat ze weg is ja, ik vond haar ook erg leuk.

Deze week ging het over 1 iemand immuniteit en 1 oude afvaller terug erin. Ik had de eerst aflevering daarvan gemist. Weet iemand hoe de teams zijn samengesteld? Samira (die ik erg wisselend van niveau vind) was samen met Rishi. Rishi is echt een van de beste, dus ik was niet verbaasd dat zij er terug in kwam. Daarom vroeg ik me af of ze zelf mochten kiezen met wie ze teamden, of dat ze geloot werden ofzo.

Van mij had die jongen er wel terug in gemogen. (Xavier ofzo?) Ik zou liever een goed en redelijk gerecht eten welke beide lekker zijn. Dan twee goede gerechten die niet goed zijn uitgevoerd. Maarja, meningen verschillen. En je kunt niet proeven via tv natuurlijk
Ze zijn aan elkaar gekoppeld op de manier waarop ze tegenover elkaar stonden toen de afvallers weer binnen kwamen, dus Rishi stond tegenover Samira enzovoorts.

Ik vind het ook jammer dat Jules er uit is, gelukkig hebben we Rishi nog wat een leukerd vind ik dat net als Lynton!

Lynton doet het volgens mij ook best goed.

Kelty vond ik irritant maar dat is minder geworden, Noelene heeft bepaalde maniertjes en uitspraken waar ik me eerder aan erger.

Neha heeft een enge blik in d'r ogen af en toe, vind haar niet geweldig.

Vanavond weer masterclasses.
wel jammer dat nicki weg is\

vond hem samen met vern zon leuk team
Ik vind die Vern zo patserig. Die vind zichzelf heel wat, denk ik.

En bij die laatste invention test maakte hij hetzelfde recept als voor de eerdere immuniteitsproef. Hoe inventief is dat?
Ik vind Emma ook erg leuk, die heeft wat weg van Jenny Arean

En wat een lekkere dingen hebben ze weer gemaakt vandaag! Ik ga dat gehaktbrood een keer maken denk ik
quote:chocolol schreef op 03 oktober 2013 @ 18:32:

Ik vind die Vern zo pasterig. Die vind zichzelf heel wat, denk ik.

En bij die laatste invention test maakte hij hetzelfde recept als voor de eerdere immuniteitsproef. Hoe inventief is dat? Eens, ik vind Vern ook een groot ego hebben.
Vern was verschrikkelijk vervelend met z'n "kijk Nicky en ik een topteam zijn" doehoeeiii.

Ik droomde vannacht over Daniel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven