Ik eet echt nooit een toetje. Maar als ik erg verstopt zit (darmen) neem ik wel eens zo'n activia-yoghurtje met pruimen of vijgen. En in de zomer vaak iets van een ijsje. Maar niet als nagerecht.
Mijn (mocht ik ooit het geluk hebben dat ik moeder mag worden) kind slaan. Tongen met een hond. Iemand martelen. Mijn hand in 'n ronddraaiend motorwiel stoppen. Iemand vermoorden. Emigreren naar Syrië. Met de directeur naar bed. In een hotpants naar mijn werk.
Hetzelfde, hoewel ik de hotpants wel zou overwegen bij bedragen met minstens 4 nullen. Daarnaast nog wel wat dingen, zoals een van mijn katten verkopen (tenzij ik zezelf niet meer zou kunnen onderhouden en de koper ze een veel beter leven zou bieden). Of hele gore dingen, poep ofzo, eten.
Hoe denk jij dat de wereld er over 30 jaar uitziet?
Anoniem_160118
vrijdag 8 november 2013 om 18:47
Nog steeds hetzelfde als nu zo'n beetje denk ik...
Vraag blijft.
Anoniem_108401
zaterdag 9 november 2013 om 21:44
hm ik had deze vraag vermeden omdat ik niet zo'n toekomst vorser ben. Ik ben meer van het hier en nu zeg maar.
Ik vraag me wel eens af of Nederland een keer gaat ontploffen,omdat we zo dicht bevolkt zijn. En verder denk ik dat de electronisch ontwikkeling (internet enzo) veel verder is, kan niet zo goed voorspellen wat dat praktisch betekend. En we zijn een stuk armer dan nu, of we hebben eindelijk een serieuze oplossing gevonden voor het milieu probleem en de overbevolking.
Shit. Nog geen antwoord op de vraag.
Misschien moet ik het simpel houden: vol.
Leef je in het heden? of ben je veel met het verleden en de toekomst bezig?
Ik leef heel vaak in het verleden, men zegt dat ik een olifanten geheugen heb.. Ik ben er zelf niet blij mee en is best belastend in het dagelijks leven..
Mijn brood smeren voor morgen, medicatie innemen, tanden poetsen, omkleden, make-up afhalen, gaatje in rokje dichten en voor 23u in bed. Wahaha... Ik ben niet zo goed in plannen!
Wat eet jij het liefst op een snee vers bruin brood?
Anoniem_160118
vrijdag 15 november 2013 om 04:49
Plak oude kaas met wat mosterd.
Ga je morgen naar de intocht van Sinterklaas kijken?
Ik denk het niet.. Heb er wel fantastische herinneringen aan. Warme chocolademelk, pepernoten, samen voor de tv met mn zus, rode wangen van spanning, Aart Staartjes, de échte Sint, gezelligheid. Maar ik denk dat ik die herinnering in ere hou.
Deel eens n mooie herinnering uit jouw kindertijd.