The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Lonsdale

welke film heb je nog niet gezien maar wil je al tijden wel zien?
Amelie

Wat voor weer is het op het moment dat je dit leest?
Bewolkt, voor zover ik het kan ontwaren in het donker.

Welke forummer lees jij met veel plezier en waarom?
Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik niemand speciaal lees.

Vraag blijft dan ook staan...
Ja, ook niet specifiek 1 iemand en heel veel mensen vind ik soms om te gieren van het lachen en soms rete irritant (cateautje, meds, BGB).

Yvetje vind ik altijd wel geinig, lekker nuchter en LadyV en Murdoch omdat ze grappig zijn.

Maar er is zeker niet een forummer die ik volg of zo. En hoe langer ik er over nadenk hoe meer leuke forummers en zijn.

Kun jij de negeer knop gebruiken? of ben jij zo iemand die dan altijd toch gaat kijken wat de gewraakte forummer geschreven heeft?
Heb drie mensen onder de negeer knop die vervolgens nooit meer hebben gepost in de topics die ik volg (waarvan 1 toch heel veel berichten schreef).

Beschrijf je ideale huis (de woning + omgeving).
Boerderij... achteraf

Wat zou jij op dit moment in je leven willen veranderen?
minder werk/stress maar wel dezelfde leuke baan.

Ga je Sinterklaas vieren dit jaar en zo ja hoe?
Het blijft beperkt tot een cadeautje in schoen met gedicht.

Welke actie of gedachtengang van jezelf heeft je het meeste verbaasd het afgelopen jaar?
ga ik hier niet zeggen..

Zou je in een ander land willen wonen? zo ja, welk land?
Noorwegen. Ben er nog nooit geweest maar dat land trekt me enorm op de een of andere manier.

Wat zou je doen met 1 miljoen euro?
een huis kopen, mijn kinderen veel geven, goede doelen ( KWF, MS stichting, Unicef in ieder geval), kortom cliché....

wat doe je met 100 euro?
mijn sigaar aansteken

uh, nou jeetje dat is best een moeilijke vraag eigenlijk omdat het niet zo'n bijzonder bedrag is. De laatste keer dat ik 100 euro uit gaf was aan giro 555

Wat is het laatste wat je gekocht hebt?
Geurtje

Wanneer ben je voor het laatst wezen stappen?
Het was wel in dit millenium...

Wat is je favoriete wasmiddel?
ariel, enige waar dochter niet allergisch voor is.....

weet je al wat je met oud en nieuw gaat doen?
Ik blijf hoogstwaarschijnlijk thuis.

En jij?
I am surrounded by morons
uh nee, heb nu de neiging direct in de agenda te gaan kijken of ik geen dienst heb, maar dat is niet zo (weet ik uit mijn hoofd). Ik heb nog geen plannen maar meestal blijf ik gewoon thuis.

Vind je kerst een leuk feest, waarom wel (of niet)?
Ja, omdat ik dan het idee heb dat de wereld even tot stilstand en bezinning komt. En de Kerstboom en de versieringen overal vind ik erg gezellig. Ik verheug me er weer op!

Wat is jouw wens voor 2014?
Vrede op aarde, het winnen van de staatslotterij, promotie, goede gezondheid voor iedereen en de deportatie emigratie van Xander de Buisonje.

Waarom is het zo stil in dit topic tegenwoordig?
Ik geloof dat men het te druk heeft of het beu is. Kan alle kanten op. Wel erg jammer trouwens.

Stel dat je je allerlaatste vraag hier zou stellen, wat zou die vraag dan zijn?
Is er leven na de dood?

Wat is het engste dat je ooit gedaan hebt?
phoe, moeilijke vraag. Ik ben niet zo'n waaghals. dus in de categorie 'bungee jumpen' heb ik niet zo veel te melden.

Ik weet wel wat het engste is wat ik waarschijnlijk echt nog wel een keer moet doen tijdens mijn carrière (hoort bij het vak helaas) maar dat was de vraag niet.

Ik denk duiken, maar dat voelt eigenlijk heel relaxed. Het is pas eng als je erover na gaat denken.

wat is het belangrijkste voor je identiteit (geslacht, beroep, ouderschap of iets anders)?
Mijn karakter.

Waarom zou jij niet kunnen emigreren?
1. taal is essentieel voor mijn vak. Het gaat al bijna mis als ik Engels moet praten of een Fries niet goed genoeg begrijp '(ik ben sa raar' en dan niet kunnen zeggen wat 'raar' dan is) En ik wil niet iets anders doen

2. familie en vrienden (mogen niet te ver weg zijn)

Denemarken zou een optie zijn maar dan is 1 een probleem.

Curacao zou ook een optie zijn, papaiaments is echt niet moeilijk, ik ben wel zo arrogant dat ik denk dat ik dat onder de knie zou krijgen goed genoeg om mijn werk te doen, maar dan is 2 een heel groot probleem.

Maar ik heb er wel eens over na gedacht.

En jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven