Geluk zoekjes

08-11-2013 19:31 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo,

tis alweer een tijdje geleden dat ik een bericht hebt geplaatst en zoals hopelijk wel te merken is ben ik redelijk over mijn Depressie heen en al helemaal betreft ex man en mijn brabbels over het allemaal even niet meer zien zitten,

maar nu wil ik graag een beroep op jullie doen om mij eventjes uit te helpen, ik heb vanmiddag een schrijfblok gekocht en wil daar allemaal Positieve vibe`s in zetten zoals "geniet van de kleine Dingen" "Leef in het Nu" "trek een grens" "denkt niet te ingewikkeld"

maar nu zou ik heel graag willen weten of jullie speciale dingetjes hebben waarbij jullie houvast hebben of waar jullie vrolijk van worden, ik merk namelijk wel dat ik vrij snel terugval op een dip, of als me ex contact zoekt met me ik weer in de war raak gevoelens opbouw en weer ga hopen,, en ik dan weer neig naar 'alles is slecht alles is K*t'

alles is Welkom al zijn het motiverende dingen of noem maar op en misschien hebben meer mensen hier baat bij :D

alvast super bedankt xxx

en sorry als ik het hier verkeerd heb geplaatst
Wat een goed idee....

Wat ik zelf een mooie vind is:

Kijk in de spiegel... de vrouw die jou aankijkt is de enige die jou écht gelukkig kan maken
Mijn mantra is: Alles gaat voorbij. De vervelende dingen, helaas ook de leuke dingen. Maar als ik ergens als een berg tegenop zie of een hele drukke week heb dan denk ik altijd weer: Alles gaat voorbij, het wordt vanzelf weer weekend.
Beter spijt hebben dan de dingen die je hebt gedaan dan die je niet hebt gedaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Na regen komt zonneschijn
wow er zitten al mooie tussen :D super lief van jullie
Never a failure, always a lesson.
Er komt een dag dat je weer zo onbedaarlijk de slappe lach krijgt dat je het de volgende dag nog in je buikspieren voelt.
Google eens op art journal of art journalling, daar staan een hoop leuke spreuken tussen! Daarnaast ook leuk om je eigen spreuken boekje op te vrolijken! Bij mij helpt het wel als ik in een dipje zit, even een paar uur kliederen of gewoon met een zwarte stift doodles tekenen....
Of zoek op pinterest of gewoon op Google op 'quotes'.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen.

Beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht.

Carpe diem

De 1 zijn dood is de ander zijn brood.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
geluk zoekjes??

je idee is goed, je topictitel iets minder

Pinterest is mijn inspiratiebron ...
Vanochtend gelezen en vond ik geweldig inspirerend: she turned her can'ts into cans and her dreams into plans
You could make a wish or you could make it happen.
Accepteer van je niet kan veranderen en verander wat je niet kan accepteren!
Hoeveel complimenten heb jij vandaag gegeven?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden, maar we worden oud omdat we stoppen met spelen.
Je mist meer in je leven dan je meemaakt. En dat is helemaal niet erg. - Martin Bril
Huts!
Loesje heeft ook wel pakkende uitspraken.
Life doesn't have to be perfect to be wonderful...
Ik ben mijn mantra vergeten.
Ga niet gebogen onder regen maar geniet van regenbogen
Jullie zijn super!!

En je de titel ik wou iets hebben met geluk en ik zoek maar geluk gezocht kon ook weer net niet hahaha maar echt super de tips de Quote`s ik ben al druk aan het schrijven :D
http://www.bol.com/nl/s/a ... ex.html?_requestid=227929

Deze zijn ook leuk.
quote:himalaya schreef op 08 november 2013 @ 21:26:

Loesje heeft ook wel pakkende uitspraken.Hahahah ik las loepje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven