algemene sintcadeautjes
zaterdag 9 november 2013 om 15:01
Wij vieren Sinterklaas met meerdere volwassenen met een sintspel.
Het is dan de bedoeling dat we allemaal meerdere cadeautjes kopen tussen de ¤5 en ¤10. Van te voren weet je niet wie het cadeautje gaat krijgen.
Er zitten mannen en vrouwen tussen. Ik zit een beetje slecht in mijn tijd, dus ik wil binnenkort gericht gaan winkelen.
Cadeaubonnen vind ik niet leuk om te geven.
Hebben jullie nog leuke ideeën?
Er zijn vast nog meer mensen die zoiets met vrienden/familie doen, schuif gezellig aan, zou ik zeggen.
Het is dan de bedoeling dat we allemaal meerdere cadeautjes kopen tussen de ¤5 en ¤10. Van te voren weet je niet wie het cadeautje gaat krijgen.
Er zitten mannen en vrouwen tussen. Ik zit een beetje slecht in mijn tijd, dus ik wil binnenkort gericht gaan winkelen.
Cadeaubonnen vind ik niet leuk om te geven.
Hebben jullie nog leuke ideeën?
Er zijn vast nog meer mensen die zoiets met vrienden/familie doen, schuif gezellig aan, zou ik zeggen.
zaterdag 9 november 2013 om 15:12
Kaarsen, fotolijst, winterspul (muts, sjaal, wanten), badproducten, leuk klein spel (kolonisten kaartspel bijvoorbeeld), goedkope sieraden, kraslot. Als je gaat dobbelen, doe het er dan ook een stom cadeau bij. Bij ons was dan altijd de grap om die zo snel mogelijk weer kwijt te raken.
I'm a Grouch and I only like to do Grouchy Things
zaterdag 9 november 2013 om 15:16
Ik vind het wel lastig. Misschien moet ik gewoon maar inzien dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken. Want wat ik een leuke muts vind, vindt mijn zwager misschien een vreselijk ding. Nou ja, dan geeft ie 'm maar aan iemand die het wel leuk vind.
De rest schrijf ik in ieder geval op mijn lijstje.
De rest schrijf ik in ieder geval op mijn lijstje.
zaterdag 9 november 2013 om 15:18
zaterdag 9 november 2013 om 16:36