algemene sintcadeautjes

09-11-2013 15:01 10 berichten
Wij vieren Sinterklaas met meerdere volwassenen met een sintspel.

Het is dan de bedoeling dat we allemaal meerdere cadeautjes kopen tussen de ¤5 en ¤10. Van te voren weet je niet wie het cadeautje gaat krijgen.

Er zitten mannen en vrouwen tussen. Ik zit een beetje slecht in mijn tijd, dus ik wil binnenkort gericht gaan winkelen.

Cadeaubonnen vind ik niet leuk om te geven.

Hebben jullie nog leuke ideeën?

Er zijn vast nog meer mensen die zoiets met vrienden/familie doen, schuif gezellig aan, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Kaarsen, fotolijst, winterspul (muts, sjaal, wanten), badproducten, leuk klein spel (kolonisten kaartspel bijvoorbeeld), goedkope sieraden, kraslot. Als je gaat dobbelen, doe het er dan ook een stom cadeau bij. Bij ons was dan altijd de grap om die zo snel mogelijk weer kwijt te raken.
I'm a Grouch and I only like to do Grouchy Things
Spaarvarken en electrische deken (action!)zorgen hier altijd voor fanatiek spel. Eenvijfde staatslot en verder inderdaad zaken als kaarsen, bedsokken, en chocola!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind het wel lastig. Misschien moet ik gewoon maar inzien dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken. Want wat ik een leuke muts vind, vindt mijn zwager misschien een vreselijk ding. Nou ja, dan geeft ie 'm maar aan iemand die het wel leuk vind.

De rest schrijf ik in ieder geval op mijn lijstje.
Heeft de action elektrische dekens voor die prijs? Echt lollig, ga ik van de week gelijk voor kijken.
quote:bubbelwijn schreef op 09 november 2013 @ 15:17:

Heeft de action elektrische dekens voor die prijs? Echt lollig, ga ik van de week gelijk voor kijken.Ja, echt waar. Dat is pas een geweldig goedkoop cadeau.
Had je dat motto nou al? Of heb je er dat net onder gezet?
amaryllisbol, baddoek, kalender, kerstatributen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:bubbelwijn schreef op 09 november 2013 @ 15:20:

Had je dat motto nou al? Of heb je er dat net onder gezet? Dat motto heb ik al even en is vaak toepasbaar op de relatiepijler.
Stomme kadootjes van vorig jaar gooi je er nu weer bij. Zo worden sommige dingen door de jaren heen echt een running gag, die steeds maar weer terugkomen en die niemand wil. heel grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven