SYTYCD 2013
zondag 10 november 2013 om 21:39
zondag 10 november 2013 om 21:40
zondag 10 november 2013 om 21:41
quote:dubiootje schreef op 10 november 2013 @ 21:39:
[...]
Eh…. nee?
*ziet plotseling unisex ANWB-echtpaar voor zich*
nou nee hoor niet echt, denk meer, Mont Ventoux, Alpe Duez en nog een paar enge bergen, en dan bij voorkeur achter elkaar...
Waarbij hij dan fietst en ik er in de ambulance aan het zuurstof achteraan rij...
ZONDER unisex jassen, dat dan weer wel
[...]
Eh…. nee?
*ziet plotseling unisex ANWB-echtpaar voor zich*
nou nee hoor niet echt, denk meer, Mont Ventoux, Alpe Duez en nog een paar enge bergen, en dan bij voorkeur achter elkaar...
Waarbij hij dan fietst en ik er in de ambulance aan het zuurstof achteraan rij...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 10 november 2013 om 21:42
quote:Pippin schreef op 10 november 2013 @ 21:40:
waarom heeft giovanni een bult op zijn kop? zijn wiskundeknobbel"?Hij heeft zijn drol op zijn hoofd gelegd.
waarom heeft giovanni een bult op zijn kop? zijn wiskundeknobbel"?Hij heeft zijn drol op zijn hoofd gelegd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 10 november 2013 om 21:43
quote:Summerdance schreef op 10 november 2013 @ 21:41:
[...]
[...]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.