Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #80!

14-07-2013 12:08 3082 berichten
Deel 80 alweer, dat moet gevierd worden!

Ook in dit deel praten we weer over uiteenlopende dingen, van nagellak tot andijvie, van auto's tot mosterd!

Deel #79
Oei, dat is lastig inderdaad. In ieder geval; ik vind zoiets altijd erg lastig omdat ik bang ben dat ik arrogant over kom oid. Of dat mensen die mij kennen zeggen 'Nehh zo is Roz helemaal niet'

Ehm.. Gaat het volledig over jezelf? Zoals je jezelf ook op een datingsite zou zetten, om aantrekkelijk over te komen bij mannen? Want dan zet je er andere dingen op dan wanneer je een profielschets maakt voor gastouder bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, dat lijkt me een rotklus om te doen VD...

En oude patronen zijn lastig als je druk bent ja. Ik die dit nu 5 maanden en pas sinds kort maak ik geen lijstjes meer. Dat deed ik echt om het een beetje in te laten slijten. Want hoewel ik me veel beter voel door dit eetpatroon (qua energie veel gelijkmatiger gedurende de dag), moet het echt een gewoonte worden. Dat wat je kent is gewoon makkelijk.
Pff, ik ben altijd in de war met jullie avatars. Ik dacht dat Renske een profielschets moest maken
ik had vroegah ook zo'n avatar als Rens (dat schilderij hing in mn kamer)

Ik wil er iets opzetten dat ik workaholic ben maar graag onder de mensen.. en dat ik mijn leven wel op de rit heb behalve.. maar zonder cliche's dan
Volgens mij kijkt ik naar 'hoe het er ongeveer' uitziet en dan denk ik dat diegene dat is. Beter kijken dus.
Ik een profiel voor een datingsite... Secondlove zeker

En ik heb deze ava ook al heel lang. Ik had ook ooit die IKEA poster
Haha, die verwarring.

Wat een gezelligheid hier btw. Goeie spullen gekocht, Rens. Ik vind ook dat dessin rokje erg leuk.

VD, ik ben ook heel benieuwd naar je brei project. Ik wil binnenkort kussenhoezen gaan maken. Voor als ik eindelijk mijn bank heb laten bekleden. Ik twijfel nog of ik ze van stof maak, of ga breien. Qua luiheid snelheid vermoed ik het eerste.

Ik ga zo aan de slag, maar ik heb opstart problemen.
Mijn moeder had m nageschilderd omdat ze m te duur vond (het schilderij dan, niet de poster)
Zelf schilderen ís natuurlijk leuker

Leuke spullen Rens! Dat rokje en eerste jasje zijn erg leuk.

Moet zelf nog steeds nodig wat nieuwe spullen hebben, als aanvulling en ter afwisseling maar moet ff rustig aan doen.
Hell Fucking Yeah!
Hell Fucking Yeah!
Hell Fucking Yeah!
Hell Fucking Yeah!
Lekker Pix, een hete choco!
Leuk vest!
Kwam hem toevallig tegen
Hell Fucking Yeah!
Ben een beetje inspiratie aan het zoeken voor evt. uitbreiding van garderobe.
Hell Fucking Yeah!
Hell Fucking Yeah!
Hell Fucking Yeah!
Ik zou nog wel een zwarte broek erbij willen. Een met van die ritszakjes. Een skinny.

Deze vind ik heeeeeeel tof. Hij is afgeprijsd... Nu 235.

Of deze, voor 23 euries...

Ik zou gaan voor optie '23 euro'
Als ze voor 5 euro extra nu ok een ritsje aan de andere kant hadden gedaan...

Deze is ook mooi.

Goedemorgen

Leuk, die broeken met ritsen. Gaat het een van deze worden of zoek je nog verder?

Ik kon er vanmorgen níet uit Bed is zo lekker warm 's morgens.. Nu even rustig opstarten.
Hell Fucking Yeah!
Vind die laatste het mooist. Maar ook pritzig. En online bestellen, beetje lastig met een broek. Dus ik zoek nog even verder.

Heb jij al iets op het oog om je garderobe op te leuken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven