Erectie en opwinding

12-11-2013 07:10 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ben dus net nieuw hier en heb me aangesloten omdat ik al een tijdje met een vraag zat maar niemand kon vragen. Ik ben dus een 31 jarige man en ben 3 maal na elkaar in een relatie bedrogen geweest, dat over een tijdspanne van 10 jaar. Vroeger als ik 18 jaar ofzo was kon ik heel makkelijk opgewonden geraken en van het minste dat ik zag had ik een erectie. Nu na al dat leed dat ik heb meegemaakt loopt dat gelijk wat moeizamer. Na nu ook 2 jaar niet zo actief te zijn op sexueel gebied begint ne mens al eens te twijfelen aan zichzelf.Vooral wat als ik een nieuwe partner leer kennen, gaat het wel nog lukken om degelijke erectie te krijgen. Heb laten we zeggen beetje faalangst, tekort aan zelfvertrouwen en ga zo maar door. Mijn vraag is nu is dit normaal en is het ook normaal dat ik geen erectie krijg bij enkel het idee want tenslotte komt er niks van opwinding bij te pas of aanraking. Is het dus mogelijk dat ik enkel een erectie ga krijgen bij iemand waarbij ik me goed voel waarbij ik het ook echt wil en waarbij het wat tijd zal nemen zodat de opwinding er wel kan zijn. En niet zoals velen zeggen van ja die of die zou ik wel ke doen, ik zou da eerlijk gezegd niet kunnen omdak zeker ben dak em niet omhoog krijg dan. Sorry voro de lange uitleg maar hopelijk snappen jullie mijn vraag een beetje en kan ik eens duidelijk antwoord op krijgen.

Groetjes
Als je denkt dat je hem niet omhoog krijgt, dan krijg je hem ook niet omhoog.

Je kan beter denken aan die heerlijke stomende seks die je met die mooie geweldige vrouw gaat hebben.

Relax en dan komt het vast wel goed.

Zowel die faal angst als zelfvertrouwen kun jij wat aan doen, nu je nog niet in een relatie zit is het een mooi moment om daar aan te beginnen.
Dude....

Hate to burst your bubble maar dit is een vrouwenforum..;)

Denk dat je dat soort vragen beter op FOK ofzo kunt stellen!

Succes ermee!
Volgens mij als je een leuke vrouw ontmoet en je geeft aan dat het al lang geleden voor je is, zij dat best begrijpt. Het is mijn ervaring als vrouw met mannen die erover twijfelen, dat eventueel mislukken vooral tussen de oren zit en als het een paar keer 'gelukt' is, dan is het probleem voorbij.
quote:jimmy13 schreef op 12 november 2013 @ 07:10:Is het dus mogelijk dat ik enkel een erectie ga krijgen bij iemand waarbij ik me goed voel waarbij ik het ook echt wil en waarbij het wat tijd zal nemen zodat de opwinding er wel kan zijn.Ja, dat is mogelijk. Ik denk dat jij een leuke vrouw nodig hebt die rust in haar kont heeft en jou weer vertrouwen in de vrouwen geeft. Werk nu jij single bent aan jouw zelfvertrouwen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Jimmy13.

Als je 18 bent wijst hij kaarsrecht omhoog. En gaat hij al in de houding staan als er een leuke vrouw voorbij loopt.

Maar met het stijgen van de leeftijd neemt dat echt wat af hoor.

En zal er wat meer moeite voor gedaan moeten worden.

Dus tot zover niets vreemds.

Als je 40, 50 of 60 bent wordt dat ook minder. Maar je zal echter nog steeds van seks kunnen genieten hoor. Alleen zo kaarsrecht en keihard als een 18-jarige zal je hem niet meer krijgen. Thats life.

Echter als je een soort van faalangst hebt ontwikkeld en DENKT (bang bent) dat HIJ je bij een vrouw in de steek laat, dan kan dat ook daadwerkelijk zomaar gebeuren. Waardoor je de keer daarop nog banger bent en hij het wederom kan laten afweten.

Maar dat staat los van de mate van stijfheid.
Meer sporten?
Als er nu 1 vrouw is die even uitlegt dat zij er geen probleem mee heeft dat TS 'm niet 1-2-3 omhoog krijgt... (gezien zijn onzekerheid) is zijn probleem gelijk verholpen.

Dus vrouwen-viva... the floor is yours.
Geduld is een schone zaak. Als t mijn partner even niet zou lukken, no problem. We zoueen erom lachen en het opnieuw proberen.

Laat t dus los, druk verergert t alleen!
Eerst en vooral bedankt voor de snelle reacties .

Denk idd dat het voor een groot deel tussen de oren zit, kan het ook nie zomaar even testen he.

Dat het een vrouwenforum is kan op zich niet zo kwaad want is tenslotte een vrouw die er al dan niet een probleem zou van ondervinden. Sporten doe ik niet zo heel vaak maar om de zoveel tijd schrijf ik me in bij een loop/jog wedstrijd om daar toch wat naartoe te leven train en sport ik af en toe. Daar zou ik idd wat meer werk van moeten maken. Bij wijze van, ik zou het niet gedaan kunnen krijgen moest er mij nu iemand zeggen van kom we gaan het eens doen. Der is meer voor nodig dan dat, waar sommige geef toe macho mannen zeggen van zal kik da wel keer dit en dat , denk in praktijk ook al veel minder zal zijn....
quote:daddy_gijs schreef op 12 november 2013 @ 12:03:

Als er nu 1 vrouw is die even uitlegt dat zij er geen probleem mee heeft dat TS 'm niet 1-2-3 omhoog krijgt... (gezien zijn onzekerheid) is zijn probleem gelijk verholpen.

Dus vrouwen-viva... the floor is yours.

Een wijze vrouw zei ooit: "beter een kleine die steigert dan een grote die weigert. "

Alstublieft.
Ja fruitella, dat gezegde helpt nu niks. Het slaat als een slappe lul op een drumstel. Zijn probleem is niet dat hij groot of klein is, maar dat hij angst heeft dat hij niet steigert. Dus dan heeft ie er eentje die weigert. Die wijze vrouw zegt juist dat ze daar niks aan heeft.
Je bent geen robot, TO. Doet-ie het niet, dan doet-ie het niet. En wellicht zijn losse contacten niets voor jou, omdat prestatiedrang daarin een belangrijke rol speelt (denk ik). Met je vaste partner kan een vrijpartij elke vorm aannemen die jullie willen, bij een ONS moet die piemel erin. Dat is het doel namelijk (toch?).
Of neem een blauw pilletje voor de date.... en je bent de koning man!
quote:globe80 schreef op 12 november 2013 @ 12:42:

Ja fruitella, dat gezegde helpt nu niks. Het slaat als een slappe lul op een drumstel. Zijn probleem is niet dat hij groot of klein is, maar dat hij angst heeft dat hij niet steigert. Dus dan heeft ie er eentje die weigert. Die wijze vrouw zegt juist dat ze daar niks aan heeft.Dat gezegde mag dan niet helpen maar het is wel waar. De wijze vrouw heeft inderdaad niets aan een steigeraar. Waarvan akte.
Naara, dus jij bedoelt dat een vrouw liever een weigeraar heeft?

Jij hebt zeker penis-vrees.
Laat deze gedachtes los, waarschijnlijk scheelt dat al een hoop. Piekeren hierover werkt echt averechts lijkt me! Mocht het uiteindelijk niet lukken, kun je altijd nog even uitleg geven.

Als ik een man leuk genoeg vind (beginnende relatie of verliefdheid) zou ik het echt geen probleem vinden om samen rustig naar een oplossing te zoeken hoor :-)
Na lange tijd geen sex meer te hebben gehad (scheiding) had ik juist de angst dat het allemaal te snel zou gaan Viel reuze mee achteraf. Maak je dus vooraf geen zorgen, laat het op je afkomen, komt allemaal goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven