Mode & Beauty alle pijlers

Spiegel nagellak

09-11-2013 11:15 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen geleden zag ik de film The Counselor. Cameron Diaz heeft in die film ontzettend gave nagellak. Het is een zilveren lak, zonder glitter, het lijkt op een spiegel. http://www.solocine.it/wp ... ounselor_Ridley-Scott.jpg Een betere/duidelijkere foto kon ik niet vinden.

Weet iemand welke nagellak dit is? Of kent iemand een lakje die hier veel op lijkt? Met googelen kom ik helaas niet ver.. Alvast bedankt voor het meedenken!
Neem ook meteen even een opleiding Nederlands schrijven, Anja Kooijman. Anders zie ik het straks heel somber in voor je reclamefolders en visitekaartjes.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:lala87 schreef op 12 november 2013 @ 11:31:

[...]

En hoe kun jij dat beoordelen, terwijl je geen idee hebt hoe ik eruit zie?

Omdat ik denk dat er een bepaald soort type met een bepaald soort smaak geil wordt van zilveren spiegelnagellak.

Maar da's een gevoeletje hoor, pin me er niet op vast.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 12 november 2013 @ 19:32:

[...]

Omdat ik denk dat er een bepaald soort type met een bepaald soort smaak geil wordt van zilveren spiegelnagellak.

Maar da's een gevoeletje hoor, pin me er niet op vast.

Maar het heeft weer wel één voordeel, je kan er elk moment van de dag je duck-face in checken!
quote:Very__Cherry schreef op 12 november 2013 @ 19:29:

Neem ook meteen even een opleiding Nederlands schrijven, Anja Kooijman. Anders zie ik het straks heel somber in voor je reclamefolders en visitekaartjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven