Stinkende hoofdhuid..
dinsdag 12 november 2013 om 19:40
Ga eerst even langs de dokter om medische oorzaken uit te sluiten.
En als daar niets uit komt, dan zou je kunnen proberen om je haar juist langer niet te wassen. Door haren te wassen, was je de natuurlijke vettige beschermlaag van de hoofdhuid af. Die laag zorgt juist voor een gezonde huid op je hoofd. En als je te vaak wast, dan kan je hoofdhuid juist ook teveel bescherming aan gaan maken als tegenreactie. Door eens per week je haren te wassen, hou je de hoofdhuid gezonder en de productie van het beschermlaagje onder controle. En wellicht dat daarmee jouw problemen dan ook oplossen.
En als daar niets uit komt, dan zou je kunnen proberen om je haar juist langer niet te wassen. Door haren te wassen, was je de natuurlijke vettige beschermlaag van de hoofdhuid af. Die laag zorgt juist voor een gezonde huid op je hoofd. En als je te vaak wast, dan kan je hoofdhuid juist ook teveel bescherming aan gaan maken als tegenreactie. Door eens per week je haren te wassen, hou je de hoofdhuid gezonder en de productie van het beschermlaagje onder controle. En wellicht dat daarmee jouw problemen dan ook oplossen.
dinsdag 12 november 2013 om 20:07
dinsdag 29 april 2014 om 22:28
Ik heb dit ook de laatste paar maanden. Mijn vader heeft het ook. We douchen gewoon elke dag, en het maakt niet uit hoe goed je jezelf verzorgt, het blijft. Erg storend als je bij je vriend/man/vriendin op zijn/haar borst ligt, maakt erg onzeker. Zelf denk ik dat het een hormonen kwestie is, ik ben sinds een aantal maanden gestopt met de pil.
Richard, heb jij inmiddels al een middel of oorzaak hiervoor gevonden?
Richard, heb jij inmiddels al een middel of oorzaak hiervoor gevonden?