moedervlek weg laten halen. litteken
donderdag 14 november 2013 om 21:37
Hallo
Ik heb een moedervlek weg laten halen. Achter op mijn been.
Ik denk drie of vier hechtingen.
Aankomende woensdag gaan de hechtingen eruit.
Weet iemand goede cremé of iets anders waarmee ik direct het litteken kan behandelen zodat hij zo mooi mogelijk zal worden?
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben..hoor het graag. Dank je.
Ik heb een moedervlek weg laten halen. Achter op mijn been.
Ik denk drie of vier hechtingen.
Aankomende woensdag gaan de hechtingen eruit.
Weet iemand goede cremé of iets anders waarmee ik direct het litteken kan behandelen zodat hij zo mooi mogelijk zal worden?
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben..hoor het graag. Dank je.
donderdag 14 november 2013 om 22:55
Bio oil maar of het echt helpt? Ik heb alle littekens (en dat zijn er veel) mee ingesmeerd direct na de operaties, zeker 4 maanden vol gehouden maar ik kreeg vorig jaar op vakantie de vraag of ik door een raam was gevallen ofzo? Was niet leuk maar het hoort bij mij, fraai is anders maar liever een lijf vol littekens dan huidkanker denk ik dan maar........
donderdag 14 november 2013 om 23:09
donderdag 14 november 2013 om 23:15
Ik heb 2? jaar terug een moedervlek naast mijn neus weg laten halen. Daar zie je nu echt niets meer van. Eigenlijk al bijna vanaf het begin niet, terwijl de vlek zelf zeker 8mm doorsnee was.
Als advies kreeg ik mee dat ik het litteken 2x per dag moest insmeren met bio oil. Dat heb ik wel een dag of 4 volgehouden, ik was echt te lui.
Als advies kreeg ik mee dat ik het litteken 2x per dag moest insmeren met bio oil. Dat heb ik wel een dag of 4 volgehouden, ik was echt te lui.
donderdag 14 november 2013 om 23:22
Wat Summerdance en Stukje_Cake zeggen. Ongeveer twee jaren geleden drie moedervlekken in het gezicht laten weghalen. Advies was om een dure olie (ben merk ff kwijt kon je alleen bij apotheek kopen) te halen en in te smeren maar vond ¤ 150,- voor een beetje olie beetje veel.
Wel bio oil geprobeerd, twee dagen toen was ik het alweer vergeten en litteken zie je niet.
Wel bio oil geprobeerd, twee dagen toen was ik het alweer vergeten en litteken zie je niet.
donderdag 14 november 2013 om 23:24
calendulabalsem 75%
gekocht in een oud apotheekje/drogisterijtje. Alles nog heerlijk ouderwets.
Ontzettend vet spul, maar werkt heerlijk. 1 a 2 keer per dag insmeren. Geen jeuk en geneest mooi.
Op mijn voet gebruikt waar ik 2 grote wonden heb gehad. Inmiddels zijn ze niet verdwenen maar wel mooi bijgekleurd naar mijn huid. Zie ze dus nog wel iets, maar het grote geheel is mooi ingekleurd.
gekocht in een oud apotheekje/drogisterijtje. Alles nog heerlijk ouderwets.
Ontzettend vet spul, maar werkt heerlijk. 1 a 2 keer per dag insmeren. Geen jeuk en geneest mooi.
Op mijn voet gebruikt waar ik 2 grote wonden heb gehad. Inmiddels zijn ze niet verdwenen maar wel mooi bijgekleurd naar mijn huid. Zie ze dus nog wel iets, maar het grote geheel is mooi ingekleurd.
donderdag 14 november 2013 om 23:32
vrijdag 15 november 2013 om 08:38
Het is afhankelijk van hoe het gedaan is. In mijn gezicht, op mijn borst en buik zijn er moedervlekken weggehaald door middel van lepelen en dicht branden, daar zie je in mijn gezicht niets van, op buik en borst een witte vlek, maar niet storend. Op mijn rug is het gehecht en zie je het nog steeds. De dubbele hechting lijkt niet opgelost en zie je door de huid komen. Ik heb altijd met olie gesmeerd en daardoor is de huid wel mooi.