Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

19-11-2012 07:23 2832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

In het begin van Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14 kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Einde discussie graag? Bijzonder dat jij daar graag in je up over wilt gaan zeg.

Bij clubs en swingfeestjes hoort het onderwerp drugs. Af en toe laait die discussie op. Zo slecht is het toch niet om dat onderwerp ook af en toe hot en booming te houden?
quote:Rooss4 schreef op 11 november 2013 @ 23:33:

Einde discussie graag? Bijzonder dat jij daar graag in je up over wilt gaan zeg.

Bij clubs en swingfeestjes hoort het onderwerp drugs. Af en toe laait die discussie op. Zo slecht is het toch niet om dat onderwerp ook af en toe hot en booming te houden?

Hot en booming?? Deze discussie levert niks op en is een herhaling van een herhaling! Het was naar aanleiding van een opmerking van mij. Deze opmerking was niet bedoeld om dit soort discussie in gang te zetten. Dit topic verzandt dadelijk in een welles nietes gebeuren. Is zonde lijkt mij.

Ik beslis verder niks in mijn up hoor!! Ik doe een voorstel..oké?
It's never too late start living!
Soms kan een opmerking onbedoeld een discussie op gang brengen en ik vind "einde discussie graag" geen voorstel.

Dat het niks oplevert is natuurlijk niet waar, elke discussie levert wat op. Het onderwerp is weer even in de picture en ik denk dat dat niet slecht is.

En hoezo zonde van het topic? Het raakt vanzelf vol en dan open je weer een nieuwe.

It's just forum.
quote:Rooss4 schreef op 11 november 2013 @ 23:58:

En hoezo zonde van het topic? Het raakt vanzelf vol en dan open je weer een nieuwe.

It's just forum.

Ik ben het eigenlijk eens met Leen. Zij staat daar dus helemaal niet alleen in die mening. Ik vind eerder als men blijft doordrammen over dat wappen dan maar een ander topic moet over openen. (zeker als ondertussen veschillende mensen reeds hebben aangegeven meer terug on topic te gaan.) Volgens mij is dat er in het verleden ook een apart topic over wappen geweest.

Ik ben het niet eens dat club/swingen an sich verbonden is met wappen en drugs. Dat is toch mijn (blinde?) ervaring hier in Vlaanderen.

En Roos: (waarschijnlijk ben ik nou de volgende die de wind van voren krijgt, dan zij dat maar zo...) Ik vind dat je behoorlijk assertief (lees: aggresief) op Leen reageerde. ....En dat is mij nogal opgevallen hier en in een ander (minaar) topic. Je bijt regelmatig iemand de neus af.

Af en toe last van een dominant trekje? Meesteres?...nou dat is dan weer wel club related
quote:trixy67 schreef op 12 november 2013 @ 01:56:

[...]

Ik ben het eigenlijk eens met Leen. Zij staat daar dus helemaal niet alleen in die mening. Ik vind eerder als men blijft doordrammen over dat wappen dan maar een ander topic moet over openen. (zeker als ondertussen veschillende mensen reeds hebben aangegeven meer terug on topic te gaan.) Volgens mij is dat er in het verleden ook een apart topic over wappen geweest.

Ik ben het niet eens dat club/swingen an sich verbonden is met wappen en drugs. Dat is toch mijn (blinde?) ervaring hier in Vlaanderen.

En Roos: (waarschijnlijk ben ik nou de volgende die de wind van voren krijgt, dan zij dat maar zo...) Ik vind dat je behoorlijk assertief (lees: aggresief) op Leen reageerde. ....En dat is mij nogal opgevallen hier en in een ander (minaar) topic. Je bijt regelmatig iemand de neus af.

Af en toe last van een dominant trekje? Meesteres?...nou dat is dan weer wel club related +1 op ALLE fronten
Delen doe je samen
Wie komt er wel eens in de inn4love in wagenborgen? We zouden er eens gaan kijken maar ging toen niet door .. Achteraf hoorden we dat het vreselijk druk was geweest .. Er waren wel 12 stellen geweest!?!

Is het er altijd zo "druk"? Of laten we het noorden van het land maar links liggen :-)
quote:trixy67 schreef op 12 november 2013 @ 01:56: Volgens mij is dat er in het verleden ook een apart topic over wappen geweest.

Daar verwees ik gisteren niet voor niets naar he...

12 stellen, dat is een thuisfeestje met gasten die je niet zelf hebt uitgezocht
quote:fluffyhunnybunny schreef op 12 november 2013 @ 08:03:

Wie komt er wel eens in de inn4love in wagenborgen? We zouden er eens gaan kijken maar ging toen niet door .. Achteraf hoorden we dat het vreselijk druk was geweest .. Er waren wel 12 stellen geweest!?!

Is het er altijd zo "druk"? Of laten we het noorden van het land maar links liggen :-)Wij zijn er 2 jaar geleden geweest, mooie club maar bijna alleen incrowd aanwezig. Toen inderdaad ook een stel of 10-12, daar gaan we dus nooit meer naar toe. Hadden toen net mazzel dat er ook een stel was van buiten, en daar klikte het nog mee ook. waren de attractie van de avond geloof ik
Als ik er ook even niet bij ben is Rooss4 weer lekker bezig.

Tijdje al niet meer naar een club geweest. Het gaat weer eens tijd worden. Ik denk dat ik in het week-end weer eens op pad ga. Ik weet nog niet welke club en welke dag.

Maar moet ik even kijken hoe het loopt. Ik heb er wel weer zin in. Lekker al die voorpret van het uitzoeken van de kleding.

Tot slot even over het wappen. Ik heb daar geen ervaring mee. Nooit wat gebruikt ook. Dat wil ik graag zo houden ook. Al helemaal in een parenclub. Wil ik wel 100% bij mijn positieven blijven. Moet wel weten wat er allemaal gebeurt natuurlijk.

Maar ieder moet weten wat zij of hij wel gebruikt. Eigen verantwoording.

Alleen voor een vrouw alleen in een club met wat op lijkt me nu niet zo slim.
Beter te laat dan over tijd.
quote:blinkie123 schreef op 12 november 2013 @ 11:18:

Als ik er ook even niet bij ben is Rooss4 weer lekker bezig.

Als ik mezelf teruglees zie ik geen agressie, wel assertiviteit, dat wel, ik vind het gewoon bijzonder als iemand "even" een discussie in de kiem smoort.

Maar goed, leven en laten leven. Het is prima.

Ben al weg.
Vorig weekend weer een heerlijk feestje gehad, met zo'n 20 stellen in een mooi appartement. Gelukkig waren er deze keer wat meer jongeren, zelf zijn wij halverwege 30-ers en vonden de leeftijd vorige keer nogal hoog liggen. Deze keer ook veel relaxte, actieve mensen, die wisten waar ze voor kwamen.

Na wat geklets met een aantal stellen op het megamatras beland, en het feestje kon beginnen, heerlijk. Zulke leuke mensen allemaal, tussendoor wat kletsen her en der, en als je zin hebt, nog meer actie. Later ook nog een deja vu met een stel wat wij al kende van een vorige keer, al bleek dat zij toch nogal jaloers/onzeker is, meer nog als de vorige keer, dus voorzichtig te werk gegaan.

Rond 2.00 gaan de meesten richting huis, 1 stel helaas met flinke ruzie, onduidelijk wat nou de oorzaak was, maar wij gingen vlak na hen weg, en het zag er niet gezellig uit buiten op straat, jammer is dat, dat er dan zo'n miscommunicatie ontstaat. Al met al weer een geslaagd feestje, en wij zijn er weer achter gekomen hoe leuk we het allebei vinden, zonder gedoe...hier gaan we nog veel van genieten.
@Sexy4u4:

Hoe gaat het er precies aan toe bij zo'n feestje (inkom, eten, verloop,...)? Wat zijn de verschillen met een clubbezoek?

Wij zijn al naar clubs geweest (voornamelijk fun4two) en hebben ook al enkele thuisdates gehad (telkens met 1 stel).

Vinden jullie deze feestjes via sites zoals SDC, of is het enkel op uitnodiging van bekenden in het wereldje?

Wij zijn een stel midden twintigers en hebben wel interesse om ooit eens zo'n feestje bij te wonen... We weten alleen niet zo goed hoe we het aan moeten pakken :-)

XcharlieX
Your will to be free, Is matched with love secretly
Xcharliex: wij kwamen ook altijd bij de fun, en zijn niet zo van de thuisdates. Op sdc kwamen we deze feestjes tegen, blondonblond, makkelijk te vinden bij partys. Er komen alleen niet veel twintigers, maar wel 30-40-ers, allemaal erg relaxte mensen. Heel mooi appartement, onwijs leuke mensen die het organiseren, en mooi verzorgd allemaal. Ik zou het zeker een keer proberen als ik jullie was. Wij vinden het gezelligerdan de fun, je kunt wat meer kletsen, maar ook genoeg actie op een megamatras, net waar je zin in hebt. wij wisselen het af met club, want ook dat vinden we leuk.
Wij gaan dus ook weer. Op de duitse site joyclub staat de vip-swingerclub in Nettental goed aangeschreven. Wij gaan 'm proberen. Voor ons is deze op rijafstand en dat komt wel goed uit. Hoeven we er geen overnachting aan vast te plakken. Ik heb er wel zin in moet ik zeggen. De club schijnt nog niet zolang terug overgenomen te zijn en dat is blijkbaar een hele vooruitgang geweest. Ben erg benieuwd!
Leen65, je wel gedragen en verslag uitbrengen of het wat is.... Wij overnachten eigenlijk nooit als we naar club gaan en in de tijd dat we elke 3-4 weken grote thuisparty hadden ook niet. Maar misschien eens iets voor ons om aan te denken... Kun je eens bij andere club kijkje nemen
Delen doe je samen
Oh, ik zal me zeker gedragen naar de norm en verslag uitbrengen doe ik zeker.
Leen... De norm? Nee toch we moeten ons toch niet gaan meten aan een norm! Moet niet gekker worden zeg!
Delen doe je samen
Och..hehe..wat de norm is in een PC en dat is teasen, uitdagen, verleiden, opgeilen.....

Goed,norm is niet het juiste woord dan want het moet niet iets zijn wat opgelegd wordt. Ik bedoel...hoe gedraag je je in een PC. Nou, ik dus niet braaf..hehe
[quote]Sexy4u4 schreef op 12 november 2013 @ 12:40:

Vorig weekend weer een heerlijk feestje gehad, met zo'n 20 stellen in een mooi appartement. Gelukkig waren er deze keer wat meer jongeren, zelf zijn wij halverwege 30-ers en vonden de leeftijd vorige keer nogal hoog liggen. Deze keer ook veel relaxte, actieve mensen, die wisten waar ze voor kwamen.

Na wat geklets met een aantal stellen op het megamatras beland, en het feestje kon beginnen, heerlijk. Zulke leuke mensen allemaal, tussendoor wat kletsen her en der, en als je zin hebt, nog meer actie. Later ook nog een deja vu met een stel wat wij al kende van een vorige keer, al bleek dat zij toch nogal jaloers/onzeker is, meer nog als de vorige keer, dus voorzichtig te werk gegaan.

Rond 2.00 gaan de meesten richting huis, 1 stel helaas met flinke ruzie, onduidelijk wat nou de oorzaak was, maar wij gingen vlak na hen weg, en het zag er niet gezellig uit buiten op straat, jammer is dat, dat er dan zo'n miscommunicatie ontstaat. Al met al weer een geslaagd feestje, en wij zijn er weer achter gekomen hoe leuk we het allebei vinden, zonder gedoe...hier gaan we nog veel van genieten.[/quot

Hey, dit is leuk te horen (of eigenlijk ook weer niet ) Wij zouden naar dit feestje, maar moesten op het laatste moment afzeggen... potver.. wel wat heel leuks gemist dus.

We waren zo benieuwd naar de sfeer en wat je beschrijft is precies waar we van houden. Gemakkelijke interactie en -als je wilt:-) - lekkere actie...We zetten in op de volgende editie
ik breek weer in (sta me toe aub)

stoppen?

dat is op dit moment actueel bij ons.

valt er te stoppen als je eenmaal dit pad bent opgegaan?

we hebben momenteel een discussie hierover.

ik wil helemaal niet stoppen, vind het juist een leuke weg...

maar mijn man heeft er nu genoeg van (tijdelijk hoop ik).

weet wel dat het kleinste nee nee is, en daar houd ik me ook aan, maar man, wat baal ik er van.

geloof hem ook niet.

weet hoe hij er van geniet.

en dan toch, trapt hij opeens op de rem.

ja, ik moet er met hem over praten maar momenteel is dat niet mogelijk.

herkenbaar?
Donna72: echt jammer dat je er niet was, zoals je las was het echt leuk! Wie weet tot de volgende keer.

Frivolia: wat vervelend, maar ik zou als ik jou was toch graag willen weten waarom dan en wat er precies gebeurd is. Misschien is ie bang jou kwijt te raken, of ben je volgens hem ergens te ver gegaan? Meestal is het de vrouw die niet verder wil, by the way, opvallend....
ja, hij is bang en ik ben te ver gegaan (op zijn aandringen overigens).
Beste Mede swingers,

We gaan binnenkort weer eens een boost geven aan ons seksleven. Een avondje PC staat in de planning maar ook een party. We hebben wat ervaring met Exceptionele en wat andere feesten. Echter zijn we op zoek naar wat anders, misschien wat intiemere. Nu hoorden wat waaien over Blondonblond, kan iemand daar wat info geven. (sfeer, locatie, publiek, etc)

Alvast bedankt!!

B&C
Helaas B&C onbekend, wij houden het maar weer bij de Fun morgen... Ander soort boost..
Delen doe je samen
Hey maybibi,

Is het nog wat bij de Fun op Zondag??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven