Jullie vakantieplannen zomer 2008
woensdag 18 juni 2008 om 17:41

donderdag 19 juni 2008 om 10:49
Helemaal geen...ben sinds vorig jaar niet meer weggeweest en toen ook maar een weekje. Heb zo'n behoefte aan zon, maar lukt nu niet om weg te gaan. Hopelijk in het najaar..
Alice, heb jij zoveel vakantiedagen dan? Dan hou je toch niks meer over voor de rest van het jaar, of maakt je dat niks uit?
Wat klinkt jouw reis gaaf zeg!
Alice, heb jij zoveel vakantiedagen dan? Dan hou je toch niks meer over voor de rest van het jaar, of maakt je dat niks uit?
Wat klinkt jouw reis gaaf zeg!
donderdag 19 juni 2008 om 11:24
Julus: Dan hou ik zelfs over. Het is nogal heel erg druk hier en ik werk vrij regelmatig over of neem werk mee naar huis. Die uren spaar ik op en daarom heb ik iedere zomer 4 en soms zelfs 5 weken vrij! Heb ik dan ook verdiend vind ik zelf...
En ik kijk erg uit naar mijn reis.
Waarom lukt het jou niet om weg te gaan? (erg offtopic vraag waarschijnlijk...)
En ik kijk erg uit naar mijn reis.
Waarom lukt het jou niet om weg te gaan? (erg offtopic vraag waarschijnlijk...)
donderdag 19 juni 2008 om 12:31
De plannen voor zomer 2008? Bijkomen van een operatie en revalideren. Hopelijk nog wat zon meepikken ook, al houd ik daar in dit land nooit mijn adem voor in.
Maar goed, ik reis al jaren niet meer in de zomer maar in de herfst/winter. Bevalt me uitermate goed! In december staan er 15 dagen florida gepland. September 2009 lekker een week cruisen in de caribbean en hopelijk nog een paar daagjes florida en de reis daarop is hopelijk weer een aantal weken Australië. Dan praten we wel over het jaar 20-zoveel, maar dat mag uiteraard de pret niet drukken.
Maar goed, ik reis al jaren niet meer in de zomer maar in de herfst/winter. Bevalt me uitermate goed! In december staan er 15 dagen florida gepland. September 2009 lekker een week cruisen in de caribbean en hopelijk nog een paar daagjes florida en de reis daarop is hopelijk weer een aantal weken Australië. Dan praten we wel over het jaar 20-zoveel, maar dat mag uiteraard de pret niet drukken.
vandaag ga ik van alles kunnen