piercing topic
donderdag 24 januari 2013 om 10:18
Het viel mij op dat er wel tatto topic zijn maar geen of ik kan het niet vinden haha piercing topics.Ik zelf heb sinds december mijn twee eerste echte piercings en ben er gek op en en nu alweer aan het denken voor een nieuwe.Het lijkt me leuk om van anderen te horen wat zei voor piercing hebben en waarom heeft speisale betekenis of is het gewoon mooi.Ik zelf he een tragus piercing in mijn linkeroor en een dermal in mijn borstbeen.Heb ook een boek gekocht daar staan echt mooie piercings in en ook wat apartere piercings nu zelf ook weer aan het denken voor de volgende.Dus deel hier je piercing verhalen.
ps ik heb moeite met schrijven hoop dat het duidelijk is zo
ps ik heb moeite met schrijven hoop dat het duidelijk is zo
donderdag 21 november 2013 om 12:02
@debeb wouw wat veel ik ben langzaam aan het sparen voor een dermal aan de andere kant.verder vind ik een vampirw bite ook erg gaaf en teardrops ook maar durf ik niet echt valt gelijk zo op haha.
Krijgen jullie vaak reacties op je piercings ? Ik krijg vaak wiselnde reacties van mooi doet het pijn? Of afschuwelijk.haha mijm dermal zie je niet altijd ik vind het belangrijk dat ik ze ook kan verstopen .
Krijgen jullie vaak reacties op je piercings ? Ik krijg vaak wiselnde reacties van mooi doet het pijn? Of afschuwelijk.haha mijm dermal zie je niet altijd ik vind het belangrijk dat ik ze ook kan verstopen .
donderdag 21 november 2013 om 12:09
Ik heb alleen nog een tongpiercing, die zit er al 12 jaar in en ben hem nog niet zat. Ik word echt een oma met tongpiercing denk ik haha!
Heb verder nog gewoon oorbellen en heb een navelpiercing en neuspiercing gehad, maar die laatste 2 heb ik eruit gehaald. Ging niet echt goed met helen en had er genoeg van toen.
Heb verder nog gewoon oorbellen en heb een navelpiercing en neuspiercing gehad, maar die laatste 2 heb ik eruit gehaald. Ging niet echt goed met helen en had er genoeg van toen.
vrijdag 22 november 2013 om 11:00