Irritatie forum

26-11-2013 10:02 324 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ten eerste is het viva forum top.

Maar ik irriteer me mateloos aan een aantal leden.

Als mensen in jou ogen een domme vraag stellen, reageer dan gewoon niet. Het lijkt me dat het forum bedoelt is voor alles dus ook voor in jou ogen domme vragen.

Ook lees ik wel eens discussies die helemaal niet gaan over de vraag maar of deze persoon niet liegt, of dat deze persoon niet echt is, of dat deze persoon iets zegt wat volgens jullie niet kan / klopt of een typfout maakt.

Net zoals dat iemand een nieuw topic aanmaakt, ik zeg eerlijk tussen de soms 1000 paginas ga ik ook niet helemaal zoeken om een nieuw topic aan te maken en typ ik het ook gewoon lekker van me af.

Dus!

LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN EN RESPECTVOL MET ELKAAR OMGAAN!

En ben je het ergens niet mee eens, prima maar geef dan op een normale manier antwoord ipv iemand te verklaren voor dom, gek enz.

Zo dat wou ik f kwijt.
quote:paque_pink schreef op 26 november 2013 @ 10:37:

[...]

TIA! jij roodgestekeld LTBW van me! Neem nog een bakkie Sjors!Ik heb Sjors de deur gewezen. Wilde niet meer lekkere koffie zetten. Hoplakee, zo bij het grofvuil. Heb nu die colombiaanse nescafé boer op mijn aanrecht zitten. Niet zo aantrekkelijk maar toch lekker.
quote:nicje300 schreef op 26 november 2013 @ 10:02:

LATEN WE HET GEZELLIG HOUDENJe kunt veel zeggen maar op dit moment is het vrij gezellig in dit topic.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:Susan schreef op 26 november 2013 @ 10:59:

Ze heeft wel een punt, ik vind ook dat er vaak onnodig krengerig wordt gereageerd. Of dat er dan weer iemand ergens in het begin van het topic besluit dat de TO wel fout zal zitten en dat de rest daar dan achteraan huppelt en er steeds weer een schepje bovenop doet. Maar ik heb niet het idee dat daar iets aan zal veranderen, want zo gaat het al jaren.

Ik denk ook niet dat het gaat veranderen.

Het enige wat je kunt doen is op dát moment reageren op de forummer die jij krengerig vindt reageren en de discussie aangaan.

Een topic als dit openen is totaal zinloos.

Ik voel me niet verantwoordelijk voor wat wie dan ook op dit openbare forum plaatst.
quote:Tia.Dalma schreef op 26 november 2013 @ 11:02:

[...]

Ik heb Sjors de deur gewezen. Wilde niet meer lekkere koffie zetten. Hoplakee, zo bij het grofvuil. Heb nu die colombiaanse nescafé boer op mijn aanrecht zitten. Niet zo aantrekkelijk maar toch lekker. Colombiaanse Nescafe boer?? Geen Dolce Gusto toch?
Ik zit hier ook nog niet zo lang, maar zit wel meerdere fora en er zijn altijd mensen/meningen/adviezen waar jij je niet in kunt vinden. En daar is niks mis mee, maar lees er dan gewoon overheen of reageer niet of ga idd zoals hierboven de discussie aan. Je bent jezelf nu alleen maar in het lekker in de zeik nemen hokje aan het zetten.

Als degene die het topic start hier zelf niet tegen in gaat, zal haar of hem die antwoorden niet boeien en er lekker overheen lezen.

Laat iedereen reageren zoals ze willen het is aan jouw of je er iets mee doet.
Ach die pittigheid geeft juist de charme aan dit forum. Het gebeurd een hele enkele keer dat het te ver gaat in mijn ogen maar dat heb je overal.

Nee hoor ik lees sinds kort ook op een heel ander forum mee (andere doelgroep) en daar mis ik juist de reacties van hier. Zo zoetsappig vergeleken met hier.

Maar niet om rot te doen maar dan kijk je toch naar een forum wat beter bij jouw wensen past? Zijn er zoveel te vinden niemand is gebonden aan het vivaforum zeker niet als je het er niet leuk vind.

Zie je trouwens ook de hartverwarmende reacties TO? De lieve teksten, plaatjes en postings die gedaan worden voor mensen die het zwaar hebben (ook die wat typ of taalfouten maken) De, soms hele praktische, tips die gegeven worden nav een post?

De IRL contacten die mensen hebben opgebouwd inmiddels en soms zelfs hulpacties die zijn opgezet?

Het is natuurlijk maar net wat je opvalt he en onthoud en waar je waarde aan hecht.
GEZELLIG!!!!!!!!

Kun je dit topic opnieuw openen op vrijdagmiddag TO? Ik heb wat relevante op- en aanmerkingen maar heb nu geen tijd.

Ga jij ondertussen even zoet lezen in het Groene Boekje.
quote:rosanna08 schreef op 26 november 2013 @ 10:46:

ik zit nog te wachten op de opmerking: jullie vinden jullie zelf natuurlijk errug grappig Ik denk dat we allemaal onder de negeerknop zitten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 26 november 2013 @ 11:16:

Ach die pittigheid geeft juist de charme aan dit forum. Het gebeurd een hele enkele keer dat het te ver gaat in mijn ogen maar dat heb je overal.

Nee hoor ik lees sinds kort ook op een heel ander forum mee (andere doelgroep) en daar mis ik juist de reacties van hier. Zo zoetsappig vergeleken met hier.

Maar niet om rot te doen maar dan kijk je toch naar een forum wat beter bij jouw wensen past? Zijn er zoveel te vinden niemand is gebonden aan het vivaforum zeker niet als je het er niet leuk vind.

Zie je trouwens ook de hartverwarmende reacties TO? De lieve teksten, plaatjes en postings die gedaan worden voor mensen die het zwaar hebben (ook die wat typ of taalfouten maken) De, soms hele praktische, tips die gegeven worden nav een post?

De IRL contacten die mensen hebben opgebouwd inmiddels en soms zelfs hulpacties die zijn opgezet?

Het is natuurlijk maar net wat je opvalt he en onthoud en waar je waarde aan hecht.

(mijn kat dankt zijn leven aan de forummers hier)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 26 november 2013 @ 11:16:

Het is natuurlijk maar net wat je opvalt he en onthoud.

1 negatief ding valt vaker op en blijft langer hangen dan de vele mooie dingen.

Zo ook als relaties uit gaan bijvoorbeeld,mensen slaan elkaar de hersens in na 15 jaar bij en scheidingen worden lelijk en de mooie dingen worden vergeten.

Zo is het hier voor veel mensen ook denk ik.
quote:Jibba schreef op 26 november 2013 @ 11:08:

[...]

Ik denk ook niet dat het gaat veranderen.

Het enige wat je kunt doen is op dát moment reageren op de forummer die jij krengerig vindt reageren en de discussie aangaan.

Een topic als dit openen is totaal zinloos.

Ik voel me niet verantwoordelijk voor wat wie dan ook op dit openbare forum plaatst.Pcies. Degene die in jouw ogen onaardig reageert rechtstreeks aanspreken werkt veel beter, en vaak kun je op die manier ook de sfeer van een topic wel ombuigen. Een topic openen met de mededeling dat iedereen hier gemeen is werkt averechts, omdat je daarmee ook mensen aanspreekt die niets met het genoemde forumgedrag van doen hebben.
Voldemormel, ik vind je reactie weer veel te ver gaan.
quote:Murdoch schreef op 26 november 2013 @ 11:25:

Voldemormel, ik vind je reactie weer veel te ver gaan.Kijk, gelijk op inhaken, fijn, dit schept echt een open sfeer.
TO, ik kom hier echt al 100 jaar en je brengt geen vernieuwend topic zeg maar. Ik heb hier al zoveel moois zien gebeuren in al die jaren, dat ik niet warm of koud word van een fittie meer of minder.

Leuk dat je de gedachte hebt ons wel even de wacht aan te zeggen, maar laat de illusie los dat er iets gaat veranderen.

Je bent nl echt no 1000 in rij die het wel even zal vertellen hier.
Als er zoveel openheid is, dan ben ik toch wel erg benieuwd hoe jij aan dat motto komt LV. Van een fan?
quote:Murdoch schreef op 26 november 2013 @ 11:25:

Voldemormel, ik vind je reactie weer veel te ver gaan.Sorry Murdoch. Soms verander ik achter mijn toetsenbordje in een waar monster dat alleen maar uit is op het kwetsen van anderen en dan schrijf ik de vreselijkste dingen. Ik zal het nooit meer doen, beloofd.
quote:Ikbenanoniem schreef op 26 november 2013 @ 11:32:

Als er zoveel openheid is, dan ben ik toch wel erg benieuwd hoe jij aan dat motto komt LV. Van een fan? Een fan ja. Mijn eerste .
TO, als jij bepaalde mensen bloedirritant vindt, dan is er altijd nog de negeerknop. Prachtvinding als je liever iets selectiever leest.
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 november 2013 @ 11:34:

[...]

Een fan ja. Mijn eerste .Gefeliciteerd. Je zult merken dat ze echt onmisbaar zijn en worden in je forumleven.
En dit is het zoveelste topic over het onaardig zijn van medeforummers, en dat we lief moeten zijn voor elkaar (wegens de komende kersttijd zeker)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ach TO, het is al jaren bekend dat hier alleen maar verzuurde trutten zitten die als kuddedieren aan cyberpesten doen.

Same old, same old.
quote:paque_pink schreef op 26 november 2013 @ 11:13:

[...]

Colombiaanse Nescafe boer?? Geen Dolce Gusto toch?Si senhora. Ies lekkerrrr!
Wordt toch lid van de club van George, koffieleutsters, bij elke slok is t net alsof......oh, nee, geen ranzige dingen schrijven.
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 november 2013 @ 11:22:

[...]

Pcies. Degene die in jouw ogen onaardig reageert rechtstreeks aanspreken werkt veel beter, en vaak kun je op die manier ook de sfeer van een topic wel ombuigen. Een topic openen met de mededeling dat iedereen hier gemeen is werkt averechts, omdat je daarmee ook mensen aanspreekt die niets met het genoemde forumgedrag van doen hebben.Aha......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 november 2013 @ 11:33:

[...]

Sorry Murdoch. Soms verander ik achter mijn toetsenbordje in een waar monster dat alleen maar uit is op het kwetsen van anderen en dan schrijf ik de vreselijkste dingen. Ik zal het nooit meer doen, beloofd.I know. Zelf waai ik altijd met alle winden mee. Woesj!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven