verdoving tandarts
dinsdag 26 november 2013 om 16:07
Help, mijn tandarts is vanmiddag iets te enthousiast geweest met zijn verdoving. De helft van mijn mond is verdoofd en ik heb straks een eetafspraak. Is er een manier om de verdoving sneller uit te laten werken, zodat ik er straks niet als een kwijlende, slecht pratende, op mijn eigen tong bijtende idioot bij zit?
dinsdag 26 november 2013 om 16:11
dinsdag 26 november 2013 om 16:35
dinsdag 26 november 2013 om 19:24
quote:Beter.Laat schreef op 26 november 2013 @ 17:56:
Voor een vúlling laten verdoven?
Op Mode en Beauty pijler?
Wat een rare opmerking. Jij hebt zeker alleen nog maar oppervlakkige gaatjes gehad, als je een gaatje dichtbij de zenuw hebt, ga je door de grond als je het niet laat verdoven..
Dat wil je écht niet meemaken. Ik praat uit ervaring.
Voor een vúlling laten verdoven?
Op Mode en Beauty pijler?
Wat een rare opmerking. Jij hebt zeker alleen nog maar oppervlakkige gaatjes gehad, als je een gaatje dichtbij de zenuw hebt, ga je door de grond als je het niet laat verdoven..
Dat wil je écht niet meemaken. Ik praat uit ervaring.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 26 november 2013 om 20:23
Het hangt ook van je pijngrens af.
Bij mij zat een gaatje tot aan de zenuw (was te zien op de röntgenfoto). Toch had ik geen verdoving genomen, omdat mijn pijngrens redelijk hoog ligt. Pijnloos is het niet, maar je bent er snel van af en krijgt geen extra rekening voor een verdoving.
Btw: vrouwen met kinderen hebben de hoogste pijngrens.
Bij mij zat een gaatje tot aan de zenuw (was te zien op de röntgenfoto). Toch had ik geen verdoving genomen, omdat mijn pijngrens redelijk hoog ligt. Pijnloos is het niet, maar je bent er snel van af en krijgt geen extra rekening voor een verdoving.
Btw: vrouwen met kinderen hebben de hoogste pijngrens.
Power to the people
woensdag 27 november 2013 om 17:43
Ik neem eigenlijk nooit een verdoving bij het boren, juist omdat ik het zo vervelend vind dat je de halve dag geen gevoel in je mond hebt. Maar de tandarts raadde het in dit geval aan ( zeer pijnlijk gaatje in de buurt van en zenuw ).
Gelukkig nog redelijk normaal kunnen eten. Bedankt voor alle tips.
Gelukkig nog redelijk normaal kunnen eten. Bedankt voor alle tips.