Er zitten vaak van die volwassen grappen in. Dat maakt het voor ons leuk om te kijken.
Sommige heb ik ook niet gelijk door en daar moet ik echt even over nadenken. Zoals het plaatsje :"Schuddenmaarweer" vond het zo'n rare naam. Totdat ik doorhad dat het in Groningen was waar ze regelmatig bevingen hebben.
Anoniem_57035
dinsdag 26 november 2013 om 21:35
En Freek de Jonge is meneer Zanik
Anoniem_126218
dinsdag 26 november 2013 om 21:35
quote:blueridge73 schreef op 26 november 2013 @ 21:25:
Dit is heel erg: nu valt hier het kwartje pas Mijn kwartje niet
Ik vond het hilarisch en mijn dochter van 13 jaar vroeg waarom ik zo hard moest lachen.
Aagje vind ik niet leuk, maar ja, heb me vreselijk aan haar zitten irriteren bij Robinson, dusssss. En welke juf praat er op zo'n tienermeidentoontje? Ik niet!
@ranonkel06, geef vooral een hint! Ik heb het s.journaal vluchtig gezien om 18u en lig nu in bed en kan niet opnieuw kijken anders wordt iedereen hier wakker Ik heb de echte grap denk ik gemist.
Toen Yolanthe weg ging bij Jantje Smit, heeft ze ALLES meegenomen uit het huis van Jantje. Aldus zijn moeder, mw, Smit. Alles, gastendoekjes, zeepjes, borden, kleedjes, alles echt alles heeft ze meegenomen.
Anoniem_126218
dinsdag 26 november 2013 om 22:12
quote:Gravinnetje schreef op 26 november 2013 @ 22:10:
Toen Yolanthe weg ging bij Jantje Smit, heeft ze ALLES meegenomen uit het huis van Jantje. Aldus zijn moeder, mw, Smit. Alles, gastendoekjes, zeepjes, borden, kleedjes, alles echt alles heeft ze meegenomen.Ohhh, dat had ik nooit kunnen weten. Ik volg dergelijk nieuws niet. Wel erg grappig gevonden