Jullie vakantieplannen zomer 2008

18-06-2008 17:31 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hola!

Ik ben benieuwd naar al jullie plannen voor deze zomer..

Vertel.....

Groetjes!
Eind augustus twee weken een huisje gehuurd in de buurt van Nice, Zuid-Frankrijk. Ik heb er zooooooooooo'n zin, nog iets meer dan 2 maandjes wachten...

Maarre...wat ga jij zelf doen? Dat wil ik nu ook wel weten!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wij gaan in september acht nachten kamperen bij Maastricht.
Wij geen heerlijk een weekje bijkomen op Terschelling en lekker 2 weekjes thuis zijn,..

Eind september zoeken we dan ook nog es de zon op maar waarheen?? Nog geen idee!
Ruim drie weken naar Thailand! Hebben we wel verdiend na een druk jaar. En dan mogen we waarschijnlijk nog wat aan de studie werken als we terugkomen.
Een maand rondreizen door het Midden Oosten!

We hebben alleen twee vliegtickets en voor de eerste drie nachten een hotel. Verder zien we wel!
per 1 september klussen/verven en dan anderhalve tot twee week later verhuizen!

heb er echt zin in, kan niet wachten!!
Balkonia in Noord Duitsland
O ja, en werken tot 16 september (dan zwangerschapsverlof)
30 juni lekker naar Kroatie!
Wachten totdat onze kleine er is en dan 4 weken samen genieten van de kleine.En dan gaan we denk ik in oktober schoonmoeders maar eens opzoeken die woont op Corsica.
2 weken Marokko, en in september 4 dagen shoppen in NYC!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
volgende week naar Parga, Griekenland! :-)
Vier hele weken weg: met de auto naar West-Afrika. Reis duurt 4 - 6 dagen, dan nog ruim 3 weken over om Senegal en Mauritanië te bekijken!

Nog drie weken werken, ik tel de dagen af...
Helemaal geen...ben sinds vorig jaar niet meer weggeweest en toen ook maar een weekje. Heb zo'n behoefte aan zon, maar lukt nu niet om weg te gaan. Hopelijk in het najaar..

Alice, heb jij zoveel vakantiedagen dan? Dan hou je toch niks meer over voor de rest van het jaar, of maakt je dat niks uit?

Wat klinkt jouw reis gaaf zeg!
Julus: Dan hou ik zelfs over. Het is nogal heel erg druk hier en ik werk vrij regelmatig over of neem werk mee naar huis. Die uren spaar ik op en daarom heb ik iedere zomer 4 en soms zelfs 5 weken vrij! Heb ik dan ook verdiend vind ik zelf...

En ik kijk erg uit naar mijn reis.

Waarom lukt het jou niet om weg te gaan? (erg offtopic vraag waarschijnlijk...)
quote:Vrouwtje83 schreef op 19 juni 2008 @ 09:09:

volgende week naar Parga, Griekenland! :-)ik ook ik ook, ik vertrek de 28ste juni
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
echt???????? ik vertek ook de 28e, misschien zitten we wel bij elkaar in het vlietuig! (vertrekt rond 06:00 geloof ik.... )
3 weken Californië: week Los Angeles, week San Diego, week San francisco en op de terugweg 1 dag New York.

Nog een maandje en dan gaan we!
Ik ga een week zeilen, eind juli, dan in augustus naar lowlands en meteen daarna door naar de Belgische Ardennen (kamperen).

Lekker buiten zijn dus, geen werk, geen verplichtingen...heeeerlijk!
De plannen voor zomer 2008? Bijkomen van een operatie en revalideren. Hopelijk nog wat zon meepikken ook, al houd ik daar in dit land nooit mijn adem voor in.

Maar goed, ik reis al jaren niet meer in de zomer maar in de herfst/winter. Bevalt me uitermate goed! In december staan er 15 dagen florida gepland. September 2009 lekker een week cruisen in de caribbean en hopelijk nog een paar daagjes florida en de reis daarop is hopelijk weer een aantal weken Australië. Dan praten we wel over het jaar 20-zoveel, maar dat mag uiteraard de pret niet drukken.
vandaag ga ik van alles kunnen
Volgende week duiken in Egypte en in september en december er nog tussenuit, maar de bestemmingen zijn nog onbekend.

(las alleen op internet dat Egypte erg heeeeeeeeet is momeneel )
Plannen genoeg, maar hoogstwaarschijnlijk net als in 2007 en 2006 geen uitvoering daarvan

Ach, we dromen wel weer door tot volgend jaar of zo
3 weken door Indonesie reizen, heel veel lekker eten en duiken!
17 dagen actief doen bij Bled (Slovenië). En misschien nog een paar dagen op de bonnefooi naar Parijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven