De Fashionista's #80!
donderdag 28 november 2013 om 15:58
donderdag 28 november 2013 om 18:36
Personal shopper voor Pix hiero
Over trouwringen: ik meende altijd dat ie om de linker ringvinger moest omdat die vinger in directe verbinding staat met het hart? (Of iemand haalde een grap met me uit, kan ook hoor)
Undie, wel appen dan he! Dan ga ik gillen en blij zijn enzo en dan zegt Vriend: Watdoejuuuuudoenormaaallllll
Nu ik Mr.Kof een keer in het echt gezien heb zie ik hem al helemaal staan, voor het raam, naast jou.. Horloges kijken.. en dan BAM! de vraag: welke dingen vind jij mooi?
Ik denk dat Vriend mij ook zelf een ring uit laat zoeken, ik heb ook geen flauw idee waar hij mee thuis zou komen als hij zelf iets uit zou zoeken. Ik denk iets heel simpels normaal (zo'n standaard setje trouwringen ofzo) of juist iets wat ik foeilelijk vind omdat ik we graag iets wil hebben wat niet iedereen om z'n hand heeft.
donderdag 28 november 2013 om 20:06
Wauw, wat spannend Kof! Ik ken maar een iemand die een verlovingsring had. Wij deden er zelf niet aan. Maar ik ben ook niet gevraagd, het ging in spontaan overleg
Leuke jassen zie ik voorbij komen. En Pixxx, leuke spullen, ben benieuwd hoe het bevalt.
Wishlist, goed plan! Ik heb echt zo weinig nu wat goed past. Maar ik wil ook niet teveel kopen omdat ik niet weet of het zo blijft. Dus een poging tot een gematigde wishlist:
- bootcut spijkerbroek
- zwarte broek (evt spijkerbroek)
- zwarte jurk
- jurk print, warme kleuren
- print top lange mouwen
- platte lage cognac laarzen
- hoge sneakers
- klein zwart tasje met lang hengsel
- gebreide muts
- chunks groen/blauw/rood (voor Noosa armband)
- horloge
- portemonnee
- leren tas cognac (kleine cowboysbag?)
Leuke jassen zie ik voorbij komen. En Pixxx, leuke spullen, ben benieuwd hoe het bevalt.
Wishlist, goed plan! Ik heb echt zo weinig nu wat goed past. Maar ik wil ook niet teveel kopen omdat ik niet weet of het zo blijft. Dus een poging tot een gematigde wishlist:
- bootcut spijkerbroek
- zwarte broek (evt spijkerbroek)
- zwarte jurk
- jurk print, warme kleuren
- print top lange mouwen
- platte lage cognac laarzen
- hoge sneakers
- klein zwart tasje met lang hengsel
- gebreide muts
- chunks groen/blauw/rood (voor Noosa armband)
- horloge
- portemonnee
- leren tas cognac (kleine cowboysbag?)