Kousen-fetish

24-11-2010 19:58 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik (man 33 jaar ) was een jaar geleden uitgenodigd bij een bruiloft. Wat me destijds al snel opviel was dat de vrouwelijke ceremoniemeester hold-up kousen droeg. Aangezien ik hier niet vies van was had ze dit al snel door. Gelukkig reageerde ze niet afwijzend en plaagde mij hiermee een paar keer op de avond. Alles natuurlijk onder het mom ‘per ongeluk’ (wat het natuurlijk niet zo was). Ik heb een hele leuke vriendin en dus geen verdere stappen ondernomen (geen behoefte aan vreemdgaan).

Goed, sindsdien moet ik eerlijk bekennen dat ik echt een kousen-fetish lijkt te hebben. Op recepties en bruiloften, op het werk etc… ben ik alle mooie vrouwbenen aan het checken met de fantasie/hoop dat ze kousen of jarretels onder hun rok dragen. Ik moet me soms echt inhouden om me niet teveel op te vallen. Sindsdien helaas geen zelfde situatie meer voorgedaan (waarschijnlijk toch een eenmalige ervaring).

De kans dat meer mannen een kousen-fetish hebben lijkt me vrij groot. Maar zijn er ook vrouwen die dit hebben? Als vrouwen (buiten de slaapkamer) kousen dragen, is dat dan puur praktisch (om welke reden dan ook), of zit daar dan ook iets sexueels achter?
ik zelf meer met blote voeten, maar kousen ook wel.
nou op (mooie) voeten is hij ook wel gek hoor!
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Er zijn maar weinig dingen zo mooi als vrouwenbenen, gehuld in kousen.

Trekt ze daar pumps met hakken bij aan dan is dat voor menige kerel onweerstaanbaar.
quote:man59 schreef op 09 januari 2011 @ 20:18:

Er zijn maar weinig dingen zo mooi als vrouwenbenen, gehuld in kousen.

Trekt ze daar pumps met hakken bij aan dan is dat voor menige kerel onweerstaanbaar.Helemaal mee eens
Zeer inspirerend dit topic. Om mezelf en natuurlijk mijn meisje een plezier te doen heb ik maar een bestelling geplaatst bij één van "Doddies" winkels met klassieke gordels en kousen. Kan niet wachten tot het pakje binnenkomt. Voorheen hadden we altijd setjes van Marlies of de standaard warenhuis dingen vaak met plastic clips (drama).
Haha dames, girls, en heren :-),

Alles helemaal goed; mooie panties, (zelfophoudende) kousen, pantykousjes. Zolang ze maar kwaliteit hebben; dik of dun. Persoonlijke favoriet toch wel Wolfort Neon (gewoon Bijenkorf).

Pantykousjes kunnen juist sexy zijn omdat ze iets meisjesachtigs uitstralen. En dat beeld; daar valt menig man ook helemaal voor. Al is dat meestal niet de bedoeling van de dame in kwestie.

Kousen benadrukken de beenlengte, zijn praktisch in dagelijks gebruik maar voor de meeste mannen en soms vrouwen ongelofelijk opwindend. Een zacht stukje been tussen kousenbord en heup. Heerlijk die zachte gladde stof rondom een vrouwenbeen. Het geeft de vrouw macht, soms heel veel macht :-).

Anton.
Wat een leuke topic!

Ik draag al jaren kousen of nylons omdat ik panty's onpraktisch en lastig vind. Heel veel merken geprobeerd omdat het voor mij een enorme uitdaging is om kousen te vinden die lang genoeg zijn en mijn bovenbenen niet maatje xxs hebben.

Draag ze dagelijks maar nooit met naad of (voor de buitenwereld) zichtbaar onder de rok. Met een ouderwetse 6 straks jarretelle gordel. Ideaal.

Een fetish? Nee, een goede gewoonte met als bijwerking een heerlijk vrouwelijk gevoel en geen gehijs met een panty.
Je bent dus om praktische redenen van de panties en de hold-ups(?) afgestapt.

Heeft het dragen van kousen en jarretelles voor jou ook nog een erotische kant, of gaat het je puur om het gedoe met de panties kwijt te zijn?

Voor de meeste mannen, moi incluis, is een panty een killer, maar hold-ups of jarretelle kousen zijn juist het tegenovergestelde.
kousen zijn zo praktisch... geen zweetkruis (panty... brrr), niet optrekken na toiletbezoek en in geval van ladder hoef ik er maar 1tje te vervangen (reserve in handtasje) en holdups van de Hema zijn niet verkeerd... qua prijs en ik vind ze mooi... droom nog van jarretelles en kousen met naad maar dat is nog even doorsparen...lol
Inderdaad om praktische redenen. Hold ups zakken vaak af, erg vervelend als je net in een vergadering zit. Panty's zijn al meermalen beschreven waarom niet .

Voor mij dus niet erotisch al voel ik mij er wel vrouwelijker door.

Enne "pokkewijf" je eerste paar vergeet je nooit.....
@man59: Niet alles geloven wat dames zeggen.

Vrouwen verleiden vaak nu eenmaal; of ze kousen 'praktisch' vinden is voor ons 'n vraag & voor haar 'n weet. (eigenlijk weten we het vaak wel, maar we zijn niet 100% zeker)

Ze weten (allemaal!), dat wij mannen kousen & jarretelles hastikke g.e.i.l vinden, daarom dragen zij ze ook..

Formuleer zoals je wil, maar je 'vrouwelijk voelen', en massa's complimenteuze aandacht van veel mannen komt praktisch op 'tzelfde neer.

*iets over voortplanting & neuqen mompelt*
Nee, vraag hier van alles, en geloof er dan niets van, hoe logisch!

Als vrouwen je een antwoord geven op je vraag, dan zit dat wel snor. Als je altijd twijfelt bij de oprechtheid van een vrouw, dan zit er iets niet snor......bij je zelf!
jasch,

niet iedereen is oprecht in zijn/haar antwoorden..

Er zit idd. iets niet helemaal snor bij mij, maar je tilt te zwaar aan mijn reactie..

Ik vroeg ook niets, ik gaf enkel 'n reactie. (nu weer)
quote:rouke2 schreef op 07 maart 2011 @ 01:17:

jasch,

niet iedereen is oprecht in zijn/haar antwoorden..

Er zit idd. iets niet helemaal snor bij mij, maar je tilt te zwaar aan mijn reactie..

Ik vroeg ook niets, ik gaf enkel 'n reactie. (nu weer)

En jij ziet/kent de oprechte antwoorden?

En dit is een forum Rouke, niet vreemd voor jou toch? Ik til niet zwaar aan jouw reactie, het is er eentje, niet meer en minder.
@rouke2

Haha, ja veel dames zullen, als ze zeggen "ik voel me er zo lekker vrouwelijk in / door", bedoelen dat ze weten dat ze daardoor verleidelijker tevoorschijn komen.

Maarrrrr het is er al vroeg ingehamerd dat ze daar, als nette dame, nooit zomaar plompverloren voor uit mogen komen.

De meeste dames doen dat ook zeker niet.

Ondanks het gezegde "een vrouw die jarretelles draagt is niet onschuldig", wil het vlgs mij niet zeggen dat als een dame zegt dat ze bepaalde zaken draagt, puur voor het comfort of om practische redenen, ze dat eigenlijk niet bedoelt.

Ach ja het blijven (voor ons mannen) soms "moeilijke"wezens, de dames....

Maar o zo leuk!!!!
quote:Lizzl schreef op 24 november 2010 @ 20:03:

Ik draag ze als ik ga werken.

Kopen?

zie deze site net, maar als je aanbod nog steeds geld, ben ik zeer geïntereseerd, mijn voorkeur gaat uit naar "echte" kousen met naad het liefst in alle soorten bruin tinten. ik hoor het wel!?

groetjes Frank
quote:06012013anoniem schreef op 24 november 2010 @ 20:03:

Ik draag ze als ik ga werken.

Kopen?

ik wil ze zo graag hebben

zweet ze maar lekker in
Dat zal na 3 jaar wel gelukt zijn
Zag dit topic en heb ook nog even een vraagje.

Draag af en toe hold ups, maar de meeste zakken vrij snel af, heb 1 keer een paar gehad dat bleef zitten, oroblu ofzo.

Heb nu een jarretel setje gekocht in de lingeriewinkel, tot nh toe bevalt bet geod.

Wil ooit nog een keer echte kopen dus even doorsparen

Nu vroeg ik me af, de koude maanden komen er weer aan.

Dragen jullie dan ook nog jarretelles onder een rok ?

Het lijkt ,me zo koud nl

Of is hier een andere oplossing voor ?
Geen last van hoor van die kou. Draag normaal ook meestal in winter een lange broek en dit voor speciale gelegenheden, en dan laat ik de slip ook nog weg.

Lange jas aan en gewoon over straat hoor. Nooit last gehad dat ik het dan enorm koud had.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alsof een string zo warm is?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven