Spoordeelwinkel = dagkaart??

28-11-2013 21:51 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij vertellen of een dagkaart van spoordeelwinkel.nl op plaatsnaam staat? Of zijn de aanbiedingen gewoon goedkope dagkaarten?

Door een onverwachte afzegging van afspraken kan ik morgen toch naar n borrel van n vriendin, alleen woon ik geheel noord en zij geheel west in het land.

Ik moet met de trein en de website van NS leerde me dat een dagretour 47 euro kost (!!)

Ik dacht een aanbieding van spoordeelwinkel te kunnen nemen, bijvoorbeeld voor 19 euro naar Gouda, das de goedkoopste :-)

Slim of kan dat helemaal niet?
Nee. Dat kan niet. Dat is idd op plaatsnaam. Je hebt nu ook op spoordeelwinkel een dagkaart voor 2 pers. Niet op plaatsnaam. Kun je ook alleen gebruiken. Scheelt ietjes. Maar toch.
Het staat toch in de voorwaarden van de aanbieding?quote:VoorwaardenDeze aanbieding is te koop t/m 30 november 2013De tickets zijn te gebruiken t/m 31 december 2013Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de KoffiefabriekMaximaal 1 persoon per ticketNiet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Gouda, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje Let op: het NS e-ticket Dagretour naar Gouda is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en SyntusNiet geldig in Thalys, met toeslag geldig in Fyra tussen Schiphol en Breda & ICE international
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Dus je kunt reizen via Gouda, en dan dus nog een retourtje Gouda-eindbestemming kopen. Let wel op dat je niet ergens in je traject in niet-NS-treinen stapt.
Dank voor je reactie.

Ik had de voorwaarden inderdaad gelezen, maar ik vroeg me af of je aan een kaartje kunt zien vanaf waar ik naar Gouda reis.

Mag je 'omreizen' zeg maar.

Er is ook een aanbieding naar Groningen.

Ik reis vanaf Assen, dus aan het kaartje kun je dan niet zien of ik vanaf Maastricht of Rotterdam kom, toch?
Ik weet niet precies hoe dat met een e-ticket werkt. Met papieren kaartjes kan een conducteur zien waar het kaartje eerder door een collega is gestempeld.
Als je wat verder leest over e-tickets, blijkt dat je die op de een of andere manier moet activeren, en daarbij zul je je vertrekpunt moeten opgeven. Zie hier: https://www.ns.nl/reizige ... se-kaartjes/e-ticket.html
Er staat nu toch een tussen? Van 22 euro. Met een noodlesoepje? Dat is een dagkaart zonder specifieke bestemming
Trein & Oodlz. Dat is 'm
Goed gezien, dweedledee! Dan nog hopen of het met dat activeren en printen van zo'n e-ticket lukt voor morgen. Ook bij deze aanbieding moet je trouwens vertrek- en aankomststation invullen: zie tabje Praktische informatie.
er is ook een van 19 euro naar middelburg en een van 19 euro naar beverwijk. Die zijn zo ver weg, dan moet je bijna wel langs het station van je vriendin komen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Op www.treinkaartkorting.nl kun je van die hema/ah/kruitvat kaartjes "overkopen", zij kopen er heel veel in en verkopen die dan voor iets meer door. Je krijgt dan een code waarmee je een e-ticket kan bestellen.

Heb ik 1 keer gedaan en toen was het in ieder geval allemaal goed.
Heel veel dank, ga ik NU kopen!

(En zal volgende keer wat beter de site doorspitten, ipv direct n vraag neer te plempen, haha!)
Veel plezier morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven