Gezondheid alle pijlers

Stukjes uit vagina

30-11-2013 16:46 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meisje van 18, maagd. Ongesteld. Bij het bloed zaten, het leek wel, twee stukjes vlees. Het was dun en stevig qua structuur. Het had een roze kleur. Ik heb dit ook al een keer eerder gehad bij een eerdere menstruatie. Ik heb er een foto van gemaakt omdat ik wel graag wil weten wat het kan zijn omdat ik er erg van schrok. Alvast bedankt.
gewoon een stolsel waarschijnlijk
Bij twijfel ga je naar de huisarts en vraag je het aan hem/haar
zien?

Is het niet gewoon wc-papier wat is blijven plakken en roze is geworden van het bloed? Nee maar ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn.
Enig idee wat er gebeurt tijdens je menstruatie? Niks om je zorgen te maken in ieder geval, maar doe online even een lesje biologie.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nja aangezien ik al 5 jaar ongesteld word en dit de tweede keer is dit ik het zie. Schrik er gewoon van. Het is 3 cm lang, 2 cm breed en denk iets van 5 mm dik in het midden. Word dunner aan de eindes.
Is gewoon een stukje baarmoederweefsel dat afgevoerd wordt. Niks bijzonders. Maat ik snap je hoor, vond t ook eng de eerste keer.
.
Elke maand voor je ongesteld wordt, bouwt je baarmoeder een slijmvlies, waar eventueel een bevrucht eitje zich in kan nestelen. Is het eitje niet bevrucht, dan breekt je lichaam het slijmvlies weer af en wordt je ongesteld. Het zijn gewoon stukjes slijmvlies wat je lichaam opruimt en met het bloed lijkt het erger dan het is, maar je lichaam reageert gewoon gezond.
Maar het zijn echt stukken. Dat heb ik nog nooit gehad!
Als je het niet vertrouwt dan maandag even naar de ha. Klinkt vies maar probeer zo een stuk dan even op te vangen en te bewaren, want misschien is het maandag wel eens stuk minder en kan je de ha wel laten zien waar je het over hebt.

Een echt bloedstolsel is donderrood en een soort drillpudding bal, tenminste die verloor ik na mijn bevalling.
Het klinkt gewoon als stukjes baarmoederweefsel.

Ennuh, hou die foto maar liever bij je, ik eet goulash vanavond
Laat die foto maar zitten, gewoon stolsel waarschijnlijk. Maak je je toch zorgen, ga dan eens langs de huisarts.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
quote:diana_banana schreef op 30 november 2013 @ 18:07:

Het klinkt gewoon als stukjes baarmoederweefsel.

Ennuh, hou die foto maar liever bij je, ik eet goulash vanavond
quote:lollypop95 schreef op 30 november 2013 @ 17:20:

Maar het zijn echt stukken. Dat heb ik nog nooit gehad!

Jawel, je had het al eerder gehad.

Maar vertel, waar ben je bang voor?
quote:lollypop95 schreef op 30 november 2013 @ 17:20:

Maar het zijn echt stukken. Dat heb ik nog nooit gehad gezien!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
De foto's zijn intussen verwijderd, maar ik moest meteen aan dit topic denken
Waarom worden dit soort topics nou altijd geplaatst rond etenstijd .

Magoe, het zijn natuurlijk gewoon stolsels. Als je kinderen hebt gehad wordt het nog veel erger... hele tennisballen komen er dan uit.
Er wat toch ook eens iemand die kipfilet uit haar vagina haalde? Of is dat dat topic Loiseau?
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Is het gore praatjes avond ofzo?

Ga naar je HA en geef aan wat eruit je komt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 30 november 2013 @ 19:53:

Is het gore praatjes avond ofzo?

Nou inderdaad. We hebben bijna alle lichaamsopeningen al gehad.
quote:Florienepien schreef op 30 november 2013 @ 19:51:

Er wat toch ook eens iemand die kipfilet uit haar vagina haalde? Of is dat dat topic Loiseau?

Haha, dat was die ja

Kan me de foto's (helaas) zo weer voor de geest halen.
Jammer hè, dat je geheugen dat soort dingen toch ergens opslaat
Ze zijn beide iets van 3/3,5 cm lang en 1,5 cm breed ongeveer 5 mm dik. Roze kleurig. Heb alles afgezocht en kan niks vergelijkbaars vinden. Iets van maagdenvlies maar dat kan ik me niet voorstellen.
bewegen ze nog?
quote:lollypop95 schreef op 01 december 2013 @ 01:03:

Ze zijn beide iets van 3/3,5 cm lang en 1,5 cm breed ongeveer 5 mm dik. Roze kleurig. Heb alles afgezocht en kan niks vergelijkbaars vinden. Iets van maagdenvlies maar dat kan ik me niet voorstellen.Even bewaren in een leeg jampotje en maandag naar de huisarts? het klinkt niet normaal eerlijk gezegd en anders dan een stolsel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven