Mode & Beauty alle pijlers

Leren rok, hoe combineren?

05-12-2013 11:22 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viva dames!

Ik ben niet zo'n goede matchmaker met kleren, weinig talent helaas. Net een geweldige leren rok op de kop getikt maar weet niet zo goed hoe ik hem moet combineren. Het is een taille rok, heb hem nu aan met een zwart shirt dat er een beetje overhangt maar als iemand verder nog ideeën heeft, graag!

Sorry voor de wazige foto

http://www.imgdumper.nl/u ... aa6/52a053772ebed-rok.jpg
Strakke witte blouse een nette laarzen, eventueel ook een dikke riem.
Strakke witte blouse en met een suede pump. Geen laarzen, vind ik te "plomp". Zou er ook een dunnere panty onder doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Precies Justmaartje, mijn commentaar over "nette laarzen" ging over de laarzen op de foto, wat absoluut niet kan met zo een rok.
quote:Ikhierhuh schreef op 05 december 2013 @ 11:40:

Precies Justmaartje, mijn commentaar over "nette laarzen" ging over de laarzen op de foto, wat absoluut niet kan met zo een rok.Die laarzen staan er inderdaad totaal niet bij.
Met enkellaarsjes, aansluitende laarzen of pumps en erop een wikkeltop, blouse en of aansluitend jasje. Of juist een kort aansluitend wollen coltruitje.
Thanks voor de tips, zal zo even gaan spitten. Heb enkellaarsjes maar die staan nu bij de schoenmaker. Laarzen niet doen dus, check!
Ik ben nooit zo weg van die klokrokken. Staat bijna niks op of onder. Strak was beter geweest zoals hier op de andere plaatjes te zien is.

Some flies are too awesome for the wall

Zo een effect moet jij creëren. Lief en nice!
Dat zwarte shirtje staat er goed op, Koettie. Iets dunnere panty, en andere schoenen (enkellaarsjes, maar ook pumps of iets anders kan).

Verder gewoon experimenteren, een strak coltruitje kan mooi staan, of een aansluitend overhemd.

Beetje opleuken met wat accessoires en je hebt een ontzettend leuke koop gedaan, ik hou van dit soort rokjes!
Your luck's about to change, cher.
quote:Ikhierhuh schreef op 05 december 2013 @ 11:54:

[img]http://asset3.zankyou.com/images/magazi ... gante.jpeg[/img]

Zo een effect moet jij creëren. Lief en nice!Dit is wat ik bedoel, leuk!
super, leuke inspiratie!

Ik heb er nu een witte blouse boven, staat al wat minder zwart.

Ben er ook erg blij mee LadyDarbanville, in 2e hands winkels kom je nog eens wat tegen!
http://www.imgdumper.nl/u ... b2/52a06276b8c7a-rok2.jpg

Zo!
quote:Koettie schreef op 05 december 2013 @ 12:24:

Zo!Cute :-)
Your luck's about to change, cher.
quote:Koettie schreef op 05 december 2013 @ 12:24:

Zo!Lijkt me frisjes, die blote armen.
Ach, gelukkig zit ik binnen. Heb wel een colbert maar dat staat meteen weer heel streng. Tijd om te shoppen voor een blouse met lange mouwen.
Ik zou het heel koud krijgen, heb je geen colbertje dat je er op kan dragen?

Overigens vind ik eerlijk gezegd een witte blouse + leren rok nogal fantasieloos. Moet dat echt altijd gedragen worden?
denk dat iets straks ook wel leuk zal staan, juist omdat die rok al zo wijd is
Colbert hoeft niet streng te zijn ik heb er een in Bordeaux kleur (staat al minder streng dan zwart of grijs) en als ik het minder streng wil laten lijken, rol ik de mouwen wat op en draag hem open. Accessoires bepalen ook of je outfit streng is of niet.
Heb alleen een zwart colbertje femselien. Dan ben ik meteen een strenge lerares. Hoewel, misschien nog spannend voor m'n vriend

Als je betere tips hebt, komt u maar door! Ben zo inspiratieloos met zulke dingen, best jammer.

Ben nu weg maar bedankt voor de tips tot nu toe
Wit is geen mooie combinatie met zwart. Het maakt het veel te hard, en je ziet er snel uit als iemand van de bediening. Crème of bijv. zachtgrijs, paars en blauw zijn mooi. Geen harde kleuren, dat maakt snel goedkoop. Mooi warm, helder blauw, iets met net een subtiel goudtintje erin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven