Mode & Beauty alle pijlers

Leren rok, hoe combineren?

05-12-2013 11:22 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viva dames!

Ik ben niet zo'n goede matchmaker met kleren, weinig talent helaas. Net een geweldige leren rok op de kop getikt maar weet niet zo goed hoe ik hem moet combineren. Het is een taille rok, heb hem nu aan met een zwart shirt dat er een beetje overhangt maar als iemand verder nog ideeën heeft, graag!

Sorry voor de wazige foto

http://www.imgdumper.nl/u ... aa6/52a053772ebed-rok.jpg
Laarzen kunnen zeker wel onder een leren rok, naauwaansluitende met een hoge hak bijvoorbeeld. In dezelfde kleur als het shirt/blouse die je op de rok draagt, bijvoorbeeld rood. Of cognackleur. Of strakke zwarte laarzen met hak, met een paars shirt, iets in een mooie kleur groen erboven, genoeg mogelijkheden om te combineren.
Geen idee of het haalbaar is want newbie hier, maar als ik hem iets laat innemen tot iets boven de knie oid dan is het misschien al wat speelser? Hij is nu best lang en 'streng' en merkte gister dat het toch wel wat buiten m'n comfortzone lag om er zo mee rond te lopen.

Moet dat wel kunnen met het model natuurlijk.
Er staat Viva-dames, maar ik neem de vrijheid ook te reageren

Juist wel laarzen (maar idd niet deze)!!

Zeker niet laten innemen. Het staat zeker niet streng. Als je 'm laat innemen, wordt het meer een rock-n-roll rok wat je (mijns inziens) op minder gelegenheden aankunt.

Zwart op zwart kan heel goed, zeker gezien de tatoo's die je hebt, maar iets room-wit of een (donkerrode) kleur maakt 't speelser.

Of kies voor iets fluffy als top.

http://cottonandcream.nl/look-fluffy-leather/
Ik denk dat rock-n-roll juist meer mijn ding is dan lang. Tattoo's die ik heb? Ik heb geen zichtbare tattoo's dus denk dat je in de war bent met plaatjes. Fluffy is dan weer echt echt niet mijn ding.
Mooi donkerrood erop of groen maar geen wit krijg je een serveerster look. Zwart kan natuurlijk ook maar dan moet je het truitje weer opleuken met een ketting En wel laarzen onder een leren rok en geen pumps.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven