Ervaring met tandarts
zondag 8 december 2013 om 22:04
Wat voor verhalen hoorde je er dan over?
Negatieve en hoop je die hier bevestigd te krijgen? Of wil je juist positieve ervaringen horen?
Of heb je positieve verhalen gehoord?
Heb je niet al een beeld kunnen vormen op basis van de verhalen die je al gehoord hebt?
Ik denk dat het over het algemeen heel persoonlijk is, over elke tandarts, huisarts of andere medische instelling (bijv ziekenhuis) zijn wel goede en slechte ervaringen.
Negatieve en hoop je die hier bevestigd te krijgen? Of wil je juist positieve ervaringen horen?
Of heb je positieve verhalen gehoord?
Heb je niet al een beeld kunnen vormen op basis van de verhalen die je al gehoord hebt?
Ik denk dat het over het algemeen heel persoonlijk is, over elke tandarts, huisarts of andere medische instelling (bijv ziekenhuis) zijn wel goede en slechte ervaringen.
zondag 8 december 2013 om 22:40
Ja, ikke! Ik was altijd heel erg bang voor de tandarts en ben in eerste instantie terecht gekomen bij de Amaliakliniek in Kerkrade. Hele fijne praktijk, maar wel heeeeeeel ver rijden. Toen ben ik op zoek gegaan naar zo'n zelfde soort tandarts in de buurt en ben ik dus patiënt geworden bij TCN. En nu loop ik daar al zo'n jaar of 4. Inmiddels is mijn angst niet meer zo groot en heb ik al die narcosebehandelingen of lachgasbehandelingen niet meer nodig, maar mocht het nodig zijn, dan kan dat altijd. Het personeel is ontzettend vriendelijk, ze denken met je mee en zijn heel professioneel als het gaat om angst.