Mode & Beauty alle pijlers

Uggs uit China

08-12-2013 23:05 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met goedkope Uggs uit China of waar dan ook? Zijn ze ook zelfde of bijna het zelfde kwaliteit? iemand een betrouwbare site?
Wat denk je zelf? Denk eens even logisch na.
.
Echte UGG's worden gemaakt in China...
Ik heb van de week bij light in the box uggs gekocht, op het plaatje identiek aan de echte, alleen op de zool staat geen "ugg" ik verwacht ze binnen nu en n week, ik heb al eerder wat besteld daar, salsa schoenen, het komt echt aan dus het is echt geen nepperij, ik dans nog steeds op mijn salsa schoentjes uit China!

Deze heb ik besteld

http://m.lightinthebox.co ... c1.html?litb_from=sysmail

12,37 een koopje dus, en voor 23,22 in huis! Kan niet wachten tot ze binnen zijn!
Ja light in the box is meestal betrouwbaar! ik heb daar ook vaak dansschoenen besteld! Soms duurt het even voor dat je ze hebt, maar ze komen wel aan!!
@daisy, inderdaad! Ik zag deze toevallig voorbij komen en vond ze erg leuk, meer ook omdat het er écht uit ziet, maar hecht toch niet veel waarde aan de labels. En ze hebben daar alle soorten uggs die ze in de uggstore ook verkopen, alleen je heb geen label aan de achterkant maarja als ik ze kan kopen voor 12 euro waarom zou ik er dan 159 voor neerleggen? Alleen omdat er een label opstaat?!
Waarom zou je een label van ugg op laarzen willen hebben dat geen uggs zijn? Beetje raar!
quote:Ikje86 schreef op zondag 08 december 2013 23:41 Waarom zou je een label van ugg op laarzen willen hebben dat geen uggs zijn? Beetje raar!Op deze staan geen labels, de zool is identiek aan de ugg zool, alleen er staat geen ugg op! Ik hecht er totaal geen waarde aan hoor, ik wil alleen een goede zool, ookal loop ik niet scheef op mij echte neppers, alleen glijdt ik in de sneeuw uit als het écht glad is vandaar dat ik deze gekocht heb omdat je dan niet uitglijdt en dat labeltje kan me gestolen worden
Op www.dhgate.com heb je ook een hoop verschillende soorten boots die op uggs lijken en vaak ook zonder verzendkosten. Het is eigenlijk net zoiets als light in the box.
Is het betrouwbaar?! Komen de producten wel aan?! Bij light in the bix moet je soms paar weken wachten, bij deze site ook?!
quote:itsmyempire schreef op 08 december 2013 @ 23:37:

@daisy, inderdaad! Ik zag deze toevallig voorbij komen en vond ze erg leuk, meer ook omdat het er écht uit ziet, maar hecht toch niet veel waarde aan de labels. En ze hebben daar alle soorten uggs die ze in de uggstore ook verkopen, alleen je heb geen label aan de achterkant maarja als ik ze kan kopen voor 12 euro waarom zou ik er dan 159 voor neerleggen? Alleen omdat er een label opstaat?!

Ik weet niet van welk materiaal ze zijn, maar je zou het kunnen overwegen niet te doen omdat je waarde hecht aan een fatsoenlijke behandeling van mensen en dieren.

Waarom staan mensen toch op de barricades bij filmpjes van konijnen die levend gestript worden, maar bedenken ze niet dat ze het zelf in stand houden?
En jij denkt dat die uggs met heel veel dierenliefde worden gemaakt in China?

Chinezen staan bekend om hun goede behandeling van beesten (not)

Wat oppervlakkig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dus je wilt laarzen die gemaakt zijn van de huid van dieren die levend worden gevild?
verba volant, scripta manent.
http://www.piepvandaag.nl ... van-australische-schapen/

Denk even na voordat je dierenleed aan je poten trekt!

Je houdt vast ook van die fijne bontkraagjes van wasbeer enzo?
Mensen die dit soort praktijken ondersteunen vind ik monsters. Echte monsters.

http://www.liveexportshame.com/
Om eerlijk te zijn weet ik niets van die praktijken af, nu ik het zo zie denk ik wel oh mijn god waar ben ik mee bezig! Ik heb een jas met bontkraag, maar de bontkraag ligt al weken in de kast,ik kon hem niet zonder bestellen. Helaas zou ik nog even moeten wachten om de uggs te retourneren, omdat ze nog onderweg zijn. Zodra ze er zijn retourneer ik ze gelijk! Bedankt voor de informatie!
Ja hoor.. Onder welke steen heb jij gezeten dan afgelopen tijd?

Toevallig ook kleding van angorawol in je kast?
quote:Underkoffer schreef op maandag 09 december 2013 11:04 Ja hoor.. Onder welke steen heb jij gezeten dan afgelopen tijd?

Toevallig ook kleding van angorawol in je kast? Ehm nee ik draag geen wollen truien, krijg ik kriebels van!
quote:Underkoffer schreef op maandag 09 december 2013 11:04 Ja hoor.. Onder welke steen heb jij gezeten dan afgelopen tijd?

Toevallig ook kleding van angorawol in je kast? "Ja hoor.. Onder welke steen heb jij gezeten dan afgelopen tijd?

De ik werk veel en tot laat, ik ga weg in het donker en kom terug in het donker, ik zie na mijn werk alleen de douche en mijn bed! En kan dus ook geen nieuws volgen.

Toevallig ook kleding van angorawol in je kast?"
Neppe Uggs worden vaak gemaakt van wasbeerhond.

http://www.bontvoordieren.nl/dieren/wasbeerhonden/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ah, ik wilde ook al de link plaatsen van de Aussie schapen. Maar gelukkig waren er meer heldere types.
Met echte ugg zolen ga je ook nog gewoon zwaar op je bek als het glad is hoor. Koop dan echte sneeuwlaarzen
Mulesing, de procedure die in de schapenfokkerij e.d. wordt gebruikt, is niet speciaal uitgevonden voor Uggs. Dat wordt al sinds de vijftiger jaren gedaan, ook voor de wol- en vleeshandel.

Ik vind het nogal onzinnig om degenen die Uggs dragen daar op aan te spreken, je kunt hetzelfde doen voor wollen truien.

Laten we wel reëel blijven.

Ik heb geen Uggs (ja, neppers van 4,95, synthetisch), draag geen bont en eet alleen scharrelvlees e.d.

Ik ben er voor, dat we allemaal eens kijken of we over de hele linie diervriendelijk bezig zijn.
Itsmyempire ik had een vraagje..als je iets besteld heb op LightInTheBox krijg je naderhand de rekening thuis gestuurd dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven