De liefste VIVA forum coach
vrijdag 20 juni 2008 om 10:56
quote:Labelle schreef op 20 juni 2008 @ 09:59:
Pffff, ik de verbitterde bitterbal kom even binnenrollen.
.
He wat een leuke vraag komt er bij me boven. Wat is er bitter aan een bitterbal?
(of is ook in deze mijn smaakpupillen niet helemaal goed Eleonora? )
Pffff, ik de verbitterde bitterbal kom even binnenrollen.
.
He wat een leuke vraag komt er bij me boven. Wat is er bitter aan een bitterbal?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 20 juni 2008 om 11:44
quote:mylenevalerie schreef op 20 juni 2008 @ 10:56:
[...]
(of is ook in deze mijn smaakpupillen niet helemaal goed Eleonora? )pssstt, Myleentje, het is smaakpApillen hoor
[...]
(of is ook in deze mijn smaakpupillen niet helemaal goed Eleonora? )pssstt, Myleentje, het is smaakpApillen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 20 juni 2008 om 12:01
quote:mylenevalerie schreef op 20 juni 2008 @ 10:56:
[...]
O heerlijkheid!
Jouw nieuw uitgevonden woorden vind ik het leukste van het hele forum!
Naast het gekrengde lulgevoel (<--- was dat 'm niet?) is ook die van de smaalpupillen weer helemaal geweldig!
Ik heb geen idee waarom een bitterbal zo heet. Omdat je het naast je kruidenbitter eet? Een bittergarnituur, dus iets wat je als garnering naast je bitterdinges eet of drinkt. Geen idee hoor, misschien even in de wiki kijken of zo?
Maar jouw smaakpupillen zijn in orde hoor, er is niks bitter aan een bitterbal!
[...]
O heerlijkheid!
Jouw nieuw uitgevonden woorden vind ik het leukste van het hele forum!
Naast het gekrengde lulgevoel (<--- was dat 'm niet?) is ook die van de smaalpupillen weer helemaal geweldig!
Ik heb geen idee waarom een bitterbal zo heet. Omdat je het naast je kruidenbitter eet? Een bittergarnituur, dus iets wat je als garnering naast je bitterdinges eet of drinkt. Geen idee hoor, misschien even in de wiki kijken of zo?
Maar jouw smaakpupillen zijn in orde hoor, er is niks bitter aan een bitterbal!
vrijdag 20 juni 2008 om 16:58
Hier mijn nieuwste single, waarin ik mijn motto bezing!
http://youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco&feature=related
PS. ik sta op Lowlands dit jaar, komen jullie ook?
http://youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco&feature=related
PS. ik sta op Lowlands dit jaar, komen jullie ook?
vrijdag 20 juni 2008 om 17:33
Prinses...dat is nou ook precies wat ik graag wil weten!!
Maar, heb ik vandaag zitten bedenken, (ik heb de héle dag aan jullie Viva dames gedacht en aan het forumleven ) het zou zo kunnen zijn dat er misschien...heeeeel misschien...toch nog een kleine kans in zit dat ik het zonder coach afkan?!
Wat vinden jullie van deze gedachte? Dan hoef ik verder ook niemand meer lastig te vallen enzo..
Redelijk of totaaaal absurd??
Maar, heb ik vandaag zitten bedenken, (ik heb de héle dag aan jullie Viva dames gedacht en aan het forumleven ) het zou zo kunnen zijn dat er misschien...heeeeel misschien...toch nog een kleine kans in zit dat ik het zonder coach afkan?!
Wat vinden jullie van deze gedachte? Dan hoef ik verder ook niemand meer lastig te vallen enzo..
Redelijk of totaaaal absurd??
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.