Goede stijltang
maandag 9 december 2013 om 14:41
Ik ben op zoek naar een goede stijltang, waar ik geen dood bosje stro van krijg. Die kreeg ik dus wel van een babyliss tang, die heb ik dus niet meer. Ik heb heel dik, pluizend haar met een slag erin, en heb sinds kort een korte bob die ik stijl wil dragen, maar vooral met dit weer springen de slagen er weer in.
Ik heb wel eens gehoord van chi, is dat iets. Volgens mij zijn ze rond de honderd euro, dat heb ik er wel voor over.
Heeft iemand goede suggesties, dan hoor ik ze heel graag!
Ik heb wel eens gehoord van chi, is dat iets. Volgens mij zijn ze rond de honderd euro, dat heb ik er wel voor over.
Heeft iemand goede suggesties, dan hoor ik ze heel graag!
maandag 9 december 2013 om 14:54
Ik heb de chi tang en zweer erbij! Beste stijltang die ik ooit heb gehad. Mn haar breekt nooit af sinds ik die gebruik ( nu anderhalf jaar) daarnaast gebruik ik de ciment thermique creme van kerastase. Een lichtgroene tube. Die moet je in je haar doen voor het föhnen en stijlen, werkt zo goed! Kost ongeveer 25 euro maar ik vind hem dat dubbel en dwars waard. De crème in combinatie met de chi tang hebben ervoor gezorgd dat ik mn haar toch kan föhnen en stijlen (af en toe) zonder dat t afbreekt of droog wordt.
maandag 9 december 2013 om 14:56
Remington is ook een goed merk. Ik heb de wet to dry, die kun je dus wel op nat haar gebruiken. Handig is dat je op de stijltang in ieder geval de hitte kunt instellen, want niet elk haar kun je met 200C behandelen. Daar zou ik dus iig naar kijken. Ik heb hetzelfde soort haar als jij, en géén last van een bosje stro! Ik gebruik Polished Waves en Luxe Oil van Wella SP, gekocht bij de kapper. Eens in de zoveel tijd een haarmasker, en mijn haar is echt in prima conditie, ondanks dat ik elke dag de stijltang gebruik.
maandag 9 december 2013 om 16:36
maandag 9 december 2013 om 17:11
Had je juist beter wel kunnen doen; vragen hoe ze haar kapsel zo gekregen had. Mooi compliment aan haar adres toch, en voor jou meteen een vraag beantwoord.
Verder het volgende; bij de Bijenkorf heb je bij sommige winkels (Amsterdam geloof ik, Eindhoven weet ik zeker) zo'n shop in shop, met daarin een zaakje met stijltangen en krultangen. Heb het daar eens uit laten proberen, en werkt fantastisch. Geen enkele krul blijft er bij mij inzitten, maar die dagen lang! Echt ongelooflijk. Maar zij hebben dus ook stijltangen. Ik vroeg welke temperatuur het dan was, want wil ook niet mijn hele bos ruïneren. Blijkt het maar 110 graden te zijn. WErkt iets met infrarood of zoiets. Weet het niet precies, maar dat het werkt, blijkt wel. Ik zal eens kijken of ik het merk kan achterhalen.
Verder het volgende; bij de Bijenkorf heb je bij sommige winkels (Amsterdam geloof ik, Eindhoven weet ik zeker) zo'n shop in shop, met daarin een zaakje met stijltangen en krultangen. Heb het daar eens uit laten proberen, en werkt fantastisch. Geen enkele krul blijft er bij mij inzitten, maar die dagen lang! Echt ongelooflijk. Maar zij hebben dus ook stijltangen. Ik vroeg welke temperatuur het dan was, want wil ook niet mijn hele bos ruïneren. Blijkt het maar 110 graden te zijn. WErkt iets met infrarood of zoiets. Weet het niet precies, maar dat het werkt, blijkt wel. Ik zal eens kijken of ik het merk kan achterhalen.
maandag 9 december 2013 om 17:14
maandag 9 december 2013 om 19:41
Mijn kapster, een heel goede, die föhnt mijn haar helemaal stijl met een borstel en dat blijft dan perfect zitten tot de volgende wasbeurt. En totaal niet pluizen. Zou het dan toch voor me zijn weggelegd? Ik ben zelf heel onhandig met föhnen en borstels, dus zo,n stijltang lijkt me wel wat. Die José Eber ga ik ook eens naar informeren, ik zag trouwens ook dat ze chitangen bij Douglas' verkopen.