Slechte zoener, slechte lover??

10-12-2013 01:12 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klein vraagje,

Ik date nu een tijdje met een man die eigenlijk "slecht" zoent. Veels te zacht, bijna geen tong gebruikt, raakt me te soft aan. Niet echt passievol. We hebben nog geen sex. Nu komt mijn vraagt: is iemand die slecht zoent ook slecht in bed?? Wat is jullie ervaring? Ik weet dat je dit soort dingen niet weet totdat je het uitprobeert. Ben toch benieuwd naar jullie ervaring. Ik heb niet echt veel ervaring
Nou, voor mij geldt dat zoenen een intergraal onderdeel is van het hele gebeuren, dus ook van seks. Ik kan dat niet loskoppelen en zou ook niet zoveel zin meer hebben in seks.

Dat wil niet zeggen dat mensen niet kunnen leren zoenen. Als je de 'lead' neemt kan iemand denk ik wel leren zoenen op termijn.

Maar moet zeggen dat ik er zelf niet echt ervaring in heb. Wel in mensen die heel goed konden zoenen maar er in bed echt niets van bakten.
Laat die man gewoon weten hoe jij graag gekust wil worden.
Nee, dat zegt echt helemaal niks over zijn bedprestaties.

Mijn man is ook niet echt de beste zoener,maar het echte werk..; dat is beter dan ik ooit eerder heb meegemaakt
What doesn't kill you makes you stronger
Nou, je klikt al niet met zoenen. Zou de moeite van kleren uitdoen gewoon besparen.

Sowieso, kan van weinig dingen zo geil worden als van een goede tongzoen dus zou er al niet eens aan beginnen, dat zou ik echt gaan missen.
Mijn ervaring is dat als een vent niet kan zoenen de rest ook niks is. Maar je kunt een vent wel léren zoenen. Echter, als hij er dan ook niks van bakt dan houdt het op.
Ja, uit veel ervaring kan ik zeggen dat een slechte zoener een voorbode is van slechte seks.

Zoenen vind ik sowieso heel belangrijk. Als dat niet klikt, is dat ook echt een afknapper voor mij.

Mijn ex en ik hadden ook geen "zoenklik" en ook in bed was de chemie er niet. Waarom ik bij hem 2 jaar lang ben gebleven, snap ik nu niks meer van...
Als zij niet kan zoenen, dan ook geen sex
quote:dubbeltje4 schreef op 10 december 2013 @ 01:29:

Laat die man gewoon weten hoe jij graag gekust wil worden.Eens. Zeg gewoon of laat gewoon zien hoe jij gezoend wilt worden. Dan zal bij hem het muntje van ¤ 0,20 wel vallen (kwartjes hebben we niet meer ).
World of Warcraft: Legion
Sara,

Hoe kan de man weten dat jij steviger gezoend wilt worden? Het kan zijn dat de voorgaande vrouwen niet gecharmeerd waren van zijn wilde zoenen waar hij met zijn tong haar liet kokhalzen, en dat hij toen dacht: "Dat moet ik toch anders doen."
Mijn ex zoende niet al te best, maar in bed was het vuurwerk hoor. Ik verbaasde me er ook over.
Heb je het er ook met hem over gehad? Misschien weet hij niet beter en denkt hij dat je alleen van zacht en teder houdt en niet op woeste stomende passie zit te wachten.......?
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Prestatiedruk?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik wil het nog even (voorlopig) niet tegen hem zeggen, want hij is al een beetje onzeker en ik heb teveel zelfvertrouwen en volgens hem maak ik hem nog onzekerder door mijn kritiek, door andere dingen die ik eerder gezegd heb
Ik zou het ook niet weten hoe te vertellen. Ik ben te direct. Nog tips van jullie hoe ik dat beter kan verwoorden (dan je bakt er niets van)??
Ghe, je bakt er niets van is ook wel een beetje lomp hé!

Je kunt het toch omdraaien en gewoon vertellen wat jij lekker vind op zoengebied!

En dan maar hopen dat hij het oppakt en anders kun je altijd nog voor de "je-bakt-er-niets-van"variant gaan
Als je iemand verder erg leuk lijkt zou ik het gewoon aangeven. Nou ja, wel een beetje subtiel dan. Maar daar moet je zin in hebben. Ben het wel met het merendeel eens dat het vaak wel een voorbode is van slechte seks maar hoe kunnen die mannen hun leven beteren als niemand het zo ooit vertelt?

Ik heb het wel eens zonder te zeggen anders gedaan en toen kreeg ik gelijk van die foute opmerkingen in mijn oor gefluisterd. Tegenwoordig zeg ik het gewoon. Weet je? Eigenlijk vind het nóg lekkerder als dit/dat doet. Werkt prima.
quote:eefje1980 schreef op 10 december 2013 @ 11:05:

Tegenwoordig zeg ik het gewoon. Weet je? Eigenlijk vind het nóg lekkerder als dit/dat doet. Werkt prima.
Ik ken het wel andersom: een fantastische zoener die echt waardeloos bleek in bed. Eeuwig zonde

Die tip van eefje is een goede, maar hoe leg je dat uit bij zoenen? "Ik vind het nog lekkerder als je wat minder speeksel zou produceren"?
@ elein

Dat dacht ik dus ook, hoe leg je dat uit bij zoenen. Is toch zielig voor zo een man?
Mijn ervaring is overigens dat 'goed zoenen' niet afhankelijk is van persoonlijke voorkeuren.
quote:strike schreef op 10 december 2013 @ 13:35:

Mijn ervaring is overigens dat 'goed zoenen' niet afhankelijk is van persoonlijke voorkeuren.Mijn ervaring is dat wel. Sommige vrouwen willen de tong diep in hun mond hebben en andere vrouwen liever niet. Omgekeerd heb ik ook liever een diepe tongzoen. Dus ik denk dat het wel afhankelijk is. Maar er zijn gemiddelden: niet te diep zoenen, geen propellertongzoen, geen keihard gemaakte tong, niet te nat, geen gekwijl erbij, en vaak met de ogen dicht.
quote:sara2013 schreef op 10 december 2013 @ 11:41:

@ elein

Dat dacht ik dus ook, hoe leg je dat uit bij zoenen. Is toch zielig voor zo een man?

Ik vind sommige dingen wel zielig, maar dat niet. Het is eigenlijk sneuer als diegene niet weet waarom het ging en het bij iedere volgende weer doet. Mag andersom ook best. Wil wel graag weten hoe de ander het lekker vindt.

De eerste keer zoenen/seks is toch altijd een beetje aftasten. Je hebt wel je voorkeuren maar er zijn wel degelijk van die standaard afknappers. Ik kan er zelf bijvoorbeeld erg slecht tegen als iemand geen ritmegevoel heeft bij het zoenen, dus dat je steeds loopt te botsen en en te klooien en na een tijdje denkt: ik ben wel klaar zo :P
Verschilt denk ik per persoon, misschien vond zijn ex dit juist heel lekker.

Minnaar zoent ook niet geheel naar mijn smaak, iets te veel tong en die is ook heel sterk. Weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen. Maar op andere vlakken is die sterke tong juist erg fijn.

Hoe hij zoent, sterk en wild, is hij ook wel een beetje in bed en dat vind ik juist heerlijk.

Een scharrel kon trouwens geweldig zoenen, op zo'n manier dat je een beetje slapjes wordt in je benen, maar wat er daarna kwam was net middelmatig.

Iedereen zo zijn smaak. Probeer hem anders een beetje te sturen. Door wat heviger te gaan zoenen bijvoorbeeld. Hand door zijn haar, tegen een muur aanduwen etc. Misschien maakt dat ook wat passievollers los bij hem en probeert hij nu juist erg lief en zachtaardig voor je te zijn.
... high heels and a bad attitude
quote:leather schreef op 10 december 2013 @ 13:56:

Verschilt denk ik per persoon, misschien vond zijn ex dit juist heel lekker.

Minnaar zoent ook niet geheel naar mijn smaak, iets te veel tong en die is ook heel sterk. Weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen. Maar op andere vlakken is die sterke tong juist erg fijn.

Hoe hij zoent, sterk en wild, is hij ook wel een beetje in bed en dat vind ik juist heerlijk.

Een scharrel kon trouwens geweldig zoenen, op zo'n manier dat je een beetje slapjes wordt in je benen, maar wat er daarna kwam was net middelmatig.

Iedereen zo zijn smaak. Probeer hem anders een beetje te sturen. Door wat heviger te gaan zoenen bijvoorbeeld. Hand door zijn haar, tegen een muur aanduwen etc. Misschien maakt dat ook wat passievollers los bij hem en probeert hij nu juist erg lief en zachtaardig voor je te zijn.Dat laatste is ook een goede tip. Had bijvoorbeeld een scharrel die ook zo van de zoenen was waar je knikkende knieeën van kreeg maar bijvoorbeeld mijn borsten zijn niet zo gevoelig dus dat was allemaal wat te lievig. Toen hij eens wat enthousiaster kneep gewoon aangemoedigd en hij was er echt bedreven in later :P Je kunt eigenlijk beter iemand hebben die iets te voorzichtig is dan iemand die direct rambam aan de slag gaat want: au! is niet echt sexy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven