Slechte zoener, slechte lover??

10-12-2013 01:12 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klein vraagje,

Ik date nu een tijdje met een man die eigenlijk "slecht" zoent. Veels te zacht, bijna geen tong gebruikt, raakt me te soft aan. Niet echt passievol. We hebben nog geen sex. Nu komt mijn vraagt: is iemand die slecht zoent ook slecht in bed?? Wat is jullie ervaring? Ik weet dat je dit soort dingen niet weet totdat je het uitprobeert. Ben toch benieuwd naar jullie ervaring. Ik heb niet echt veel ervaring
Tja....als het al begint met slecht zoenen....toch de eerste indruk. Heel veel mensen (m+v) zijn niet goed in bed hoor dus dat is niet zo vreemd.
.
iedereen zoent anders maar als het echt niet opwindend voor me is en hij is ook niet echtte sturen of naar een andere manier te leiden dan houdt het wel op hoor.

Ik vind zoenen echt heerlijk als het goed gebeurt.

Helaas wel meegemaakt dat slecht zoenen en slecht vervolg liet zien....
Als die niet lekker zoent, dan ga ik ook niet met een man naar bed.

Ergens ben ik dan al afgeknapt..

Maar dat ben ik :-)
Bij mijn 2 vorige exen kon de ene geweldig zoenen, maar klikte het in bed absoluut niet. Maar de andere daarentegen daarmee lukte het zoenen absoluut niet, maar in bed vond ik dan weer wel heel geweldig.

Nu dus op zoek naar iemand die zowel goed kust als goed is in bed.
Voor mij persoonlijk is het een enorme afknapper als ik het zoenen niet lekker zou vinden. Ik zou dan zeker niet verder willen met die persoon. Niets dat mn lijf zo laat reageren dan een heerlijke geile tongzoen van mn lief

Geil worden, is mijn probleem niet. Ik word al geil als hij naar mij kijkt (bij wijzen van) ik ben eigenlijk 24/7 geil. Nooit een keertje "hoofdpijn"

Even refereren naar iemand anders forum "is 14x sex per week normaal"

Doe mij maar 14x per dag!!

Nu nog maar "hopen" dat hij goed is. Ik denk dat ik het zondag uitprobeer
Ik ben overigens een vrij rustige zoener. Ik zoen eerst voorzichtig, weinig tong, en later iets meer. Dat is opwindender dan zo ruw zongen. Mijn tong is halfslap (als ik hem hard maak, wordt hij snel te lang), dus die zal niet zo hard aanvoelen. Dat wordt gewaardeerd. Later kan er wat steviger worden gezoend. Ik laat de vrouw wat leiden, zodat zij vaak iets steviger zoent dan ik.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven