Het psychologisch effect van de avatar

09-12-2013 21:38 1357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......

Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.

Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......

Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.

Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Is een topic waardig om te ontdekken welke avatar bij mijn nickname past?
En ik ontdek net dat Churro ook een man is.

Mijn god, zijn hier nog wel vrouwen?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dat moet je zelf uitzoeken kleine troela.

Je doet je naam al wel eer aan met deze vraag Maar ik ben heel benieuwd wat t gaat worden.
.
quote:boerderijgeit028 schreef op 10 december 2013 @ 12:21:

Bij Rob uit Zeist zet ik mijn vraagtekens

Zwelgje is ook een man.

@Troela: NEE!
quote:impala schreef op 10 december 2013 @ 12:10:

Nog meer mannen hier?

Ik begin ineens ook te twijfelen aan Lady V....

Of draaf ik nu door (natúúrlijk doe ik dat, zou Murdoch zeggen, om je maar even voor te zijn )
quote:Murdoch schreef op 10 december 2013 @ 12:10:

Churra, zoals ik al eerder zei: ik weet zeker dat jij niet nieuw bent. Je schijft heel consequent 'de topic' en 'de forum' om naïef over te komen maar daar trap ik dus niet in.En toch is het zo ......... Ik praat Engels en Duits de hele dag door, ik ga mij echt niet meer druk maken om "het" of "de" hoor, geen zin in.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:Murdoch schreef op 10 december 2013 @ 12:15:

[...]

I'll fuck anything that moves.Je heb hopelijk geen Soa's dan
We can do it!
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 december 2013 @ 12:24:

[...]

Niet dus? Ok dan !

En jij ?

(grapje!)
.
quote:boerderijgeit028 schreef op 10 december 2013 @ 12:21:

Bij Rob uit Zeist zet ik mijn vraagtekens Ik vermoed dat hij mannelijk is, maar single. Dus dan kun je je niet zoveel eigen meningen permitteren.
Hihihihi, Impala en Murdoch...........ik zal jullie advies ter harte nemen. Geen topic in deze en geen kapsones mbt mijn aanstaande avatar. Als het zo ver is zullen jullie hem vanzelf zien.
quote:impala schreef op 10 december 2013 @ 12:26:

[...]

Niet dus? Ok dan !

En jij ?

(grapje!)Ik heb wel een hoop mannelijke eigenschappen en ik zou willen dat ik een vent was (serieus) maar helaas.....I'm all woman
Kapsones mag wel hoor, daar hou ik wel van.
.
quote:geve schreef op 10 december 2013 @ 12:26:

[...]

Ik vermoed dat hij mannelijk is, maar single. Dus dan kun je je niet zoveel eigen meningen permitteren. Hij komt op mij meer metro als mannelijk over gezien de altijd politiek correcte gevoelige begripvolle reacties die hij geeft.
Ik ben trouwens blij dat ik nu Violen als avatar heb en niet meer mijn vorige avatar. Hoewel ik nu wel benieuwd ben wat voor psychologisch effect die had
quote:zonnedans schreef op 10 december 2013 @ 12:25:

[...]

Je heb hopelijk geen Soa's danWeet je dat jij dezelfde avatar hebt als iemand die hier al langer rondloopt ? Alleen die van haar (?? haha) is van betere kwaliteit.
.
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 december 2013 @ 12:30:

Ik ben trouwens blij dat ik nu Violen als avatar heb en niet meer mijn vorige avatar. Hoewel ik nu wel benieuwd ben wat voor psychologisch effect die had Hij staat mij niet bij, en je naam wel, dus geen groots effect in elk geval.
.
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 december 2013 @ 12:23:

En ik ontdek net dat Churro ook een man is.

ik heb er nooit een geheim van gemaakt, hoor. Dus ik kom ook verwijfd over, als ik het goed interpreteer .....

Nu nog hopen dat wij net zo vriendelijk behandeld zullen blijven .........
Als ze m'n naam maar goed spellen.
He churro, ik ben in churroland, Zal ik je er een paar opsturen?

(ik hou er zelf helemaal niet van dus nog niet eentje op)
.
quote:Amand schreef op 10 december 2013 @ 12:35:

Als ze m'n naam maar goed spellen.Net als die ouwe hippie die zingt toch?
quote:impala schreef op 10 december 2013 @ 12:32:

[...]

Hij staat mij niet bij, en je naam wel, dus geen groots effect in elk geval.

Nou, het was deze

(vroeger kwam ik vooral op de sexpijler en had m'n avatar eigenlijk nooit gewijzigd)

Als ze m'n naam maar goed spellen.

tjonge dat duurde lang zeg.

Je werd een uur geleden al geroepen.
.
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 december 2013 @ 12:36:

[...]

Nou, het was deze

[afbeelding]

(vroeger kwam ik vooral op de sexpijler en had m'n avatar eigenlijk nooit gewijzigd)Ah ok, nu herken ik hem wel. Maar was niet blijven hangen. Ik ben dan ook geen man he.
.
Amand wist wel van mijn gender (als één van de weinigen blijkt nu). We delen een fascinatie voor anale seks.

Als ze m'n naam maar goed spellen.Ha ! Werd tijd .......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven