Entertainment alle pijlers

Oud & Nieuw Arnhem

07-12-2013 20:26 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan met een aantal vriendinnen oud & nieuw te gaan vieren in Arnhem. We hebben het hier echter nooit eerder gevierd en dus zijn we op zoek naar een plek waar we ons de hele nacht kunnen vermaken

Dus: kom maar op met de verhalen over altijd-leuke-feestjes, waar moeten we zijn?

Wat we leuk vinden is: in ieder geval de hele nacht dansen, liefst popmuziek afgewisseld met jaren 80/90 of met rockmuziek. Dus van alles wat, maar niet van die house/techno feestjes waar ik hier overal aankondigingen van zie Kan me niet voorstellen dat er geen andersoortige feestjes zijn in Arnhem? Ervaringen zijn meer dan welkom

ps: google is niet stuk, maar daar kom ik dus alleen maar uit op die housefeesten.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
@ piratesse

Wat versta jij dan onder fijne dansliedjes? Want alle muziek met een beat eronder heb ik een schijthekel aan;)

@ anneloesze

Ben ooit 1 keer bij de 5th geweest (niet met oud en nieuw) en er liepen enkel 18jarige R&Bsletjes rond (mag ik dat zo zeggen? )

En die keken iedereen aan met zo'n arrogante blik van 'jij bent te lelijk om hier rond te lopen' en de jongens zochten alleen maar ruzie onderling. Niet heel veel zin om daar nog eens naartoe te gaan haha.

Dat van die drugs is wel klote, maar ken ik niet echt van Luxor...!
Ik spreek toch geen Chinees?!
@Tinkerbell, gewoon, disco, Michael Jackson, jaren '90, beetje hiphop, jaren '80, soul, funk, van alles door elkaar.

Geen house.

En dat van 5th? JAHAAA! Herkenbaar!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven