Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Bedankt Romi! Mooie naam heb je trouwens ;)

Ik heb niet het hele topic teruggelezen, dus misschien staat het al wel ergens, maar wat ik mij afvroeg: Zijn er mensen die nu al dingen anders doen met betrekking tot een toekomstige zwangerschap? Dus bijvoorbeeld nu al stoppen met roken en drinken?

Zelf rook en drink ik niet, maar ben wel gezonder gaan eten en meer gaan bewegen.
Romi is niet eens mijn echte naam

Is een samenvoegsel..

Ik doe nog helemaal niks anders als voorheen. Drinken doe ik nog steeds en roken deed ik al niet.

Wil wel binnenkort foliumzuur gaan slikken, dat schijnt een maand nodig te hebben om effect te hebben.
@ Romy1979: Welkom, nee ik drink al weinig tot niks en roken deed ik niet dus nee nks anders.

wel verwarrend 2 Romi's haha
W
Zonde eigenlijk he. Ik ben bij allebei de zwangerschappen gestopt en bij allebei toen ik bloed zag weer begonnen! Foliumzuur kan je inderdaad het beste een maand van te voren mee beginnen en drinken deed ik al niet.
Idd zonde Aruba, maar je bent in ieder geval tijdens je zwangerschap gestopt met roken en dat is toch ook heel knap.

@Justline: haha heel slim om per 1 januari te stoppen met roken. Dat zal idd niemand opvallen en krijg je ook niet continu die vragen: ben je al zwanger etcetcetc.

Ik krijg die vragen wel continu, maarja ik maak er dan ook geen geheim van dat ik graag moeder wil worden. Wat mij betreft gaan we er nu al voor, maar vriendlief houdt zich echt vast aan september. In eerste instantie was het ook januari 2009, maar heb het kunnen vervroegen naar september onder het mom van: dan wordt de vakantie ook alleen maar leuker In september zitten we namelijk twee weken op Rhodos.
Hallo Allemaal,

wat een ontwikkelingen hier. Ik merk dat ik het even niet kan bjihouden hoor. Ik moet echt meerdere keren per dag kijken om alles op een rijtje te houden. Zo ben ik ook niet gezellig, want van alles wat ik lees ben ik nu de helft alweer vergeten.

Aruba, welkom. Zal ik jou ook maar in de tabel zetten? Wil je dan de dingen die in de tabel genoemd worden doorgeven?

Romy1979: haha, lekker handig. Zal ik jou ook maar in de tabel zetten? Geef je dezelfde dingen even door?

Mies: jammer dat je moet afhaken, maar een wijs besluit. Eerst tijd voor jezelf. Misschien zien we je daarna terug... Sterkte.

Ik heb ook geen ervaring met spiraaltjes, slik vanaf mijn 16e de pil.

Voor de rest:

jammer dat het boek zo negatief is.

Roken en drinken doe ik niet, dus lekker gezond he!
Haai Romy,

ik ben vorig jaar in september twee weken op rhodos geweest, welk hotel zit je?
Hi Roadster,

Tuurlijk, ik wil graag in de tabel.

Ben 29e, 1e kindje, woon in Gelderland en we starten in september.

We zitten in ixia/trianta en het complex heet andrea mare. Het is niet in Rhodos stad zelf. Ligt er ongeveer 10 km vandaan.

Heb je je goed vermaakt in Rhodos? Nog eventueel tips voor ons?
Hoi Roadster. Ehm... je mag mijn gegevens wel hoor. Ik ben dus Aruba, 22 woon in Zeeland. En we zijn al sinds januari bezig. Ik heb 2 miskramen gehad en ik hoop op een eerste kindje. Maar eerst moet ik nu afwachten of ik geen kanker heb. Ik pas dus niet helemaal in dit groepje maar ik vind het gewoon gezellig hier een beetje te kwebbelen. Je had me trouwens al welkom geheten Roadster. Maar toen had ik een andere avater. Merkte al dat dat overal een beetje verwarrend werkt.
Hoi Romy, ik zal je er zo in 'plakken'. Rhodos was erg leuk, vooral de jeepsafari en de eilandtour met Nikos Papas vonden we erg leuk. Een aanrader!
Willen jullie trouwens nog op mijn stemmen misschien? Ik sta genomineerd voor forummer van de maand. Zou ik heel leuk vinden. Stem op Aruba!

Zo ben ff naar de winkel geweest en er is weer bijna een pagina volgeschreven!

Net ook even foliumzuur gehaald. Stel dat ik eind juli/begin augustus begin dan wil ik iig wel voldoende foliumzuur geslikt hebben.. Vriendje laat t allemaal op zich afkomen op t moment
quote:Aruba schreef op 20 juni 2008 @ 17:08:

Hoi Roadster. Ehm... je mag mijn gegevens wel hoor. Ik ben dus Aruba, 22 woon in Zeeland. En we zijn al sinds januari bezig. Ik heb 2 miskramen gehad en ik hoop op een eerste kindje. Maar eerst moet ik nu afwachten of ik geen kanker heb. Ik pas dus niet helemaal in dit groepje maar ik vind het gewoon gezellig hier een beetje te kwebbelen. Je had me trouwens al welkom geheten Roadster. Maar toen had ik een andere avater. Merkte al dat dat overal een beetje verwarrend werkt.

Maar eerst moet je afwachten of je geen kanker hebt?

Jee wat heftig...misschien dat je dat hier al eerder in het topic hebt geschreven en heb ik het niet gelezen. Heb namelijk niet het hele topic teruggelezen.

Wat een nare periode voor jou zeg...bah
...
Ja lisa, je wilt stiekem wel.

Bedankt voor je knuffel Romy!
...
Nou er zijn forummers die stiekem via andere IP-adressen meerdere keren op me stemmen. Die hele campagnes op hun topic gestart zijn. Tja.... Ik weet niet of je er tegenop kunt hoor. Voor elke binnengehaalde stem maar je weer meer kans
...
Ja, arubaans carnaval he.
Romy er nog? Je bent toch niet van me geschrokken he?
Aruba, je hoort bij de club hoor, sorry voor het dubbele welkom, ik ben normaal niet zo vrijgevig hoor!
Dankjewel!
W
P.S Romi (met de i ): spannend!! Het is bijna zover! Vind je het zelf ook spannend??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven