Het psychologisch effect van de avatar

09-12-2013 21:38 1357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......

Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.

Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......

Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.

Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
De tere zieltjes van de mods konden t niet aan?

ik vind die blote kont van geve 3x niks. Ook al ga je hem niet gebruiken, de psychische schade aan mijn kant is onherstelbaar ;-(
.
Wat is er mis met die kont?
Spoken, 2 minuten geleden

Ik weet waar de vrouwelijkheid van Murdoch vandaan komt.

Door de goedkopere versie van de pil (moet je toch maar de merkversie pakken )

is ie aan de pil? Really? Waar? Waar?
.
Kont is too much in my face. En vergruzelt mijn beeld van geve.
.
quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 15:23:

[...]

Dat overleeft mijn ego niet.

TEGENIk sluit me hierbij aan.

[...]

TEGEN

Heb jij je avatar ook veranderd soms? Ik zie 'm niet.

Ben wel benieuwd nu
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:impala schreef op 11 december 2013 @ 17:05:

Kont is too much in my face.You wish babe, you wish!

Okeeee, dan is "geve" vanaf nu de afkorting van geen veer (in mijn reet), met dank aan het vliegend hert. Ik denk dat ik mijn eigen topic maar start met als titel "De psychische schade van het aangekondigd avatar". Of ik neem een borrel.
quote:geve schreef op 11 december 2013 @ 17:17:

[...]

You wish babe, you wish!

Okeeee, dan is "geve" vanaf nu de afkorting van geen veer (in mijn reet), met dank aan het vliegend hert. Ik denk dat ik mijn eigen topic maar start met als titel "De psychische schade van het aangekondigd avatar". Of ik neem een borrel.

Maarre, ik vind je 'oude' avatar eigenlijk ook niet zo aantrekkelijk.

Ik hou niet van tenen in my face.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:impala schreef op 11 december 2013 @ 17:02:

Spoken, 2 minuten geleden

Ik weet waar de vrouwelijkheid van Murdoch vandaan komt.

Door de goedkopere versie van de pil (moet je toch maar de merkversie pakken )

is ie aan de pil? Really? Waar? Waar?De pil: Goedkoper alternatief

Ik heb ook de nepversie sinds kort. En maak me nu een beetje zorgen. Ik heb de laatste tijd wel last van flauwe humor.
Waar was het eerder een afko van dan?

Het eerste wat in me opkomt is geile vent. Het psychologische effect van een avatar is groot!
.
Loop ik me hier al máánden voor sinterklaas hard te maken voor het jaarlijkse racisme-extravaganza, kom ik nu tot de conclusie dat het seksisme in NL (=forum) een veel groter probleem is.

Moet je je voorstellen dat je erachter komt dat ik een neger of Chinees ben en dat dan in twijfel gaat trekken. Of dingen zegt als 'eindelijk een verklaring voor je manier van posten,' 'bah, ik vind dit helemaal niet leuk,' of 'ik vind je nog steeds leuk ondanks je afkomst'. Of 'voor een neger post je best blank.'

Echt waar moet het heen met dit land.

Hee Spoken, hou nou eens op. Dit maakt jóu lelijk vrouwelijk.
Heel scherp Spoken!

Beter flauwe humor dan de neiging tot fabuleren. Hier dan wel daar.

staat je trouwens niet fraai dat je nu om je heen gaat schoppen Murdoch.
.
Om Amand losjes te citeren: "anticonceptie is een gedeelde verantwoordelijkheid. Ram hem door haar strot."
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 17:47:

Om Amand losjes te citeren: "anticonceptie is een gedeelde verantwoordelijkheid. Ram hem door haar strot." Je bent lekker op dreef Murdoch.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 17:43:

Hee Spoken, hou nou eens op. Dit maakt jóu lelijk vrouwelijk.Dankje. Heeft mijn pil gelukkig toch niet dezelfde bijwerking.
haha briljante oplossing Murdoch

Het is dat ik plannen heb vanavond, anders konden we een wedstrijdje 'quoten vs aanpassen' houden.
Nja, Murdoch is in elk geval weer zichzelf
.
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 17:47:

Om Amand losjes te citeren: "anticonceptie is een gedeelde verantwoordelijkheid. Ram hem door haar strot."Als ze m'n naam maar goed spellen.
Spoken gaat het wel goed? Jij ziet echt spoken. En conspiracies overal.

(Ik mis de para emoticon om mijn woorden kracht bij te zetten, die zo van links naar rechts kijkt)

[...]

Ik zie geen paddenstoelenwolk buiten, de nucleaire winter is nog niet aangebroken.

Niets aan het handje dus, Amand.
Your luck's about to change, cher.
LD, lekker wijf. Neuken?
Het is ook niet gebeurd, dame met die prachtige ava en nog veel mooiere naam. Dat blijft trouwens ook zo.
En die van mij..?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 09:55:

Dat is alsof Elninjoo tegen me zeg dat ik te weinig invoelend ben, of Nerd dat ik me vaag uitdruk. Deze komt binnen Amand.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Beterrrrrr elle. Nu nog de drank laten staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven