Het psychologisch effect van de avatar

09-12-2013 21:38 1357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......

Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.

Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......

Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.

Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Mooi Elle maar dit vind ik meer jou:

quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 19:03:

Beterrrrrr elle. Nu nog de drank laten staanJa leuk ja...ik drink nooit amand,..weet jij wel wie dit is?..Audrey hepburn, acrice van vroeger, ze heeft zo,n prachtige gezicht, een mooier vrouwen gezicht bestaat er niet....
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Of deze, nog beter:

Murdoch geef het toch toe dat je een vrouw mens bent. haha
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 19:06:

Mooi Elle maar dit vind ik meer jou:

[img]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... s2ZGniZPVQ[/img]Kom op murdock, kan niet waar zijn?!....shit zeg, kom ik zo over, dat kan niet,..... kan gewoon niet!
Murdock, mischien geloof je het niet, ..maar ik lijk nog meer op Audrey, dan op deze twee hoor.
quote:impala schreef op 11 december 2013 @ 18:47:

Nja, Murdoch is in elk geval weer zichzelf Jouw brute ontmaskering kreeg wel een meer enthousiaste ontvangst
Lieve schat, sommigen hier denken dat ik een vrouw ben. Je moet echt leren om onderscheid te maken tussen je forum-persona en hoe je echt bent.
quote:elle5460 schreef op 11 december 2013 @ 19:07:

[...]

Ja leuk ja...ik drink nooit amand,..weet jij wel wie dit is?..Audrey hepburn, acrice van vroeger, ze heeft zo,n prachtige gezicht, een mooier vrouwen gezicht bestaat er niet....Dat vind jij, deel deze mening niet hoor.
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 19:11:

Lieve schat, sommigen hier denken dat ik een vrouw ben. Je moet echt leren om onderscheid te maken tussen je forum-persona en hoe je echt bent. Jij bent een vrouw, en dan geld dit advies in het bijzonder voor jou.
quote:elle5460 schreef op 11 december 2013 @ 19:08:

[...]

Kom op murdock, kan niet waar zijn?!....shit zeg, kom ik zo over, dat kan niet,..... kan gewoon niet!

Sorry.

Maar ik vind het best vaak leuk om je te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Marijke is ook leuk, het is een groot compliment.
Wie is die dame met die zaad vragende ogen op jou avatar Murdoch?
Dank je wel enn, ik jou ook.

Tjee murdock, is er wat?..tuurlijk ben jij vrouw, en ik geen Marijke.

.

Fijne avond meid.
Sally Hawkins.

Truste El.
Ga jij nu al naar bed..?, jij liegt!, haha, leuk hoor, stoere meid, dat wel.
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 19:11:

Lieve schat, sommigen hier denken dat ik een vrouw ben. Je moet echt leren om onderscheid te maken tussen je forum-persona en hoe je echt bent. Is je forum-persona dan vrouw?
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
Whatever Mydwryl. Ik wil het er niet meer over hebben. Ik had dit forum echt hoger ingeschat.
(leuk motto!)
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 19:27:

. Ik had dit forum echt hoger ingeschat.

Hoezo dat dan?

Wat gaf je dat idee?

Same old, same old, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 19:03:

Beterrrrrr elle. Nu nog de drank laten staan

He amand, waar is jou ava..?

Je veranderd toch niet weer he?, ik vond juist die je had zo leuk, en passend bij je.
Ja je hebt gelijk bgb. Het komt gewoon keihard aan als je zelf het slachtoffer bent van vooroordelen. Ik moet nodig wat sprezzatura om dit een plekje te geven, het raakt me nu te erg.
Jack - Christmas Edition doet het niet goed. Ik kijk morgen wel of het Hare Koninklijke Hoogheid Forumsoftware dan wel behaagd heeft mijn ava goed weer te geven.
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 19:32:

Ja je hebt gelijk bgb. Het komt gewoon keihard aan als je zelf het slachtoffer bent van vooroordelen. Ik moet nodig een forumvakantie om dit een plekje te geven, het raakt me nu te erg.

Ga maar lekker slapen meid...droom fijn.

Wij denken aan je hoor!!..haha...vergeet dat nooit.
quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 19:34:

Jack - Christmas Edition doet het niet goed. Ik kijk morgen wel of het Hare Koninklijke Hoogheid Forumsoftware dan wel behaagd heeft mijn ava goed weer te geven.Gewoon even opnieuw proberen. Werkte bij mij ook.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven