Het psychologisch effect van de avatar

09-12-2013 21:38 1357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......

Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.

Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......

Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.

Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Ik vind jou avatar leuk Amand
Thanks. Het was een hoop werk, al dat gaas herstellen. Ik vind al jouw ava's ook leuk
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 22:29:

Omdat je latent homo bent maar je identiteit gevormd is in een Katholiek milieu waardoor je nu je heil zoekt in gespierde mannen met schoudervullingen die geile dansjes opvoeren?

http://www.youtube.com/watch?v=_Hf3OHfNzAs

Excellent ! ..........

Maar he, geen afleiding zoeken, die movie heb je erg snel uit je hoed getoverd .......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 22:41:

Thanks. Het was een hoop werk, al dat gaas herstellen. Ik vind al jouw ava's ook leuk Dank.
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 21:54:

[...]

Die is er ook niet echt volgens mij, ik probeer gewoon Churro's topic wat mystiek te geven.Murdoch Mysteries
quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 22:24:

[...]

't is Sum. Ik wil niet het risico lopen dat ze tekort komt. Volgens mij krijg ik dan klappen dat risico zou ik maar niet nemen
duggutnienee
Volgens mij is Churro Zwelgje die het testosteron uit al zijn&haar nicks heeft uitgewrongen en opgevangen in een emmer, en daar deze van heeft gecreëerd. En er nu zijn missie van maakt om mij te sarren uit wraak.
Kleurrijk, doorzichtig en breekbaar

zou kunnen....

Was gewoon een doorsnee plaatje uit de fotogallerij van de tablet
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 22:48:

Volgens mij is Churro Zwelgje die het testosteron uit al zijn&haar nicks heeft uitgewrongen en opgevangen in een emmer, en daar deze van heeft gecreëerd. En er nu zijn missie van maakt om mij te sarren uit wraak.

Goede optie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 22:27:

[...]

TEST

[afbeelding]
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dit topic heeft echt een vreemde wending genomen.

quote:hahaha22 schreef op 11 december 2013 @ 22:49:

Kleurrijk, doorzichtig en breekbaar

zou kunnen....

Was gewoon een doorsnee plaatje uit de fotogallerij van de tabletNou welkom dat je je helemaal speciaal voor dit topic aanmeldt met een nick.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Klinkt als een reële optie. Denk dat Churro bij deze betrapt is.

Ontboezeming nummer zoveel. Eng topic dit
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
...
mydwryl wijzigde dit bericht op 11-12-2013 23:10
Reden: Eén keer is genoeg
% gewijzigd
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
quote:zomerfreak schreef op 11 december 2013 @ 23:00:

Dit topic heeft echt een vreemde wending genomen.

Ja, dat de moderators nog niet ingegrepen hebben
Ik heb nog niet alles gelezen, maar van sommige forummers wist ik niet dat ze iig mannen zijn (zoals Murdoch, Qthee, Churro). Nou weet ik dat ook weer

Mijn avatar lijkt op mij.

Volgens mij is Churro Zwelgje die het testosteron uit al zijn&haar nicks heeft uitgewrongen en opgevangen in een emmer, en daar deze van heeft gecreëerd. En er nu zijn missie van maakt om mij te sarren uit wraak.Wie is Zwelgje? idiote nick trouwens.Zwelgje
Zwelgje is de muze van Murdoch.
quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 19:34:

Jack - Christmas Edition doet het niet goed. Ik kijk morgen wel of het Hare Koninklijke Hoogheid Forumsoftware dan wel behaagd heeft mijn ava goed weer te geven.

Woeha, hij is leuk

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 17:47:

Om Amand losjes te citeren: "anticonceptie is een gedeelde verantwoordelijkheid. Ram hem door haar strot."O, is dát wat ze bedoelen met "orale anticonceptie" Ik dacht altijd dat ze het over de pil hadden.
Ga in therapie!
quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 22:37:

Forum jij altijd mobiel, Bella?De laatste tijd wel, mijn laptop is in revisie. Hoezo?
Huts!
@ Murdoch: hoe kom je erbij dat ik wraak op jou zou willen nemen !? Als ik hier voor iemand bewondering heb, dan ben jij dat wel. Een echte squadron leader

Ik weet niet of je een vrouw of een man bent, ben wel overtuigd dat je een vrouw bent en daarom krijg je een dikke hug maar wil je mij aub niet te vaak gay noemen !?.....

@ Enn & Mydwryl: churrro is churrro, niets Zwelgje . Er is er maar één. Overigens is het mij al een hele tijd duidelijk waarom mensen hier soms van nick en/of avatar veranderen. Moet iedere nieuwkomer op deze forum naïf en poeslief zijn om geloofwaardig over te komen ? Nee toch ?

Ik had toch een beetje gelezen voordat ik deze wespennest ging betreden, hoor (en goed ook, denk ik ) ......... In mijn eerste topic was ook vrij snel duidelijk uit de vele reacties dat sommigen hier niet bepaald verlegen zijn dus tja, dan doe ik maar lekker mee.
quote:churrro schreef op 12 december 2013 @ 15:32:

@ Murdoch: hoe kom je erbij dat ik wraak op jou zou willen nemen !? churro, trek t je niet aan. Zoals de waard(in)...
.
quote:_isis_ schreef op 11 december 2013 @ 22:39:

Ik vind jou avatar leuk AmandHey, is het niet een beetje afgelopen met dat geflirt hier ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven