Het psychologisch effect van de avatar

09-12-2013 21:38 1357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......

Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.

Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......

Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.

Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:_isis_ schreef op 12 december 2013 @ 16:22:

[...]

wat is dat nu voor een leuk woord.

Donkeyshot nee ik ken geen Zwelgje, ik verafschuw nl teken films, vandaar.

Het boek "Heer Bommel en de Zwelbast" is verplichte literatuur.

Hoort bij je opvoeding.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Wintermongool? Was dat het beste dat in je opkwam?
40 pagina`s vol gezelligheid
geen
quote:Donkeyshot schreef op 12 december 2013 @ 17:28:

[...]

Het boek "Heer Bommel en de Zwelbast" is verplichte literatuur.

Hoort bij je opvoeding.Mijn ex noemde zijn lul altijd Zwelgje. Sindsdien kijk ik er toch wat anders tegenaan.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2013 @ 18:26:

[...]

Mijn ex noemde zijn lul altijd Zwelgje. Sindsdien kijk ik er toch wat anders tegenaan. @ dat en je ava.

[...]

Mijn ex noemde zijn lul altijd Zwelgje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

Mijn ex noemde zijn lul altijd Zwelgje. Sindsdien kijk ik er toch wat anders tegenaan.Waarom, in godsnaam...waarom?!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Wat een droeftoeter.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

Mijn ex noemde zijn lul altijd Zwelgje. Sindsdien kijk ik er toch wat anders tegenaan.
Your luck's about to change, cher.
Churrro noemt 'm vast z'n Churro.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 december 2013 @ 17:22:

Nouschi

Ik heb me zo kapot zitten ergeren aan het vuile spel van Milan en die kutjanus van Ballotelli. Dus saai is misschien niet juist nee.

Zonde voor Ajax. En dat zeg ik als lamp in hart en nieren.Dat siert je hier is heel wat af gescholden op Ballotelli, wat een ongelofelijke _&&&&_&%_%%$&_(&('(_&( klootzak zeg!!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 december 2013 @ 09:57:

[...]

De laatste tijd wel, mijn laptop is in revisie. Hoezo?Mobiel ontbreken er bepaalde communicatie-functies waarin je wellicht interesse hebt.
quote:Miss.Innuendo schreef op 12 december 2013 @ 18:33:

Churrro noemt 'm vast z'n Churro.

Ja, en die is verkrijgbaar in meerdere smaken: naturel, met chocola of "tradizionale", met crystalsuiker dus.

Miss ............
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Nouschi

Ik ben een lamp in hart en nieren, maar als er Europees gevoetbald wordt ben ik altijd voor de Nederlandse club, eender welke

Ik had het Ajax wel gegund. Ook leuk voor het Nederlandse voetbal.

Amand

Ik snap het! Zal morgen op het werk even kijken.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 december 2013 @ 19:48:

Nouschi

Ik ben een lamp in hart en nieren, maar als er Europees gevoetbald wordt ben ik altijd voor de Nederlandse club, eender welke

Ik had het Ajax wel gegund. Ook leuk voor het Nederlandse voetbal.

.Ik hoor het al, jij bent liever dan ik
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:impala schreef op 12 december 2013 @ 15:50:

Ja wie niet?

(Oh ja, ikzelf )

Ben nu wel nieuwsgierig, wat was je oude? Je kan het zo weer weghalen. Maar deze heb je ook al lang, toch?a.k.a. T2
Had je dat ook niet een tijdje als onderschrift? Ik wist 't in ieder geval al/nog.
Thanks evelyn, maar er gaat geen belletje rinkelen.
.
quote:Murdoch schreef op 21 november 2013 @ 22:56:

We zijn praktisch allemaal kutwijven hier, maar we opereren in shifts die zijn afgesteld op onze maandstonden.Of was deze kwestie al afgerond?
Er staat 'praktisch'.
quote:Murdoch schreef op 14 december 2013 @ 14:25:

Er staat 'praktisch'.Leest Butler idd zo lekker weg als beweerd wordt?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Nicci French is er niks bij. Gender Trouble is een echte page turner en Excitable Speech leest als het spannendste jongensboek dat Jan Cremer nooit geschreven heeft.
Ah, dan zet ik die op de lijst voor mijn procrastineren met John Perry - plan.

Wie weet tot wat voor grootste daden ik nog kom.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Bellatrix, die vader van jou... had ie nog meer oneliners?
Qthee

Ja hoor. Genoeg. Ik wissel mijn motto regelmatig
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven