In mijn melk nog goed?
donderdag 12 december 2013 om 14:23
Wij (nou ja, mijn puberkinderen) laten regelmatig niet-houdbare melk een nacht buiten de koelkast staan. Dat is de volgende dag nog gewoon goed.
Ik weet niet hoe lang je het daarna nog kan bewaren. Hier is de omloopsnelheid van melk sowieso heel hoog, zo'n pak gaat altijd dezelfde dag nog op.
Als melk niet raar smaakt en normaal van substantie, dan is het m.i. gewoon te gebruiken.
Ik weet niet hoe lang je het daarna nog kan bewaren. Hier is de omloopsnelheid van melk sowieso heel hoog, zo'n pak gaat altijd dezelfde dag nog op.
Als melk niet raar smaakt en normaal van substantie, dan is het m.i. gewoon te gebruiken.
Ik moet helemaal niks!
donderdag 12 december 2013 om 14:57
Tjonge, hoe vaak ik wel niet melk als koffiemelk gebruik en het dan vergeet terug te zetten in de koelkast. Soms zelfs wel eens 2 dagen en dan gaat het de 3e dag nog terug in de koelkast. En ja, dan is het nog steeds goed.
Volgens mij bederft melk sneller als je het uit het pak drinkt (mond bacteriën), dan als het een poosje buiten de koelkast staat.
Volgens mij bederft melk sneller als je het uit het pak drinkt (mond bacteriën), dan als het een poosje buiten de koelkast staat.
donderdag 12 december 2013 om 17:25
donderdag 12 december 2013 om 18:18