JAMAICAN!! help?!

12-12-2013 16:03 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lasers,

Ik weet eigenlijk niet hoe ik moet beginnen.. Maar ik ben helemaal gek op dancehall!!! (Jamaicaanse dans)

Ik ben zelf gewoon blank, en kom van het Oostblok. Sinds mijn 9de ben ik al helemaal gek van dancehall! En alles wat met Jamaica te maken heeft.. De taal (patois) de cultuur, eten, muziek en eigenlijk alles wel.

Vaak ga ik ook naar dancehall feesten, en daar hebben de mensen andere huidskleur. En omdat ik natuurlijk blank ben val ik op. Maar ik wil me eigenlijk helemaal aanpassen aan hun, is dat gek??

Ik ben zo fanatiek dat ik soms echt denk als ik ooit dood ga en god vraagt mij als wat zou je terug willen komen zou mijn antwoord zijn: als Jamaicaan 😊

Ik ben dan zo geobsedeerd dat ik allemaal kleding online koop waar Jamaica op staat.. Mijn vrienden, mijn ouders vinden dat ik helemaal gek geworden ben! Maar ik zie de kwaad niet van in.. Ik voel mij gewoon in verkeerde huidskleur geboren! Is dat gek??
Meid doe lekker waar jij je goed bij voelt...
.
Wat heeft dat met huidskleur te maken. Je houd van die muZiek , eten en taal etc
.
Nou als ik in z'n club kom waar dancehall gedraaid word.. Komen natuurlijk ander soort mensen.. En ik aangezien ik blank ben kijken zij mij aan van WTF doe jij hier??
Ik moet dus echt gelijk aan dit meesterwerk van Arjan Ederveen denken. TO misschien vind je wat herkenning in dit filmpje!

Lasers. Is dat Jamaicaans?
Lezers* ik typ een beetje snel .. Let niet op mijn fouten
Ik zou gewoon iedere dag onder de zonnebank gaan. Dan krijg je van zelf een tintje, ben je niet meer te blank.
Ja ik ga emigreren ! Haha lekker bruin worden
quote:jmc schreef op 12 december 2013 @ 16:11:

Nou als ik in z'n club kom waar dancehall gedraaid word.. Komen natuurlijk ander soort mensen.. En ik aangezien ik blank ben kijken zij mij aan van WTF doe jij hier??Of ze denken "hé wat leuk, een blanke die onze muziek leuk vindt".
“Don’t look back – you’re not going that way.”
@tickel.. Ik denk het niet

Want ze kijken best kapsones, anders gingen ze wel glimlachen..
quote:justmaartje schreef op 12 december 2013 @ 16:12:

Ik moet dus echt gelijk aan dit meesterwerk van Arjan Ederveen denken. TO misschien vind je wat herkenning in dit filmpje!

Inderdaad! Ik zat al klaar om het op te zoeken. Ik zit '

"as we speak" me helemaal rot te lachen.
Is t al ergens kerstvakantie ofzo??
quote:jmc schreef op 12 december 2013 @ 16:11:

Nou als ik in z'n club kom waar dancehall gedraaid word.. Komen natuurlijk ander soort mensen.. En ik aangezien ik blank ben kijken zij mij aan van WTF doe jij hier??Totdat je met je billen begint te schudden, http://www.youtube.com/watch?v=V69Z0ElA5SU

It's all a bout attitude, niet?
?
Juist!
Ik ben er 4 keer geweest en mijn moeder is getrouwd met een Jamaicaan.

Je mag me aanraken.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 12 december 2013 @ 16:45:

Ik ben er 4 keer geweest en mijn moeder is getrouwd met een Jamaicaan.

Je mag me aanraken.
quote:Tickel schreef op 12 december 2013 @ 16:34:

[...]

Of ze denken "hé wat leuk, een blanke die onze muziek leuk vindt".

Nee hoor.

That white bitch can't dance
Kadanz, dat meisje is wel goed.... niet dat ik de dans nu minder ordinair vind...
Doe mij maar een bakkie pleur...!
En jij wilt echt niet als Jamaicaan terug komen.

Heb jij enig idee hoe fucking crimineel het daar is geworden de laatste 20 jaar? Verkrachting, moord en bende gerelateerde crimininaliteit is schering en inslag.
@saar

Dan mag ik toch de cultuur, taal en muziek toch leuk vinden? Wat Jamaicanen daar doen moeten ze wel weten. Er bestaat er ook goeie.. Zoals in Nederland hebben we ook genoeg troep.

Maar ik vind alles van daar leuk
Ze kunnen mannen in vrouwen veranderen en vice versa en zelfs Michael Jackson blank maken, dan kunnen ze jou vast ook een Jamaicaan maken..
*Moeten ze zelf weten *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven