treinverbinding kanchanaburi

12-12-2013 19:39 8 berichten
Hoi,

Over 2 wkn vertrekken wij voor 2,5 week thailand. Ik wil graag weten hoe de treinverbinding is vanaf airport don muang-kanchanaburi.

Op internet lees ik dat de treinen hiernaar vertrekken vanaf station thonburi. Hoe kun je daar het beste heengaan? Met een shuttlebus vanaf het vliegveld of met de trein/taxi?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn met een taxibusje gegaan, maar dat was geregeld vanuit het resort waar we naartoe gingen. (Oriental kwai, zo fantastisch!)
Taxi in Bangkok is niet duur, dus zou dat doen voor het gemak.

Wij zijn overigens met de bus naar Kanchanburi gegaan.

Vanaf het busstation voor een paar euro 3 uur onderweg, was ook prima te doen
Volgens mij is de treinverbinding slecht (/niet bestaand/zeer langzaam, dat weet ik niet precies meer). Wij zijn met de taxi heen en een taxibusje terug gegaan. Inderdaad ook vanuit oriental kwai, echt geweldig daar

Veel plezier!
Ik ben met een taxibusje van Bangkok naar Kanchanaburi gegaan. Was prima te doen. Aanraders aldaar: Erawan watervallen, tiger tempel, museum over de oorlog en bouw vd beruchte treinlijn.
Gewoon met het OV, was spotgoedkoop en leuk.
Wij zijn ook heen met de taxi gegaan en terug met taxibusje. Alleen sprak onze taxichauffeur geen Engels en kon hij niet lezen waardoor het vinden van het resort nogal moeizaam ging.
Met de bus, 200 bath p.p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven