Mode & Beauty alle pijlers

Winkelen Dusseldorf

15-12-2013 00:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege een verdwenen wachtwoord een nieuw account voor mij...

Ga binnenkort shoppen in Dusseldorf en ik hoorde viavia dat het daar heel hip is. Nu ben ik vanuit mezelf niet zo'n fashionvictim helaas.

Wie weet welke winkels, boetiekjes en ketens ik niet mag missen? Heb best wat te spenderen vanwege hard werken dit jaar, maar alles is welkom!
music is my life
Was er vandaag toevallig. Je hebt er veel winkels die ook in NL zijn maar die grote warenhuizen daar zijn wel erg leuk en daar heb je van alles en nog wat. Daar kun je in ieder geval goed winkelen de Zara en h&m enz ja die heb je hier ook wel
.
Op de koningsallee zitten alle grote dure marken zoals cartier, LV, chanel. Ook een leuke winkel van desigual zit in die straat en in de grote winkel centra zitten zowel luxe als wat meer kleine aparte winkeltjes.

Hip in de zin van vernieuwend vind ik Dusseldorf niet. Voor de merkenfreak en mensen die van luxe houden is het een zeer mooie en gezellige winkelstad. In de altstad, omgeveer 5 min lopen van de koningsallee vind je de wat minder dure winkeltjes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zoek ook even een DM (Drogerie Markt) op. Is zoiets als Kruidvat maar dan mooier en je kunt daar veel dingen, o.a. make up veel goedkoper krijgen.
Oh jippie, heb zoveel zin! Er gewoon eventjes tussenuit. Thanks ladies!
music is my life
Maak je de kerstmarkt nog mee?

Het is namelijk super gezellig op de kerstmarkt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Denk er wel om dat de winkels op zondag altijd gesloten zijn in DL. En dan ook echt altijd. Heb me daar vorig jaar over verbaasd, 2 dagen voor Kerst waren de winkels ook gewoon gesloten. Kerstmarkt was wel gewoon open, maar het is dan toch erg saai.
quote:zoishet schreef op zondag 15 december 2013 11:20 Denk er wel om dat de winkels op zondag altijd gesloten zijn in DL. En dan ook echt altijd. Heb me daar vorig jaar over verbaasd, 2 dagen voor Kerst waren de winkels ook gewoon gesloten. Kerstmarkt was wel gewoon open, maar het is dan toch erg saai.Klopt
.
Winkels zijn niet altijd gesloten op zondag, zowel in mijn eigen stad als in buurstad is het vandaag koopzondag.
Voor schoenen moet je naar Juppen in de Schadowstrasse.
Ik ben zelf vorige week in Düsseldorf geweest en vond het tegenvallen; de halve binnenstad lag open en het was ontzettend druk. Zelf ga ik liever naar Aken. Is wat kleiner maar veel gezelliger; ook de Kerstmarkt is geconcentreerd. In Düsseldorf staat hier en daar een pluk kerstkramen. Als je in Duitsland bent kun je inderdaad goed inslaan bij de DM en op de Königsallee kun je niets kopen, want veel te duur (althans, voor de meesten van ons denk ik). Zag nog een armbandje voor 335.000 euro
Er zitten een aantal prachtige parfumeriën in Düsseldorf, aan de Kö zit een hele mooie Douglas met de exclusieve geuren van Chanel, Guerlain en Dior. En Armani Make up.

In winkelcentrum Sevens, aan de Kö zit Inglot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven